Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb afgelopen jaar ook twee rusjes gehad. 1 is al vrij snel overleden, de ander is 2,5 geworden. Twee maand voor hij overleed had ik al een syren dame gekocht voor als Mishka zou overlijden. Hij ging, en twee weken later vond ik Nala dood in haar kooi. 4 maand was ze
Nou kan ik vrij slecht tegen stilte in huis, dus algauw heb ik Fluffy opgehaald. Nu zo'n 5 maandjes (4 op de foto) :
Vind het alleen jammer dat onze Ukkie merendeel alleen 's nachts echt actief is. Maar het is inderdaad weer wat geluid in huis, vooral nadat we ons dwergkonijn in hebben moeten laten slapen vorig jaar (al was Ukkie er al destijds).
Het is overigens een stukje soepstengel wat ze eet, heel af en toe mag ze die wel.
We hebben hier nog een hoop knabbelsticks over voor konijnen (ons konijn is niet meer ), deze sticks doormidden gebroken en onze dwerghamster is er erg content mee: