• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Coollaboratory Liquid Ultra

Het was de Ultra, maar de beloofde verbetering van Coollaboratory blijft dus uit.
Het meegeleverde doekje met een reagens werkt ook niet fatsoenlijk. Dat werkt als je het goedje net erop hebt gesmeerd, maar laten we zeggen dat je een dag of 2 hebt gedraaid met de pasta dan functioneert dat doekje al niet meer in het schoonwrijven.
 
ik gaat deze week mijn H100 eraf trekken om weer aan de custom te gaan (check buildlog project "omdat het kan").

ik zal foto's posten van hoe de cpu/koeler eruit zien na lostrekken. En na behandeling met mijn schoonmaak middeltjes. (was benzine, 96% alcohol van de opleiding etc.)
 
Kan helaas melden dat de anderren gelijk hebben, er zijn idd metaal sporen op de cpu te vinden die zelfs met de wat zwaardere schoonmaak middelen niet eraf te krijgen zijn. Of het daadwerkelijk een negatief effect heeft kan ik slecht be oordelen, voor alsnog zijn mijn temps door custom ruim 10 graden beter dan mijn H100 (nu gebruik makend van MX4 lijntje techniek).
 
je hebt tegenwoordig ook koelpasta met 100gr in een pot en die is van alphacool thermal grease 4 maanden geleden bij aquatunning gekocht de pasta is na jaren weer zo verwijderd volgens een duits review en inderdaad die pasta die je nu gebruikt kun je beter niet doen deze pasta wordt keihard en brand in vooral met het overklokken als hij te warm gaat worden de kans die erin gaat zitten als je een ander koelblok wilt gaan plaatsen en hij gaat er niet meer af van je socket dan kan hij van je moederbord afbreken ik heb die koel pasta ook liggen maar gebruik het liever niet mits je geen koelpsata hebt kan dat een alternatief zijn voor even en gelijk nieuw koelpasta bestellen bij highflow
 
Jammer man, dat er zooi achter blijft. Heb jij nog platen gemaakt als voorbeeld, zoals je zei in je vorige bericht? Kan je die nog posten?

Grote goden nog eens aan toe... pfff 1 zin = 7 regels? Niet om te zeiken, maar leesbaar is wat anders... gooi er eens wat punten en hoofdletters tussen joh. :p

heb geen duidelijke foto kunnen maken van de resten, omdat het ook glanzed is zag je alleen mijn flits (helaas telefoon). Wat je zag; een soort chroom achtige aanslag als een vlek in het midden, bij de randen kreeg ik cpu wel schoon. Dit kan dus duiden op het "opvullen" van de cpu IHS. Ik merk eigenlijk geen nadelige gevolgen. Maar garantie kan ik dus wel vergeten nu de tekst niet meer goed te lezen is :(.
 
Ik had ooit eens een foto van mijn Supreme HF gemaakt na gebruik van Liquid Ultra. In google ff gezocht en volgens mij was dit mijn foto, gezien de ondergrond / muismat. Helaas niet meer op volledige grote. Dit was na 2 weken Liquid Ultra:

images



Was er niet af te krijgen, moest geschuurd worden.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
WiSK Coollaboratory Liquid Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Sanders ['VERKOCHT'] Koelpasta Coollaboratory Ultra Verkocht 3
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
Hightower Liquid extasy waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
Freddy EK-Predator is setting a new standard for AIO liquid cooling! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
V Liquid SLI upgrade 1400/1500,- Budget Advies Waterkoeling Setup 26
A liquid cooling system Advies Waterkoeling Setup 1
arwin74 540 Liquid Gallery & Build Logs 51
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
bundymania [Bundymania Kurzreview] Liquid Extasy Universalkühler VUCI - die günstige Alternative HighFlow Product Reviews 2
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D Koolance Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (Colorless) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje Liquid Extasy Rampage 3 Gene fullcover block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
M FrozenQ Liquid Evolution HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Alex EK H3O Advanced Liquid Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red Reservoir Verkocht 1
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red 250MM Verkocht 11
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
MrGiorgio Indigo liquid metal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
F FrozenQ Liquid Fusion Reservoir barst! Waterkoeling 43
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
Don_Holio Don's Liquid i7 Gallery & Build Logs 7
Slader Danamics LMX: Liquid cooling is back HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Liquid Extasy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
M Mijn eerste Liquid Cooling System Waterkoeling 8
Robin Gigabyte x58 UD5 / xtreme Liquid blocks. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Craven liquid metalpad HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Oli4v WC Log: Liquid P182 Gallery & Build Logs 188
stravinski Modified TT Kandalf Liquid cooled, Stravinski & Ralpios Cases en Modding 270
N Danamics LM10 - Metal Liquid Cooling HighFlow Product Suggesties en Nieuws 71
Jason Lamptron HM173 Portable Display for AIDA64 - 17.3" IPS, HDMI, Ultra-thin narrow edge/bezel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Magicool 240S & 360S G2 Ultra Radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S Witte Prolimatech Ultra Sleek Vortex 12 en Titan TFD-12015H12ZP/KE(RB) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan