• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CLOSED] Corsair 800D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reinoud Ramaker

New member
Hallo Jongens,

Ben eigenlijk wel een beetje klaar met mijn 800D. Daarom opzoek naar wat anders maar eerst wil ik deze kwijt

0. Volledige naam product: Corsair 800D
1. Aanschafdatum van het product: Sept 2011?
2. Geldt de garantie nog? Geen idee, Corsair doet over t algemeen niet heel moeilijk in onderdelen.
3. In welke staat verkeert het product? Goede staat, enkele kleine krasjes aanwezig, niet diep dus makkelijk weg te werken voor de liefhebber.
4. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Doos, handleidingen etc.) Doos, Originele fans.

Extra's: Extra beschermkap voor fan van hotswap, Extra set Grommits, ColdZero PSU cover plate, eventueel Xigmatek fans.

Kan eventueel foto's plaatsen maar misschien kunnen jullie al een kleine inschatting maken?

dsp

New member
zojuist die van mij verkocht en die was ongemod en in nieuwstaat met heel veel geluk 140 incl. voor gekregen (of te snel verkocht kan ook)
meeste gaan tussen de 120-140 weg schat ik (info tweakers)

Mvg.

dsp

New member
die extra's zou ik gewoon los verkopen haal je nog het meeste geld op denk ik zelf

concurrentie tussen de kasten word groter en nieuwere modellen word eerder naar gekeken
dus mensen die dan kijken naar het "oude" model willen er geen drol meer voor geven want ."er is ook al een nieuwer model" zeggen/denken ze dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan