• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CCIP] An unexpected Desk

Ik heb een klein vraagje: zijn je tube resjes op een hoek geplaatst?
Verder: echt nice! maar waarvoor dienen die 2 rechthoekige gaten in je top plaat?

thnx!
de tubes staan niet op een hoek nee, had daar zelf ook aan gedacht, maar het is mooi zo nu ook :D
wat betreft de gaten daar, dat is voor de aansluitingen van het moederbord :) anders kan ik daar niet aan zonder heel de bovenkant er af te halen :)

ik wou een update doen over het glas, tot ik ontdekte dat het glas zelf niet deftig te snijden valt. een vriendelijke glassnijder in de buurt wou het wel ff gratis doen als ik een dagje of 2 de tijd had, waar ik geen probleem mee had uiteraard.
had hij wel een centimeter te weinig eraf gehaald, mocht die het opnieuw doen :icon_eyes: en dan kan dat niet meer gesneden worden, moet het afgefreesd worden. achja, nu is het glas gedaan, moet ik even nog de randen wat opschuren en dan kan die er in :D
dan ga ik de loop al vullen en de pc voor het eerst in een tijdje nog eens opstarten :D volledig opkuisen dan en het enige waar ik dan nog op moet wachten is de mdf voor mijn scherm.
er ook maar vlug een clean install opzwieren en nu het nog wat fris is, overclocken die handel :D
weet er iemand trouwens of je van een scherm een touch kan maken? lees hier en daar wat over folie, maar vind er niet echt veel van terug?
mocht het lukken zou iets willen proberen ivm projecties op de glasplaat :D

Schermen touch maken kost meer dan een touchscreen zelf naar het schijnt. Zeker als je er een wilt van groter dan 19 inch.
Die vraag was er omdat ik 1 150 multioption res in m'n rev 2.0 wil plaatsen, en ik wou weten of de flow goed was :p

Schermen touch maken kost meer dan een touchscreen zelf naar het schijnt. Zeker als je er een wilt van groter dan 19 inch.
Die vraag was er omdat ik 1 150 multioption res in m'n rev 2.0 wil plaatsen, en ik wou weten of de flow goed was :p

wel aan de ene kant van de res zit een tube, gebruiken als inlet, en dan heb je drie outlets en gebruik diegene die zo laag mogelijk zit (ik kon dat niet) en vul je res gewoon redelijk goed, dan is er zeker genoeg flow

Als je het vult zoals jij waarschijnlijk gedaan hebt, dan kan je inderdaad niet veel voller. Als je ergens een fillport hebt dan kan het een stul voller. Hoeveel verschil het zal maken is moeilijk te zeggen. condens in een res komt er omdat je water warmer is dan de koele wand van je res. Als je je res voller doet dan vergroot het deel wand dat mee opwarmt met je vloeistof en verkleint het deel dat door de omgevings temperatuur niet gekoeld wordt. De vraag is maar of je dat met je horizontaal res zal kunnen halen. Het andere wat je kan proberen is een rad toevoegen voor koeler water, maar dat kost wel een stuk meer (en meer plaats en meer fans en ...).

ik heb een kleine 3de res waar ik normaal mee vul, maar ik kan er niets meer bij gieten als ik een van de gaten niet open heb. heb ze nu horizontaal geplaatst en bijgevuld, maar het koelvloeistof te kort :) ga die dus bestellen bij freddy, samen met misschien nog wat rommel :p

op mijn dx58s0 dit moeten gaan normaal: CHC-125 Water Block (Motherboard Chipset) (voor de chipset, rechts naast de processor) deze wordt namelijk heel warm, zelfs idle, en het betert niet met de stock fan van intel en dat ding maakt ook nog eens een takke herrie. zijn er eventueel EK stukken die ook moeten gaan?

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J [CCIP] BlueDesk Gallery & Build Logs 13
Wally1987 [CCIP] Car computer/HTPC Gallery & Build Logs 19
S [CCIP] SoulCrusher Gallery & Build Logs 48
T [CciP] 100% Overkill Gallery & Build Logs 31
maomanna [CCIP] Smallz Gallery & Build Logs 45
DjangoSoe [CCIP] Blue Lightning! Gallery & Build Logs 97
PasLis [CCIP] The Next Level Gallery & Build Logs 471
djwesz11 [CCIP] White 'n Orange Gallery & Build Logs 17
maomanna [CCIP] Archigram Gallery & Build Logs 10
F [CCIP] Project Black Industrie Gallery & Build Logs 3
Dennis07 Ccip Royal Flush Gallery & Build Logs 153
Quint0sz Quint0sz - Quint - Flat desk PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
Dave-V 2 pc desk build, audio ruis. Problemen & Oplossingen 13
Vannos Vannos: Pc and desk gallary Gallery & Build Logs 2
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
P Desk-case advies Cases en Modding 2
M Bringing back the desk in desk mods Cases en Modding 8
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
JaPeMo JP[D]: Ikea Jerker PC Desk.... Gallery & Build Logs 22
B Desk XXL Gallery & Build Logs 7
B Desk icm tube res Waterkoeling 7
S Hulp desk mod Cases en Modding 11
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
Freddy Vector Desk / Bureau behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
N Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)? Cases en Modding 6
Hightower the desk by Hightower Gallery & Build Logs 535
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
B Desk pc design eerst in karton maken. Cases en Modding 1
B Bouli - Patrick Boelhouwer - Bouli's PC / Bouli's Desk Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
CDA441 The Desk Rev 2.0 Gallery & Build Logs 106
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
CDA441 Project: The Desk Gallery & Build Logs 178
R Nieuwe Build: JeMi Desk Gallery & Build Logs 11
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
PasLis Desk Art Gallery & Build Logs 509

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan