• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Danamics LM10 - Metal Liquid Cooling

Nighthawk

Senior Member
Ik merkte dat er hier op het forum nog geen topics bestaan rond dit onderwerp. Ik vermoed dat velen van jullie wel al gelezen hebben over deze koeler die binnenkort beschikbaar zal zijn.

Eerst ff wat info:
http://www.clunk.org.uk/forums/news/8085-danamics-lm10-way-very-soon.html
danamics-lm10-small.jpg


Zelf heb ik ongeveer al elk bestaand forum afgeschuimd om een idee te krijgen van wat ervan te verwachten valt ;)
Maar spijtig genoeg heb ik nergens gelezen wat de resultaten zouden kunnen zijn. Je zou denken dat sommige pro's toch een vaag idee zouden moeten kunnen hebben. Het probleem is dat ik mijn waterkoeling setup zou willen bestellen maar nog zonder CPU-loop aangezien ik wil wachten tot maart om dan over te stappen naar nehalem. Tot die tijd wil ik de betere optie voor luchtkoeling gebruiken voor mijn CPU, dus zou ik een TRUE bijbestellen bij mijn huidige bestelling. Maar als nu binnenkort die nieuwe koeler gereleased wordt en die koelt beter dan zou ik moeten wachten.

Ik zou gewoon willen weten of deze al dan niet beter zal koelen dan bijv. een TRUE. De technologie moet de warmte veel sneller afvoeren dan gelijk welke koeler die nu verkrijgbaar is, wat volgens mij zal leiden tot een heatsink met een load temperatuur die dichter bij de CPU temp zal liggen. Dan zou ik denken dat met 2 fans erop ook de afgevoerde lucht warmer zal zijn en dus de CPU beter gekoeld zal worden. Maar de vraag is, zal dat ding nu beter koelen dan een TRUE of niet?

Alle inbreng is welkom, misschien zijn er mensen die beter thuis zijn in deze materie.
 
Laatst bewerkt:
We hadden in Juli al contact met ze opgenomen :)
Ze hadden een email teruggestuurd dat ze nog bezig waren met het ontwerp en dat ze meer info gingen sturen wanneer ze meer info konden geven.

Tot op heden nog niks van ze gehoord :(

Vandaag weer even een mailtje gestuurd.
Ben benieuwd wat de eerste reviews zullen zeggen over dit product!

Meer info ook hier te vinden:
http://danamics.com/danamics-lm10.aspx
 
Ja dat klopt.
We hebben al het een en ander qua info van ze ontvangen.

Ook de prijslijsten.
Het gaat wel een erg dure cooler worden :)
Namelijk ongeveer 270 euro!

Ben benieuwd wat de reviews over deze cooler gaan zeggen.
 
Slik?
Dat vind ik wel overdreven, stel je voor dat ie dan niet beter koelt dan een TRUE bijvoorbeeld, dan is het wel een echte flop... Raar dat er nog steeds geen samples rondgestuurd zijn als de release al (of eerder eindelijk) gepland is voor binnen 2 weken. Een kleine review zou toch handig zijn. Dat ding kost bijna meer dan een deftige waterkoeling.
 
Slik?
Dat vind ik wel overdreven, stel je voor dat ie dan niet beter koelt dan een TRUE bijvoorbeeld, dan is het wel een echte flop... Raar dat er nog steeds geen samples rondgestuurd zijn als de release al (of eerder eindelijk) gepland is voor binnen 2 weken. Een kleine review zou toch handig zijn. Dat ding kost bijna meer dan een deftige waterkoeling.
Je mag best mijn Cooler MAster Hyper Z600 overnemen hoor, kijk maar rond op het internet naar reviews of naar die van mij :), ik ben nog aan het sparen en ik weet niet of er nog een bracket aan zit te komen maar zo als de Z600 nu is gaat hij niet passen op een LGA1366 socket:086:
http://www.highflow.nl/forum/showthread.php?t=812
PM maar als je interesse hebt, ik heb de doos en alles nog ;)
 
Je mag best mijn Cooler MAster Hyper Z600 overnemen hoor, kijk maar rond op het internet naar reviews of naar die van mij :), ik ben nog aan het sparen en ik weet niet of er nog een bracket aan zit te komen maar zo als de Z600 nu is gaat hij niet passen op een LGA1366 socket:086:
http://www.highflow.nl/forum/showthread.php?t=812
PM maar als je interesse hebt, ik heb de doos en alles nog ;)

de Z600 past op de socket 1366.

zie hier
 
Op NordicHardware zijn ze bezig met een review, eindelijk zeg.
Zal wel voor de komende dagen zijn. De eikels hebben wel geen tipje van de sluier opgelicht. Ik vond persoonlijk dat ze al konden zeggen of het goed was of niet :)
Bericht hier.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan