• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

foto's triple of meer loops.

D

Deleted member 42

Guest
hallo,

bij deze zoek ik foto's van kasten met verschillende loops in... kleurencombinaties en vooral wat voor soorten van darmen dat zij gebruiken clear of kleur van water...

groet
 
skulltrail_1.jpg


skulltrail_2.jpg


skulltrail_3.jpg


skulltrail_4.jpg


skulltrail_5.jpg


skulltrail_6.jpg


skulltrail_7.jpg


skulltrail_8.jpg


skulltrail_9.jpg


skulltrail_10.jpg


skulltrail_11.jpg


skulltrail_12.jpg


:033:
 
vind hem ook wel netjes spreek uit ervaring dat die kast heb hem zelf ook genoeg mogelijkheden heeft je moet alleen je fantasie laten werken bij dit soort dingen en mijn fantasie is groot maar je kijkt toch altijd naar budget
 
want het is zijn 2 gfx loops en 2 cpu loops??
ofwel voor je eene sys en voor de ander??
als dat zo is houd je het blauwe en groene van nu en geef je beide gfx loops dezelfde kleur en beide cpu loops dezelfde ;)
 
want het is zijn 2 gfx loops en 2 cpu loops??
ofwel voor je eene sys en voor de ander??
als dat zo is houd je het blauwe en groene van nu en geef je beide gfx loops dezelfde kleur en beide cpu loops dezelfde ;)


ben je nu over mijn loops bezig? ik heb 1 cpu loop, 1GPU loop , 1 mobo loop , 1 HDD loop dat bijna niet zichtbaar is


ik heb deze keuze al gemaakt :

CPU = blauw
GPU = groen
mobo = ???

HDD loop = zwart :D



situatie van waar alle darmen komen want 4 loops...

CPU = start in mijn pedestal vanaf de XSPC res/top naar mijn 480rad naar mijn CPU naar mijn 360 rad en terug naar mijn pedestal.

GPU = start in mijn pedestal vanaf de XSPC res/top naar mijn 480rad in de pedestal. Komt naar boven naar mijn Y-splitter. Komt op bijde MCW60's tegelijk toe. en gaat terug via een Y-splitter naar een 360rad en dan terug de pedestal in.

mobo loop = start in de kast zelf( nog niet 100% zeker ) gaat naar mijn 360 rad en dan naar mijn bitspower NB/SB blok

HDD loop = start in de pedestal vanaf de XSPC res/top naar mijn 360 rad. Deze zou net boven de pedestal zitten dus zal er niet veel darm zichtbaar zijn.

Mss dat ik nog een 3/8 loop maak in mijn HDD loop voor mijn rams. maar dat is niet 100% zeker omdat ik nu met crucial ballistix tracers zit.. en dan ben ik mijn led effect kwijt.


mobo kleur = mss gewoon clear? of flashy geel =D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
gerjanlubbers Foto's Reality 14 LAN Lan Party 5
MrGiorgio Firstlook: gelukkig hebben we de foto's nog! Algemene Discussies 10
L Glans van foto halen. Fotografie, Film en Video 9
Fryslanboy [WIP] Fiat Ritmo 130TC Abarth (VEEL FOTO'S) Overige Builds 11
VoYaGeRTM Verkeerde product foto? HighFlow Webshop 1
Sw333t Foto Upload hosting Algemene Discussies 18
Johnny Gesealde producten uitpakken voor foto?! Te Koop 25
Fall3n [INACTIVE] 3xDDR1 Ram 1xDDR2 1x Amd Proc 1XIntel Proc (Veel Foto's) Verkocht 1
M welke cooler nodig? (met foto) Overige Koeling 21
Vannos Mooie auto gespot? Post het hier! A.u.b. foto's :) Algemene Discussies 62
Freddy Foto topic, voor algemene foto's die je hebt geschoten en wilt delen :) Fotografie, Film en Video 473
vincent stem aub op de foto Algemene Discussies 23
MonsterEnergy Welke site om foto's uploaden? Algemene Discussies 17
L Foto's (hoge temps etc) Advies Waterkoeling Setup 19
dopestuff foto DVD software Hardware & Software 10
Slader GF 100 foto met DX11 Nieuws en Sport 3
Exeon Klein wondertje geboren! Foto's! :) Algemene Discussies 30
nbtran1975 GADGET : Laat het hier zien met foto's Hardware & Software 8
F Ons reis naar egypte ... veel Foto's ;) (juni-2009) Algemene Discussies 12
Mobomonster Foto van jouw huisdier! Algemene Discussies 388
Freddy Foto's voor Customer Gallery HighFlow Webshop 75
S Foto's uploaden, HighFlow Forum 9
N Foto's van jou vakantie! Fotografie, Film en Video 35
Freddy Foto's Cebit - Hannover 2009 Nieuws en Sport 44
Freddy Foto van jou zelf Algemene Discussies 938
Freddy Forum update: Foto's en Video's! HighFlow Computer Cooling Shop 1
Jason Be Quiet! Light Wings 120mm & 140mm PWM High-speed - Triple Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
M Triple loop extreme overkill Gallery & Build Logs 9
I Triple 80mm rad cpu+gpu Waterkoeling 2
S Mountain Mods ALU Triple 120 (Black Anodized) 5.25 baycover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
gunnie_nl ek-fc triple bridge op een rex3? Waterkoeling 4
TinusB XSPC EX420 Triple rad Low Profile HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
T [Waterkoeling] €1500 euro, Triple Titan Z Advies Waterkoeling Setup 115
bundymania [Bundymania User Review] Triple Radiator (360) Roundup with 26 Rads (English Version) HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] Triple Radiator (360) Roundup with 22 Rads ! HighFlow Product Reviews 0
Lindenberger Indicatie levertijd van AMS 360 Triple met Reservoiren D5 Pump HighFlow Computer Cooling Shop 1
dave-firsttimer:) Coolgate triple 120 copper plating HighFlow Product Suggesties en Nieuws 24
S Triple AMD Radeon HD 7970 Waterkoeling Waterkoeling 4
vincent Hoeveel inch monitor voor Triple Screen? Hardware & Software 18
Robin Triple radiator in CM Storm Trooper behuizing. Waterkoeling 31
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
bundymania [Bundymania User Review] Triple Radiator (360) Roundup - 16 Models tested ! ENGLISH HighFlow Product Reviews 3
G Triple fire Problemen & Oplossingen 16
Xtrafresh Magicool 180mm rads, single (180mm), dual (360mm) en triple (520mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
chicken MountainMods triple 5.25 cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
T Bitspower Matt Black Triple Rotary Snake-Style Dual IG1/4" Extender HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M I7 930 en OCZ GOLD 2000 triple channel Overclocking 8
soppy [INACTIVE] triple ch mem Gevonden 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan