• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CCIP] Blue Lightning!

ok jammer maar plastidip.nl reageert niet op een bestelling en losse e-mails, heb daarom besteld bij Yordi via marktplaats woensdag avond de bus ophalen in Utrecht en dan donderdag kast in elkaar zetten en foto's uploaden.

echt vervelend als bedrijven niet reageren.
 
Update 9

Hoi hier is hij dan! update 9.

De kast totaal gedemonteerd en geschuurd met een schuurschijf op de slijptol:

IlQ2c.jpg


IlQ2c.jpg


lfOEP.jpg


ABeOR.jpg


langs Karwei gereden voor verf spuitbussen maar daar waren ze 8euro p/s dus tog maar 1 dag gewacht en bij de Action langs gegaan voor spuitbussen van 2euro p/s en die doen het ook super goed :icon_winkle::icon_winkle::icon_winkle:
2X zwart en 2X primer
6cHQe.jpg


gehele kast met primer ingespoten
lJHMF.jpg


ulzhk.jpg


isyB6.jpg


2de laag primer:
yOhib.jpg


Van het zwart maar 1 foto was ik namelijk vergeten te maken tijdens het spuiten :eusa_wall:
01yrM.jpg



Verder met het buro, heb de oude stekker dozen inelkaar gestopt en kabels vastgelegd maar was toch geen succes...
toch maar meteen nieuwe stekkerdoos gekocht bij de Action met 6 aansluitingen ipv 5 en die opgehangen.
SCVAT.jpg


LEPzr.jpg


YkEhE.jpg


Als het buro tegen de achtermuur is aangeschoven is er weinig plaats voor 3 schermen een muis en toetsenbord dus ligt de plank 13cm naar voren geschoven. Hierdoor zit er een gat van 13cm tussen de muur en het buro.
Toen ik bij Ikea de plank heb gekocht voor het buro heb ik gelijk voor 50cent een houten plaat gekocht ( das dus bijna gratis krijgen :003::003::003:) deze opmaat gezaagd om de gleuf af te dichten.

KpPNM.jpg



de zijkant van de plank met een soort zwarte verf stift gekleurd zodat deze niet zo op zou vallen:
fXKMc.jpg


MIaXV.jpg


plaat op het buro en je ziet er bijna niks meer van, kleine gleuf opengelaten voor kabels (5X stroom kabel, Internet, extra prikdoos en een lampje)
K7yYf.jpg



hele mooie fleece deken zodat er niks beschadigd alles uit de saaie Coolermaster case en maar verzamelen in de kamer:
EBeTJ.jpg


kEsHN.jpg


zzeph.jpg


1VPEx.jpg


3NuHS.jpg




PCI-E X16 Extenders+ ductape
Wou ze eerst helemaal inspuiten met Plastidip maar na 2 adressen gehad te hebben en bij beiden pas na 2weken te horen krijgen "niet op vooraad" heb ik de hoop opgegeven want wou ook niet meer dan 20euro betalen.
Toen de ductape gepakt en ze geheel in tape verpakt omdat ik niet zeker was of ductape/lijm een glijdende iets zou zijn heb ik er 220V op aangesloten met een Volt meter ertussen in serie en er gebeurde niks, mijn conclusie: Ductape geleid niet
qunyx.jpg


SjckU.jpg


Alle overige randjes en uitsteksels weggezaagd:
gde1b.jpg




Assamblage
Hier heb ik niet heel veel foto's van omdat assamblage bijna hetzelfde gaat als bij een normale kast (en ik was het vergeten :105:)
01yrM.jpg


htqI1.jpg


7KYcw.jpg


tiM8v.jpg


TuHye.jpg


TGpQN.jpg


Nog even snel met ductape een sata power kabeltje gesleeved van de SSD:
MCJI3.jpg


deaA8.jpg


PIEAU.jpg


reVok.jpg


Q3IC8.jpg


NgyU0.jpg


Meteen even testen of alles het nog doet.
a8iPb.jpg


De kast aan de muur gehangen, hij is echt veel zwaarder dan ik dacht! en onhandig te tillen.
FQelkh.jpg



De 3 monitors neergezet kabels aangesloten toetsenbord/muis geplaatst en dan maar foto's maken met beeld!
sPQ1B.jpg

high resolution: http://i.imgur.com/sPQ1B.jpg
AWHkk.jpg

high resolution: http://i.imgur.com/AWHkk.jpg


Ok dit was weer update 9 voor update 10 ga ik een betere camera gebruiken voor final pictures zat nu namelijk ook nog geen frontpannel op omdat hij nog een keer van de muur moet, ik weet niet hoe het kan maar 2Xccfl balkjes zijn oppeens uitgevallen.

Ik heb 5X 120mm dustfilters gekocht bij highflow:Aluminium 120MM Fan Filter Black deze heb ik bij de onderste 5 fans eronder gehangen en als ik de fans nu boven de 7V zet dan zuigen ze die dingen tegen de fans aan en gaat hij trillen.... iemand een oplossing?
 
Update 10!!! Final

na een lange tijd zonder updates komt er nu eentje aan met de zo mooi mogelijke foto's die ik kan maken.
als eers wil ik even mededelen dat ik heb besloten de crossfire setup te verkopen en een nieuwe sterke 7870 IceQ turbo te kopen!

videochip: 1,1GHz
geheugengroote: GDDR5 2gb
geheugen snelheid: 4,8GHz
geheugen bandbreedte: 256bit

de oude kaarten meteen even eruitgehaald en het 2de pci houder afgeplakt zodat deze niet meer opvalt:

O3N6fh.jpg


9BvbJh.jpg



en daar is de nieuwe videokaart!, meteen ingebouwd:
dk7pOh.jpg


n6pWWh.jpg



nog niet helemaal tevreden over het resultaat dus ook maar een nieuwe mobo gekocht P8Z68-V/GEN3 Pro, oude eruitgehaald en nieuwe erin.
u3olEh.jpg



los ram geheugen 12gb ddri XMS3
LxNDxh.jpg


IVrz5h.jpg


BcY5fh.jpg


AlOuhh.jpg



in de kast gehangen en videokaart erbij:
KsKXBh.jpg


wuk7bh.jpg


klKHEh.jpg


VUwNXh.jpg



en een hdd van 250gb erbij met een hele mooie cable managment!
XmIXrh.jpg


kFVHUh.jpg



de handige bios van amd en de eigen driver van de IceQ kaart.
fp6O5h.jpg


KXTiHh.jpg



en dan nu de final pictures!
met lampen:
szVehh.jpg


DMGCNh.jpg


lFD02h.jpg


m2Q2Vh.jpg


9d8c3h.jpg



en de afbeeldingen in het donker:
fBCmkh.jpg


5dQa4h.jpg


QjKrEh.jpg


wC2IIh.jpg


M9Xmxh.jpg


Nn8N3h.jpg


Meq8Kh.jpg





Het was een erg leuke build om te doen maar ik ga volgende keer zoizo beter plannen en overal veel veel meer tijd in stoppen zodat alles perfect is, maar omdat dit niet voor mij zelf is is het ook moeilijk te weten waar je nu wel en waar niet veel tijd/geld in moet stoppen. Het is jammer dat ik geen hele goeie camera heb anders waren de laatste foto's nog mooier!, maar als iemand het wild zien en in de buurt van Breda is laat het maar weten!


________
Django S.
 
Wordt deze pc meegenomen in je room mod =
Zou wel nice zijn !
nope, mijn hele kamer word rood/zwart en BlueLightning is blauw en hij is van mijn broer als ik klaar ben met RoG_Room ga ik mijn eigen rode NZXT Vulcan helemaal veranderen en zie je dan een buildlog van een pc die in mijn kamer kom

!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
J [CCIP] BlueDesk Gallery & Build Logs 13
Wally1987 [CCIP] Car computer/HTPC Gallery & Build Logs 19
S [CCIP] SoulCrusher Gallery & Build Logs 48
T [CciP] 100% Overkill Gallery & Build Logs 31
maomanna [CCIP] Smallz Gallery & Build Logs 45
PasLis [CCIP] The Next Level Gallery & Build Logs 471
djwesz11 [CCIP] White 'n Orange Gallery & Build Logs 17
maomanna [CCIP] Archigram Gallery & Build Logs 10
F [CCIP] Project Black Industrie Gallery & Build Logs 3
Dennis07 Ccip Royal Flush Gallery & Build Logs 153
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Hightower Blue Horryzen Gallery & Build Logs 106
Q Aquaero 6 XT blue USB fan controller HighFlow Webshop 2
Freddy Ledger Blue Review / Ervaring HighFlow Product Reviews 2
Q UV blue reageert slecht op UV licht Waterkoeling 6
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
TinusB Corsair 750 D Black and Blue Buildlog Gallery & Build Logs 5
J Monsoon Series Two D5 Premium Dual 5.25 Reservoir blue en basic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
J "the blue overkill" Gallery & Build Logs 6
TinusB USB 3.0 extension cable blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
TinusB Aerocool DS Edition 140mm Fan - BLUE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
C [TKA] Bitspower X-Station Power-Extension II - Blue Verkocht 0
88Gamer88 [REFUSED] D-Tek FuZion v2 en XSPC RS240 UV Blue Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] Eheim 1048 met Innovatek AGB-O-Matic - Reservoir Blue Verkocht 1
K Aerocool Dead Silence 12cm Blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Pharlap [VERKOCHT] Innovatek AGB-O-Matic - Eheim 1046/1048 Reservoir Blue Verkocht 5
volcom NZXT Phantom 410 Midi-Tower - white / blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
K Hoe sluit je een FrozenQ Reactor Core Extreme Blue Reservoir V2 aan? Waterkoeling 3
kier Cooler Master Blue flame MbK Gallery & Build Logs 27
B Mayhem Blue Dye HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
l3p [VERKOCHT] 3 x Enermax T.B. Vegas Duo UCTVD14A 140mm Fan - Blue/Red- 1500RPM Verkocht 9
Sw333t Lamptron Blue and White Dual Color LED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
ChillPascal Level 10 GT (Blue/Black/White Theme) Gallery & Build Logs 49
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
D FlexLight SMD Leds - 30x 2mm Leds Blue - 30CM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
G Mayhems X1 UV Blue Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
J I'm Blue... Gallery & Build Logs 7
N Nielz1990 - Niels van den Berg - Blue EliteKiller Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
J Corsair 800D Simple Black nd Blue Gallery & Build Logs 42
Luculenus Mayhems Dye UV Clear Blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
Mannozels Enermax T.B. Apollish 8cm Blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
K Haf 922 Blue Cases en Modding 1
T Aerocool 140mm shark fan Blue edition. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
H Xigmatek 140mm PWM Fan XAF-F1456 (Blue) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Rooneys [VERKOCHT] NZXT FS-200LED BLUE 200mm Verkocht 1
E 4-Pin Molex Female UV blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan