Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bedankt voor de reacties,
En weet iemand toevallig een manier om mijn pci extenders blauw/ zwart te maken?
Ik zat te denken aan UV tape of gewoon verf maar weet niet wat het moois zou zijn?\
en of verven goed blijft.
nee geleid niet. is officieel voor het water dicht sealen van electronica. Voor de tijd dat wannabee's dr auto's ermee gingen pimpen . je heb het in wit,grijs,blauw,rood,en zwart. in blikken of spuit bussen. heb eens een mobo zwart gespoten ermee
hoi thierry ik heb de extenders gewoon op internet besteld, als je gewoon pci 16X extenders invoert vind je vanzelf de plaatsen waar je ze kunt bestellen.
je kan ze ook bij mij halen of laten bezorgen maar dan duurt het nog wel even voordat ik ze heb.
ontploffen? nee niet echt, ergste wat kan gebeuren is dat je omvormer kortsluit en heel je pc meeneen maar er zit geen component in met een oplaadspanning, dus ontploffen lijkt me hoogstwaarschijnlijk
die ccfl tussen de gpu's vind ik zoizo niet zo mooi dus die gaat daar weg.
en is het echt zo dat ccfl je gehele systeem kunnen platleggen? of gaat dan enkel de balk zelf kapot want dat vind ik niet zo erg.
gelukkig zit bij mij de inverter aan de achterkant van de kast xD,
maar als dit mogelijk is moet je er toch wel iets verkeerd mee hebben gedaan? of is het normaal dat explosie gevaar bij een product niet vermeld word en toch overal te koop is?