Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind sommige van die blokken best strak eruit zien, vooral de plexi tops met kleuren coolant erin. Maar ik zou zelf toch voor de acetal gaan omdat ik altijd bang ben dat plexi scheurt of breekt.
Denk toch dat ik de nieuwe CPU blok + 670 blok in mijn systeem ga gooien.
Ik vind hun nieuw design ook niks.
En vind het vooral raar dat ze de in/outlet van gaten verandert hebben waardoor je niet meer met andere producten(mooie sli verbindingen) kan gaan werken.
Nu krijg je die connector er wel bij maar ik vind het maar een lomp uitziend blokje en zou liever een bitspower met zo'n tube erop willen.
Nu zit je gewoon aan hun producten vast.
Hoop toch dat meerdere fabrikanten een strak ontwerp voor een 670 reference gaan ontwerpen want ikzelf vind dit geen porum.
Ik weet het toch niet hoor, ik begin er wel aardig aan te wennen. Het enige is natuurlijk nog steeds dat je ofwel alles of niets moet hebben. maar als je alles van EK hebt dan ziet het me er nog niet mis uit.
Ik vind het wel jammer dat een bedrijf zoals EKWB zo'n lading negativiteit over zich heenkrijgt. Heb geen idee tot hoeverre gebruikers de nieuwe lijn als lelijk beschouwen etc. Maar ik vond EKWB altijd wel een sympatiek bedrijf met nette support.
Het meeste jammere vind ik nog steeds dat de fittingen maar aan 1 kant kunnen, ik vind kaarten in SLI met crystal links een stuk mooier dan die lelijke bridge
Ik vind de rondjes ook niet echt geweldig maar aangezien de performance wel goed is overweeg ik toch om dit block te kopen. Mijn vraag aan Highflow is echter of ze ook de zwarte acetal blocks in hun assortiment op gaan nemen omdat ik liever geen plexi top wil hebben.