• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

De trots van me pa en binnekort de trots van mij :)

Hummergunner

New member
Nou hier is een van mijn builds , de derde van mij .

Ik had er al 2 build eerder gemaakt voor vrienden van me moeder . Ze zijn er erg blij mee hoor ik maar ik heb hier een paar foto,s van me vaders build die binnekort voor mij voor een groten deel gaat worden omdat me vader met een aantal componenten niet blij is .

Zoals de dvd reader en de ssd is hij niet blij mee en hij wil ook een andere MOBO omdat degene die hij nu heeft niet goed vind

dvd reader kan ik nog snappen MOBO ook maar dat hij de ssd niet vind werken -_- rare vader heb ik.

Ik krijg dus zo beetje alles wat van mijn vader is allen wil hij de GPU houden en de HDD en de cardreader voorde rest koop ik alles voor hem nieuwe , Maakt niet uit ik koop voor hem een Asus SABERTOOTH 990FX,sAM3+ en ik krijg zijn rog MOBO best wel blij mee :)

Verder ben ik ook in het bezit van een mac book pro 13 inch dat ik nodig heb voor mijn vervolg opleiding vandaar dat ik nu pas kan beginnen aan mijn build.

in deze buid zitten

CASE: Cooler Master Storm Trooper
Cooler Master Storm Trooper Product Details bij MyCom

CPU: AMD FX-8150 Black Edition,sAM3+
AMD FX-8150 Black Edition,sAM3+ Product Details bij MyCom

MOBO: Asus CROSSHAIR V FORMULA,sAM3+
Asus CROSSHAIR V FORMULA,sAM3+ Product Details bij MyCom

GPU:Asus GeForce GTX560 DCII TOP,1GB x2
Asus GeForce GTX560 DCII TOP,1GB Product Details bij MyCom

VOEDING: Cooler Master Silent Pro 850WATT
Niet meer levervaar mycom maar lijkt op Cooler Master Silent Pro M2 850WAT


RAM: Corsair Vengeance DDR3,1600-16GB KIT
Corsair Vengeance DDR3,1600-16GB KIT Product Details bij MyCom

HDD: Seagate Barracuda Green 2TB - 3.5inch
Seagate Barracuda Green 2TB - 3.5inch Product Details bij MyCom


SSD: OCZ Petrol 64GB
OCZ Petrol 64GB Product Details bij MyCom

DVD: Sony Optiarc DVR DL 24X,SATA
Sony Optiarc DVR DL 24X,SATA Product Details bij MyCom

CARD: ICIDU Internal Card Reader
ICIDU Internal Card Reader Product Details bij MyCom


Aller eerst laat ik de component zien.

IMG_3785.jpg


Ik heb gekozen voor de gm stormtrooper omdat het een mooi case is.

IMG_3767.jpg


IMG_3770.jpg


IMG_3776.jpg


IMG_3780.jpg


IMG_3783.jpg


Ik heb echt mijn best gedaan om de kabels zo mooi mogelijk weg te werken en heb een aardige goede werk van gemaakt :)

IMG_3781.jpg


Ik heb ook wat aandacht gestoken aan de achterkant .

IMG_3784.jpg


Als ik eenmaal me geld binnen heb van me werk dan ga ik de nieuwe onderdelen voor me pa halen en me watercooling set voor het eerst :sarc:

Ik denk dat ik daar veel hulp voor nodig zal hebben en hoop bij jullie informatie en tips te kunnen halen want dat zal ik hard nodig hebben.

Dus alvast bedankt
 
Oke dat klopt :p
Ik weet niet of iemand dit kan bevestegen maar je gebruikt de 3de pci-e slot en meestal is de laatste minder snel dus kan je hem beter in de eerste en 2de stoppen.
Maar dat zou iemand even moeten bevestegen
 
Weet ik allen me vader was eens ken dacht het better te weten hij wou het in de 3 pci slot omdat hij denk dat ze flightsim dan better werkt. -_- Het is zijn pc dus kan er niks tegen zeggen en luistern naar me wil hij niet dus ik ben daar dan ook maar me opgehouden, Als hij het zo better vind vind ik het goed :)
 
Alle 3 de sloten zijn PCI-e x16, de gpu zal bij een single gpu setup dan ook op x16 draaien. Alleen bij gebruik van meerdere gpu's gaat de snelheid veranderen (bij 3 gpu's worden de 2e en 3e slot beperkt tot x8).

Eigenwijs he, die vaders ;).
 
Leuke build..

Die bij coolermaster zijn echt een stelletje uitmelkers!! Nemen ze de coolmaster CM trooper. Spuiten ze hem wit. Direct een window erin met andere panelen. Acherpaneel loopt gelijk met het voorpaneel dit keer.. En dan noemen ze de kast de stryker!! Wat een afgang bij dat bedrijf zeg! Dat is waarom ik normaal al geen coolermaster kast meer zou kopen..

Vind die kast in het wit echt lelijk! Zwart is die echt mooi.. Volgens mij proberen ze corsair na te doen met de graphite 600 case in het wit die ik hier ook heb staan..
 
Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Een behuizing moet een emotie losmaken bij de eigenaar, bij jou is dat Corsair, bij Pietje Lian-Li, bij Klaasje een BitFenix, bij Henkie een NZXT en bij mij.. (nou ja.. je raad het al denk ik) Cooler Master.

Maar om nou gelijk een fabrikant een uitmelker te noemen is wat anders. Overigens, witte behuizingen bestaan al veel langer. En ik gok dat je de Cooler Master Stryker niet in het echt gezien hebt.. anders was je mening over de witte kleur iets anders geweest.

Maar even serieus.. een witte case Graphite noemen... is toch ook niet echt doordacht :sarc: ;).
 
Voor mij hoeft een kast geen emotie te hebben hoor.. Moet gewoon aan me eisen voldoen.. Makkelijk radiators kunnen plaatsen.. Genoeg ruimte hebben, niet te open zijn waardoor het weer teveel geluid gaat maken. Maargoed ik hoop dat coolermaster ook nog met een zwart achterpaneel komt.. Zodat je die ook om kan bouwen tot ` stryker` De naam zal me niet intresseren, als de kast maar goed is voor het geld. En hierbij laat ik het verder.. Zodat dit topic nog overzichtelijk blijft.
 
Overigens, er is ook patent technisch gekozen voor een andere naamgeving bij de witte variant. Je wilt nou eenmaal geen gezeik hebben met een patenthouder achteraf, terwijl je al enorm veel centen hebt zitten in de ontwikkeling van productmateriaal.
 
Ehm ik vind Corsair echt mooie kasten hebben ik ben dan ook verlieft op de Obsidian 800D allen vind ik hem nu nog wat te duur en heb er het geld dan ook niet voor NU , maar misschien later als ik eens een keer geld over houd koop ik hem maar nu niet.

en de coolermaster storm trooper is ook een mooie kast allen vind ik het jammer dat ik de sidepannel met window apart moet kopen :(

Maar voorde rest is hij fantastisch en dat voor die prijs.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Alphacool XMAS22 deal, 10% korting op alles van Alphacool! Geldig t/m 31 December 2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
D tips en tricks verbeteren van loop HighFlow Forum 15
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
C Lek -> product verwijderen van moederbord Waterkoeling 4
HighFlow Gefeliciteerd, I. van der Laan. Felicitaties 1
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3
Freddy Donderdag 03-07-20 onderhoud, van 08:00 tot 16:00 uur. HighFlow Computer Cooling Shop 7
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
HighFlow LG geeft 8k-oled-tv van 88" adviesprijs van 29.999 euro Hardware & Software 1
HighFlow EK Waterblocks onthult speciale EK-versie van de InWin 303 met ingebouwd distributieblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
anub1s18 vraagje over de duurzaamheid van acryl onderdelen t.o.v. pom/acetal Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
F Combineren van producten Advies Waterkoeling Setup 4
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy TP17 Draagbaar Mini ITX systeem, uiteraard van acrylaat Gallery & Build Logs 53
D installeren van Bitspower RTX2080ti msi gaming trio x problemen Handleidingen en Installatie Tips 1
S Buigen van Bitspower None Chamfer Brass Link Tubing OD14MM Shining Silver Waterkoeling 2
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
the_cyberspace Schroeven m3 35mm zwart van mdpc-x Gevonden 2
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
bunbun Berekenen van waterkoeling koel capaciteit Handleidingen en Installatie Tips 3
Fryslanboy Waterkoeling, 2 pompen die in de periode van amper een maand uitstappen Waterkoeling 8
CDA441 Onderkant van beeld op scherm(en) trilt AMD / ATI 1
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
S Geschiedenis van een Case:Corsair Obsidian 800D van Legendary1985 Gallery & Build Logs 1
Xtrafresh Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig! Gevonden 2
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan