• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Foto's van jou vakantie!

Nils

Highflow Clan Member
Foto's van jouw vakantie!

Hey allemaal, ik dacht dat het wel leuk zou zijn om foto's te posten van je vakantie bestemming en dat je er bijv iets leuks bij vertelt ofzo.. misschien wilt zo iemand anders wel naar jou landje toe!:p

Ik begin. Ik ga eigenlijk altijd met mn ouders dus naar cuba;) je zou denken cuba heel gevaarlijk etc... maar dat is het juist niet! Cuba is hartstikke leuk. Wij helpen de cubanen zelf door ze kleding te geven van een kringloop, schoenen pannen etc. Met een aansteker is de doorsnee cubaan al heel blij.

En dan ook nog de sigaren! geweldig! ruikt super lekker, mag zelf nog niet roken.. maarja. ook de rum is fantastisch daar.. je kan rum van 1 3 7 15 of meer jaren kiezen. Van 7 jaar 7 Años van Havana Club is de lekkerste rum. Ook voor kinderen is het heel leuk.. er is weinig criminaliteit. Als je in varadero zit, zie je niet het "echte" cuba. Als je dan richting Cardenas,Matanzas,Cantel gaat zie je het echte cuba;) alles kan je daar doen met een scootertje die je huurt voor 24€ per dag. ook kan het voor minder;)
@ deze foto zie je cardenas. dat is echt heel erg druk maar wel gezellig. 's avonds is het wel gevaarlijker in de donkere delen van de stad.

en hier zie je varadero aan het strand, dit is het duurdere deel en dat is ook niet zo gezellig. je moet in de wat kleinere hotels zitten wil je het cubaanser hebben:p

Al met al DOEN:D ik vind het geweldig en je kan ook lekker uitgaan daar..

Laatst bewerkt:

Slader

prof klikker
ik ben aan het kijken of ik aan boord een clipper kan komen voor mn vakantie, ik hoef niet zonodig naar een land maar ik heb een tijdje gedient op deze schuit:

en ben aan het kijken of ze me weer aan boord willen nemen voor een paar weken. Ik zal nog kijken of ik wat foto's heb van een paar jaar terug.

Het is hard werken maar wel erg lekker werk, ik heb toen ook met veel moeite afscheid moeten nemen. Aangezien ik een vriendin kreeg, eigenlijk had ik daar wel willen blijven wonen maar 3 maanden weg zijn is gewoon niets voor een relatie. :106:

Nils

Highflow Clan Member
Om hier wat leven in te blazen:

New York zijn we een weekje naar toe geweest in de herfstvakantie, was echt super!

Flythe

Senior Member
Dit jaar zomer naar australie en nieuw zeeland toe geweest ;).

Begonnen in Sydney:

Voorraad aan eten/drank voor 3 dagen 2 nachten, er staat ongeveer 96 blikjes bier en 4x 4 liter 'wijn' (goon voor de kenners, echt smerig :p). verdeelt onder 9 mensen is alles opgegaan.

Ook nog allemaal andere activiteiten gedaan, zeilen vanuit airlie beach:

bungee jumpen in Cairns:

ff naar de speciale rots wezen kijken:

verplichte foto met t bekende bord:

samenstellingen van de verschillende groepen waren ook niet verkeerd (ik had meestal meer vrouwen dan mannen in een reisgroep :p):

Daarna naar NZ, dit is bij Mt. Doom uit de LotR films:

Gletsjer beklimmen:

Dit is een samenvatting van zo'n 4500 foto's van 6 maanden, kheb dus nog wel wat meer gezien. Maar k wilde het niet te langdradig maken :p.

D

Deleted member 42

Guest
600foto's 5dagen centerparks :)

foto's komen later wel...

mooie reizen allemaal.

Flythe

Senior Member
Ik heb iets van 3000 foto's zelf gemaakt de rest gejat van camera's van reisgenoten ;).
En zoveel foto's zijn het toch niet verspreid over 180 dagen :p.

Kheb nog een paar mooie foto's gevonden:

wallibies zijn niet zo schuw als je ze maar eten geeft.

ff een foto gesneaked van 2 meisjes die altijd willen posen op foto's (wat k dus echt kut vind voor een mooie foto).

Ik + reisgenote op de campervan waarmee we (met z'n 3en) de 7500Km van de westkust heb gedaan.

Voor de liefhebber nog een stitch foto van het 'beroemde' mirror lake in NZ. Wel ff een link want tis een redelijk grote foto :p.

Als iemand trouwens twijfelt om te gaan backpacken of nog niet weet wat ie wil gaan studeren, gewoon een vliegtuigticket kopen en gaan! echt een van de beste dingen die je ooit kan meemaken. partycentrals: thailand, oostkust australië, zuiden van NZ (queenstown vooral), en wat minder backpack geschikt maar ook leuk NY en las vegas.

Johnny

Moderator
Forumleiding
Wat een lieve foto man met die walibie :eek:

Ik hoop hier binnen een jaar foto's te plaatsen van Amerika dat is een droom om daar te blijven!!

Flythe

Senior Member
Wil je emigreren daarheen dan? :p, Amerika wil ik ook nog heen idd moet nu alleen ff sparen voor de volgende wereldreis :(.

Nils

Highflow Clan Member
wat een superfoto van mirrorlake! super mooi! ik wil zelf ook ooit nog naar australie, 3kwart van de familie woont er.. en kan zo slapen bij mijn oom daar! die woont in Melbourne!

Nils

Highflow Clan Member
Ik zit hier al heel lang over na te denken:120:..
waarom zou je in godsnaam daar willen wonen? hier in nederland heb je het beter hoor!
daar heb je geluk als je de dag doorkomt als normaal persoon met een normale baan.. je verdient niet echt top... en ze leven ook ongezond die amerikanen veel kant en klaar eten veel zoet etc.. denk dat je eerst een x moet hebben gezien en dan weet je het echt goed:p

Flythe

Senior Member
wat een superfoto van mirrorlake! super mooi! ik wil zelf ook ooit nog naar australie, 3kwart van de familie woont er.. en kan zo slapen bij mijn oom daar! die woont in Melbourne!
Mja in Melbourne moet je wel mensen kennen anders is er niks aan, kzat daar in de winter 2 weken. In die tijd van t jaar komen er alleen maar aziaten in de dorm rooms :/. Wel een erg toffe stad, al is Cairns mn favoriet :D.

johnny zei:
Ik zit hier al heel lang over na te denken..
Ik denk dr ook over na om na mn studie hier in nederland een pilotenopleiding in australie te doen maar kmoet wel zeggen dat het lastig is om heel lang heel ver weg van al de mensen die je kent te zitten.
Ook is t waar wat Nils zegt, wat je hier in europa verdient is bijna 2x zoveel als wat je daar in dollars verdient (amerikaanse, nieuw zeelandse of australische). Maar ik vind nederland dan ook zon bekrompen land dat k over het inkomen wel heen kan komen :p.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ja die is vet he! In de winkelstraat waar je naar "de arc triomphe" loopt, heeft (o.a.) Citroën daar gewoon een showroom, tussen kledingzaken in :D
Op de top verdieping zie je dan deze :)

Bovenaan