Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zal er ook maar eens aan geloven.
World of Warcraft meeting van onze guild in Londen lekker Curry eten.
Onze vorige meeting was in Nederland/urk geweest en had dus hier in nederland het scherpst gegeten wat mogelijk was dus moest ik in Londen er ook aan geloven.
Bleek dus dat die kolere curry gewoon 10 keer scherper is als in nederland dit was dus het resultaat van 1 eetlepel
Khorma (dit geven ze baby's in india), madras (medium), vindaloo (scherp) en PHALL
Ik had dus in een nederlands indiaas restaurant phall gegeten het jaar ervoor en had daar al veel moeite mee maar wilde me kop niet opgeven in Londen dus bestel ik een bijgerechtje Chicken PHALL
Want die engelsen eten het of het chicken tonight is
Dus komt die ober al eens 1 keer langs > are u sure u want a phall and not a Vindaloo thats already hot
No i want that PHALL dus 10 min later de Kok are u sure u want a phall YES im sure
Begon wel te twijfelen wtf als ze al 2 keer vragen of ik het wil dan moet er wel wat loos zijn dus dit was het resultaat
En ja evengoed doorgegeten