Reinoud Ramaker
Member
Corsair 800D met veel extra's in goede staat. Deze gaat weg omdat ik opzoek ben naar een andere case.
0. Volledige naam van het product: Corsair Obsidian 800D + extra's
1. Op welke datum heb jij het product gekocht? Ik geloof September 2011
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? Sinds die tijd.
3. Waarom wil jij het verkopen? Toe aan wat anders, graag een stapje kleiner.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Moet ik opzoeken, geloof van wel.
5. In welke staat verkeert het product? Goede staat, enkele zeer kleine krasjes, makkelijk te fixen voor de liefhebber.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) 3 originele slot plates, front covertjes, 2x 140mm Rubbers, Afdekklepjes hotswap, 3 SATA cables, Originele doos.
7. Wat is je richtprijs? Rond de 180 euro. Valt altijd te praten.
Meegeleverde Extra's: Andere slotplates (met ''ventilatie''), Extra Set grommits, Coldzero PSU afdekplaat inc montagemateriaal, Optiarc DVD Brander
Case word uiteraard nog even schoon geblazen voordat deze weg gaat.
Eventuele Extra's tegen meerprijs: Corsair H70 + 2x Bequiet Silentwings 2, 3x Xigmatek 120mm Oranje LED
Liefste ophalen. Aangetekend verzenden mogelijk op eigen kosten (nader uit te zoeken)
Foto's (snel genomen dus niet helemaal goed in focus):
0. Volledige naam van het product: Corsair Obsidian 800D + extra's
1. Op welke datum heb jij het product gekocht? Ik geloof September 2011
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? Sinds die tijd.
3. Waarom wil jij het verkopen? Toe aan wat anders, graag een stapje kleiner.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? Moet ik opzoeken, geloof van wel.
5. In welke staat verkeert het product? Goede staat, enkele zeer kleine krasjes, makkelijk te fixen voor de liefhebber.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) 3 originele slot plates, front covertjes, 2x 140mm Rubbers, Afdekklepjes hotswap, 3 SATA cables, Originele doos.
7. Wat is je richtprijs? Rond de 180 euro. Valt altijd te praten.
Meegeleverde Extra's: Andere slotplates (met ''ventilatie''), Extra Set grommits, Coldzero PSU afdekplaat inc montagemateriaal, Optiarc DVD Brander
Case word uiteraard nog even schoon geblazen voordat deze weg gaat.
Eventuele Extra's tegen meerprijs: Corsair H70 + 2x Bequiet Silentwings 2, 3x Xigmatek 120mm Oranje LED
Liefste ophalen. Aangetekend verzenden mogelijk op eigen kosten (nader uit te zoeken)
Foto's (snel genomen dus niet helemaal goed in focus):