• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Niels-corsair 800D

nhemert

Junior Member
Bij deze mijn introductie

Ik ben dus Niels, 27jaar jong woon in Kampen en werkt fulltime als elektricien.
Ben bij Highflow gekomen via Tweakers.net.

Nu de introductie van mijn pctje.

MOBO: Asus Croshair Formula 2
CPU: AMD Phenom(2) x4 940
MEM: Geil blackdragon 4Gb kit (x2 dus 8Gb)
VGA: Nvidia GTX275 in SLI
SOUND: Supreme xfi
HDD1: Intel 80GB SSD
HDD2: Intel 80GB SSD
OPT1: LG dvd brander
PSU: corsair HX1000W
CASE: Corsair Obsidian 800D
OS: Windows 7
MON: Panasonic 42" plasma
KB: Logitech G19
MOUSE: Logitech G9
HS: Logitech G35
SPRS: Sony home cinema set
INET: Ziggo alles in 1 extra Down 50Mbit/sec Up 5Mbit/sec

Koeling: Watercooling
1x 360GT stealth radiator
1x jon lund res
1x ddc ultra pomp

cpu cooler: Alphacool NexXxoS XP Bold
GPU coolers: EK Water Blocks EK-FC275 GTX PCB

Bij dit setje komt nog een extra 120mm gt stealth radiator bij

en dan nu wat foto's

9kt4lt.jpg


2ibdw8z.jpg


122c01i.jpg



Nou dit ben ik dus samen met mijn pctje.
Sta altijd open voor vragen of andere discusies.
 
de radiator zit bovenin aangezien daar al een groot rooster zat.
Heb even snel een paar foto's geschoten en aankomend weekend zal ik iets duidelijkere foto's maken want dan gaat het hele zaakje er toch weer even uit om te veranderen.

Er komt nog een 120mm radiator bij in en de 360 rad wordt een push-pull

2hdt8c0.jpg
 
Ik kan de fans horen maar dan moet ik er echt op gaan letten maar ik zit toch altijd met me heasdset op dus merk er weinig van.

En de 700D is ook een leuke kast maar wat ik daar zo jammer aan vind is dat je de hdd's niet meer vanaf de voorkant kan plaatsen of verwijderen ,en dat er geen window meer in de sidepanel zit zoals bij de 800D
 
Dat klinkt erg hoopgevend, wederom bedankt.

Ik was zelf juist niet zo gecharmeerd van dat raam en 't deurtje in de voorkant in de 800D, maar dat blijft een kwestie van smaak natuurlijk.
 
de radiator zit bovenin aangezien daar al een groot rooster zat.
Heb even snel een paar foto's geschoten en aankomend weekend zal ik iets duidelijkere foto's maken want dan gaat het hele zaakje er toch weer even uit om te veranderen.

Er komt nog een 120mm radiator bij in en de 360 rad wordt een push-pull

2hdt8c0.jpg

als je een dikke rad neemt (RX360) kom je ong tot de helft van dat rubber waar je 6/8 pins voeding voor mobo doorheen komt..

dus zelfs met dikke rad kan je push pull setup plaatsen...
enige dan zie je door je window wel de fans... :087:
 
Dat klopt en moet ook nog even kijken of alles straks niet direct in het zicht komt zit zowiezo nog een beetje te bedenken waar ik de 120mm rad ga plaatsen *-).

maar iedereen bedankt voor het warme welkom en de komende tijd ga je me hier nog wel vaker tegenkomen
 
Vandaag me nieuwe spullen binnen gekregen dus werd het weer tijd voor wat fototjes :)

De bedoeling was dus om er een extra 120mm radiator bij in te zetten omdat ik het allemaal wat warm vond worden. Meteen een push-pull config gemaakt van alle radiators.

En 1 leuk hebbedingetje bij de pc ingebouwd wat ikezelf wel leuk vond:)

Als eerst me nieuwe en iets betere CPU koelblok

20j4o5f.jpg



Hier de 120mm radiator(waar je weinig van kan zien) en het nieuwe koelblokje

15wkyyu.jpg


hryjkp.jpg



En dan nu het hebbedingetje
oa2lvt.jpg


4snwk5.jpg
 
Ik heb hetzelfde schermpje, ben er verliefd op! :p
Het kiertje is trouwens standaard, want ze hebben het gewoon te klein gemaakt.
Dat komt in diverse reviews ook naar voren.
Het minste wat ze bij Alphacool hadden kunnen doen was een rubbertje meeleveren om het aan de boven danwel onder zijde op te vullen.
Voor die prijs mag had dat wel gemogen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Niels "Demonaii" Vissia Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 17
N Nielz1990 - Niels van den Berg - Blue EliteKiller Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
N Niels a.k.a Str33pje Stelt zich voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 Schroeven voor zijpanelen Corsair 570X Hardware & Software 4
Bl4ckj4ck666 Corsair icue Hardware & Software 0
D M3 schroefjes Corsair AIO? Zwart of evt wit met platte kop kruiskop Cases en Modding 1
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
K Corsair 900D The Savage Gallery & Build Logs 8
Hightower Corsair ql fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Corsair Hydro X HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
the_cyberspace Corsair spullen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
D Corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Hightower Corsair ll rgb fans custom aansluiting en stekkertjes Overige Koeling 16
the_cyberspace Corsair Crystal 280X Hardware & Software 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan