• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Foto van jouw huisdier!

Mobomonster

Member
En dit is een van m'n katers

Deze is er fan van m'n nieuwe schroeffittingen door m'n kamer te kegelen en onder de kast te meppen. :eusa_clap:

En dit zijn ze allebei, 't zijn broertjes btw

Mobomonster

Member
Deze 2 maken ook vaak ruzie, maar als 't er op aan komt zijn ze allebei van de andere kant ;) maar die rooie is toch echt mijn favo. Een brok karakter dat beest

ZwerverRoodbaard

Bred veur de kop
Niet de beste foto, maar dit is onze rode kater (Felix, niet naar het voer) :D

Zolang als ik me kan herinneren hebben we altijd rode katers gehad, vroeger nog wel een lapjeskat en een zwarte.

Laatst bewerkt:

Mobomonster

Member
Ahhh, en die andere zijn niet lief genoeg om op het forum te komen? Arme beesten :p ik heb ook nog een tamme rat, maar de foto's daarvan staan helaas op de hd die nu los ligt ivm inbouwen wc setup :p komt nog!

Fuwa Fuwa

New member
ik zie dat niemand hier kooikarpes heeft gepost?? zou anders wel vet uitzien zo'n close up van een kooikarper! :D

Joren

New member
nee :D deze was toevallig op me kamer aan het pitten:101:

post die andere ook nog wel ff:icon_mrgreen:

JaccoW

gat in hand
Wij hebben twee Perzische katers en een Golden Retriever gehad, maar die zijn al een tijdje geleden overleden.

Ik zal eens foto's van ze opzoeken.

Joren

New member
Om het topic weer een beetje omhoog te halen..

hier 2 foto's van al mn katten:001:

De linker is ongeveer 15 jaar
De middelste is ongeveer 2 jaar
De rechter is iets van 3.5jaar

Foxdelta-Mods

New member
lol allemaal die kleine huisdiertjes dat is toch niks. Dit is mijn hond Hayco hij weegt 80 kg is tering snel en is 1 jaar oud. het ras is een Duitse/deense Dog.

[size=-3]Owja let niet op mijn haren die heb ik niet gedaan[/size]

Laatst bewerkt:
Bovenaan