revolutionart
Member
Zo ik start maar weer een build, en dit keer betreft het een Corsair 800D. De kast is behoorlijk gehavend hier en daar en daarom heb ik besloten hem opnieuw te spuiten, niks met poedercoating, mat zwart volstaat ook
Het is meer een renovatie projectje :icon_cool:
Hier kan je zin dat er binnenin hier en daar geslepen is ik mis ook rubbers etc.
Op de voorkant rondom het logo is ook flink geboord, ik denk dat ik daar een nieuw front paneel voor nodig heb of ik zaag het uit en plaats er hex mesh in dat lijkt me eigenlijk het beste ook voor de airflow.
De bovenkant zit vol met schroeven en haal ik er allemaal uit plamuur het dicht met staalplamuur en herspuiten we hem
Achterkant heeft ook krassen en die herstellen we ook.
Kortom genoeg te doen om de hele kast te herstellen.
Nu zat ik te denken om die Lian Li HDD Cage ook zwart te spuiten???? wat denken jullie?
de volgende onderdelen mis ik sowieso:
7 covers + thumbscrews
2 fans
4 rubbers
3 dvd locks
1 front panel door (niet zo'n ramp er zit een Lian Li HDD cage in + koeler)
1 front panel drive bay cover
En vast nog meer dingen waarvan ik de naam niet weet:
Het is meer een renovatie projectje :icon_cool:
Hier kan je zin dat er binnenin hier en daar geslepen is ik mis ook rubbers etc.
Op de voorkant rondom het logo is ook flink geboord, ik denk dat ik daar een nieuw front paneel voor nodig heb of ik zaag het uit en plaats er hex mesh in dat lijkt me eigenlijk het beste ook voor de airflow.
De bovenkant zit vol met schroeven en haal ik er allemaal uit plamuur het dicht met staalplamuur en herspuiten we hem
Achterkant heeft ook krassen en die herstellen we ook.
Kortom genoeg te doen om de hele kast te herstellen.
Nu zat ik te denken om die Lian Li HDD Cage ook zwart te spuiten???? wat denken jullie?
de volgende onderdelen mis ik sowieso:
7 covers + thumbscrews
2 fans
4 rubbers
3 dvd locks
1 front panel door (niet zo'n ramp er zit een Lian Li HDD cage in + koeler)
1 front panel drive bay cover
En vast nog meer dingen waarvan ik de naam niet weet: