Update 9
Hoi hier is hij dan! update 9.
De kast totaal gedemonteerd en geschuurd met een schuurschijf op de slijptol:
langs Karwei gereden voor verf spuitbussen maar daar waren ze 8euro p/s dus tog maar 1 dag gewacht en bij de Action langs gegaan voor spuitbussen van 2euro p/s en die doen het ook super goed :icon_winkle::icon_winkle::icon_winkle:
2X zwart en 2X primer
gehele kast met primer ingespoten
2de laag primer:
Van het zwart maar 1 foto was ik namelijk vergeten te maken tijdens het spuiten :eusa_wall:
Verder met het buro, heb de oude stekker dozen inelkaar gestopt en kabels vastgelegd maar was toch geen succes...
toch maar meteen nieuwe stekkerdoos gekocht bij de Action met 6 aansluitingen ipv 5 en die opgehangen.
Als het buro tegen de achtermuur is aangeschoven is er weinig plaats voor 3 schermen een muis en toetsenbord dus ligt de plank 13cm naar voren geschoven. Hierdoor zit er een gat van 13cm tussen de muur en het buro.
Toen ik bij Ikea de plank heb gekocht voor het buro heb ik gelijk voor 50cent een houten plaat gekocht ( das dus bijna gratis krijgen :003::003::003
deze opmaat gezaagd om de gleuf af te dichten.
de zijkant van de plank met een soort zwarte verf stift gekleurd zodat deze niet zo op zou vallen:
plaat op het buro en je ziet er bijna niks meer van, kleine gleuf opengelaten voor kabels (5X stroom kabel, Internet, extra prikdoos en een lampje)
hele mooie fleece deken zodat er niks beschadigd alles uit de saaie Coolermaster case en maar verzamelen in de kamer:
PCI-E X16 Extenders+ ductape
Wou ze eerst helemaal inspuiten met Plastidip maar na 2 adressen gehad te hebben en bij beiden pas na 2weken te horen krijgen "niet op vooraad" heb ik de hoop opgegeven want wou ook niet meer dan 20euro betalen.
Toen de ductape gepakt en ze geheel in tape verpakt omdat ik niet zeker was of ductape/lijm een glijdende iets zou zijn heb ik er 220V op aangesloten met een Volt meter ertussen in serie en er gebeurde niks, mijn conclusie: Ductape geleid niet
Alle overige randjes en uitsteksels weggezaagd:
Assamblage
Hier heb ik niet heel veel foto's van omdat assamblage bijna hetzelfde gaat als bij een normale kast (en ik was het vergeten :105
Nog even snel met ductape een sata power kabeltje gesleeved van de SSD:
Meteen even testen of alles het nog doet.
De kast aan de muur gehangen, hij is echt veel zwaarder dan ik dacht! en onhandig te tillen.
De 3 monitors neergezet kabels aangesloten toetsenbord/muis geplaatst en dan maar foto's maken met beeld!
high resolution:
http://i.imgur.com/sPQ1B.jpg
high resolution:
http://i.imgur.com/AWHkk.jpg
Ok dit was weer update 9 voor update 10 ga ik een betere camera gebruiken voor final pictures zat nu namelijk ook nog geen frontpannel op omdat hij nog een keer van de muur moet, ik weet niet hoe het kan maar 2Xccfl balkjes zijn oppeens uitgevallen.
Ik heb 5X 120mm dustfilters gekocht bij
highflow:
Aluminium 120MM Fan Filter Black deze heb ik bij de onderste 5
fans eronder gehangen en als ik de
fans nu boven de 7V zet dan zuigen ze die dingen tegen de
fans aan en gaat hij trillen.... iemand een oplossing?