• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[ebay] wat denken jullie?

stravinski

Oc-en is a way of life
beste medeflowers,

ben al een tijd aan het zoeken naar een djm800 van pioneer (dj mixer) nu heb ik toevallig gistere eentje voor 589 euro gevonden in nieuwstaat (een nieuwe in de winkel in nederland kost 1800 euro) dus ik stikte zowat in mijn appeltaart...

maargoed er waren er 9 beschikbaar dus ik dacht moet je doen!
nu het volgende:
de feedback van die verkoper is 100% positief (mja wie maakt die feedback?)
ik dacht hij of zij woont in belgie laat ik het eens kopen, dus ik klik op nu kopen, bevestig dat ik het apparaat wil kopen en nu wil die persoon dat ik het geld overmaak naar een chinese bank:018:
wat vinden jullie?
ik had voordat ik ging kopen (gisteren) een mail gestuurd met wat vragen, hierop geen antwoord gekregen. verder toen ik hem wel had gekocht kreeg ik wel een direct een mail terug oftewel hij of zij lijkt alleen geintresseerd te zijn in het geld...
het mailadres is carolinahubert @******.com maar hij of zij zegt li yun su te heten :S?

oftewel ik geloof er niet veel van wat jullie?

hier is de link van het product

alvast bedankt!!
mvg Strav:039:
 
zeg dat je het wel persoonlijk komt halen en cash betalen?? :)
en idd wat nils zegt check alle rechten op ebay en check ook effe alle shit van paypall enz (als je daarmee betaalt)
 
dat is indd een oplossing (zelf ophalen) maar het exacte adres moet ik nog verwachten:p
en anders heeft hij of zij pech:D dan koop ik bij mijn vorige aanbieder (voor 950 inclusief flightcase) dat was ook al te mooi om waar te zijn;)
 
voor 3/400 euro heb je een leuke flightcase... :p
en als je hem ok kan halen heb je alsnog een leuk dagje belgie ;)

en laat je niet je zuur verdiende centen aftrochelen he....
 
voor 3/400 euro heb je een leuke flightcase... :p
en als je hem ok kan halen heb je alsnog een leuk dagje belgie ;)

en laat je niet je zuur verdiende centen aftrochelen he....

mwa voor die mixer hoef je maar 150 euro neer te leggen voor een flightcase.. valt gelukkig wel mee... maarja moet nog 2 cd-spelers van pioneer en 2 flightcases voor die cd spelers dus ben nog wel effe zoet(A)
 
ok effe update die ik niet geplant had te plaatsen:p

ik heb die verkoper zo ver gekregen (dat wilde hij of zij eerst niet) de helft te betalen en als ik het pakketje in handen heb de andere helft:)
dat wil ik wel proberen! 295 euro heb ik in principe zo terugverdient dus dat is in principe (liever niet natuurlijk) te missen.
ik hou jullie op de hoogte.. morgen het geld overmaken en dan zou het +-5dagen duren voordat hij bezorgd wordt in nederland.

greetings;)
 
Wat door kleine kindjes op PC-farms bij elkaar gehaald is :079:

.......

Stravinski, betaal naar het buitenland ALTIJD met Paypal, dan ben je verzekerd en zij kunnen je geld terug halen.
Als je via bank (+IBAN/BIC) overmaakt kan je naar je geld fluiten als je opgelicht bent.

Edit:
Ik zou het niet vertrouwen, staat dat er geen dekking is door Paypal:
Kijk hoe je wordt beschermd:
Niet gedekt door kopersbescherming op eBay Lees onze tips voor veilig handelen
De verkoper accepteert geen retourzendingen voor dit object.
Daarnaast gratis verzenden..
Raad je af om over te maken mocht je dit nog niet gedaan hebben.
Die gratis verzenden is ook al een beetje verdacht.

Zeker nu je de helft mag betalen na ontvangen van het product, dit is helemaal verdacht, wie zegt dat jij daadwerkelijk betaald na ontvangen, dat zou een enorm risico voor de verkoper zijn, lijkt me daarom sterk dat hij iets opstuurt.

(Hij zal wel gehoopt hebben op volledige bedrag, dan nu maar de helft, hij zou toch niets verstuurd hebben, oftewel hij loopt geen risico).


Krijg hem in elk geval zover zodat je met paypal kan betalen.

Daarnaast dat de feedback van hem meer dan 3 maanden oud is, de enige up2date heeft het over fraude en is dus negatief.
 
Laatst bewerkt:
Ik bestel helemaal nooit via Ebay.

Ten eerste vind ik de site zwaar onoverzichtelijk, en de onzin die ze allemaal aan bieden. Omdan nog niet te praten over hoeveel mensen er worden op gelicht daar.
 
Zo, speciaal voor deze post mezelf maar even geregistreerd want ik hoop dat je naar Source geluisterd hebt.

Alles is onbetrouwbaar aan deze verkoper. Liefde maakt blind maar blijkbaar een mooie deal ook ;)

@source, toevallig de source die een keer een schijfje bij mij heeft opgehaald via HWI?
Edit: blijkbaar niet, zie Belgie staan, excuus.
 
laatste reactie en meteen antwoord op je vraag!!

Negatieve beoordeling BEWARE !!! LIVES IN CHINA !!! FRAUD !!!
djlucas2366 ( 148 [Feedbackscore is 100-499] )
13-mei-09 19:13
Pioneer DJM-800, digitaler 4-Kanal DJ-Mixer, DJM800 (nummer 250422971312) EUR 589,00 Object bekijken
 
nou jongens, ik ga jullie toch teleurstellen, of juist vreselijk laten lachen :p
geld is al overgemaakt... en die gast blijft vragen naar de andere helft van het geld zodra ik het heb ontvangen, wat dus voor mij overkomt dat hij inderdaad het pakje gaat verzenden.
daarbij heb ik een van zijn eerdere kopers en verkopers gesproken die allemaal positief waren te spreken over hem/haar.
ook had ik hem eens gevraagd of hij aan de bijhorende cd spelers kon komen, hiervoor zou hij eens naar kijken. oftewel het lijkt me een eerlijke zakenman.
hij is een tijd in belgie geweest voor studie en daarna weer naar china terug gegaan.
het lijkt tot nu toe een fair gebeuren. maar who knows, het is even afwachten, mocht ik het niet krijgen helaas, jammer.. maar dan heb ik altijd nog geld voor een djm uit nederland te kopen. mocht ik het wel krijgen, spaar ik me 360 euro uit:) en kan ik gelijk komende maand anders de maand erop wel een cd speler kopen.
risico's moet je soms nemen (make me feel im alive:p) via paypal betalen heb ik niet gedaan (best dom eigenlijk, maargoed) gewoon via de normale overboekingen gedoe van sns. vanaf nu kan er dus gestopt worden over het gedoe dat ik met paypal moest betalen of met creditcard... ik hou jullie op de hoogte:p en als ik het pakketje ontvang ben ik blij:D:D
 
Niet doen joh !! Dat zaakje stinkt volgens mij . klootzakken zijn het die mensen opleggen!

Een kennis van mij is opgelicht geweest voor 250 euro's ook via Ebay en een land genaamd Afrika.
Nu gebruik hij paypal enne no worry's any more .

als bevoorbeeld paypal gebruikt , dan kan je iemand zijn account en e-mail laten nakijken door paypal , en zij zeggen je of dat het spoof is of niet .

Ah nen mens moet goed de ogen uit kijken tegenwoordig .
 
We're sorry, but the company now provides for the boss: You can only pay the full payment to shipping.
Some lawless elements have recently obtained the goods, please forgive us for care.
Please pay as soon as possible to pay another to do, OK?
If not, we will refund your money.
Once again look forward to your letter
Thanks
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
iSP Kast(delen) op maat laten maken, wat en waar? Cases en Modding 3
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Wat is beter: 4k TV op HDMI of 4k Monitor op DP? Hardware & Software 3
Das Experiment De Overheid, wat vind je ervan? Algemene Discussies 29
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
R wat voor mount voor d5 pomp/ res combo Advies Waterkoeling Setup 1
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
B Wat heb ik nodig voor een simpele drain port Waterkoeling 4
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Uitgekeken op huidige build,wat nu? Waterkoeling 4
M Phobya Xtreme 200 - 85mm V.2 - Full Copper met wat accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
D nieuwe pc? wat denken jullie ervan? Hardware & Software 7
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
arwin74 TP13 misschien wat vroeg maar....... Lan Party 40
E wat te doen met waterschade aan hout? Algemene Discussies 2
Hightower wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare Gaming 7
mixedup [CLOSED] wat is de waarde van dit Gesloten 3
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MauriceDW Tja wat zal ik eens zeggen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
DieHard Wat heb jij zojuist veranderd aan je pc? Algemene Discussies 2
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
H [CLOSED]Wat spul dat hier ongebruikt ligt Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
AzzKickr Wat voor water blocks heb ik op de kop getikt ? Waterkoeling 3
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H crime wat een DOOS vandaag in de brievenbus HighFlow Product Reviews 0
F Waterkoeling maar hoe en wat? Advies Waterkoeling Setup 1
MrGiorgio Wat schaft de pot * de kerst editie* Algemene Discussies 16
E Xigmatek Asgard 381 en wat andere zaken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Waterkoeling videokaart wat kopen? Waterkoeling 1
Dustyrick [IN-ACTIVE] Oudere grafische kaart en wat klein spul. Verkocht 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan