Ik heb een klein vraagje: zijn je tube resjes op een hoek geplaatst?
Verder: echt nice! maar waarvoor dienen die 2 rechthoekige gaten in je top plaat?
thnx!
de tubes staan niet op een hoek nee, had daar zelf ook aan gedacht, maar het is mooi zo nu ook
wat betreft de gaten daar, dat is voor de aansluitingen van het moederbord
anders kan ik daar niet aan zonder heel de bovenkant er af te halen
ik wou een update doen over het glas, tot ik ontdekte dat het glas zelf niet deftig te snijden valt. een vriendelijke glassnijder in de buurt wou het wel ff gratis doen als ik een dagje of 2 de tijd had, waar ik geen probleem mee had uiteraard.
had hij wel een centimeter te weinig eraf gehaald, mocht die het opnieuw doen :icon_eyes: en dan kan dat niet meer gesneden worden, moet het afgefreesd worden. achja, nu is het glas gedaan, moet ik even nog de randen wat opschuren en dan kan die er in
dan ga ik de loop al vullen en de pc voor het eerst in een tijdje nog eens opstarten
volledig opkuisen dan en het enige waar ik dan nog op moet wachten is de mdf voor mijn scherm.
er ook maar vlug een clean install opzwieren en nu het nog wat fris is, overclocken die handel
weet er iemand trouwens of je van een scherm een touch kan maken? lees hier en daar wat over folie, maar vind er niet echt veel van terug?
mocht het lukken zou iets willen proberen ivm projecties op de glasplaat