Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben zelf aan het sleeven geslagen nu eens voor de verandering voor mezelf. Ik werd gek van de keuzes in kleur. Ik kwam er niet uit. Diverse kleuren in stukjes geknipt en er voor mijn neus mee zitten puzzelen. Iets in mijn hoofd bleef maar roepen dat er niet teveel oranje in moest en ook wit. OOK WIT hoorde ik de hele tijd. Nou goed. Even een snelle foto van de 24 pins. Combinatie is voorlopig; zwart, oranje, zwart, shade 19, wit, zwart en dat gespiegeld nog eens.
Dank je wel. Ik ga alle benodigde kabels sleeven en waar nodig aanpassen zoals alle +2 draden voor de GPUs eraf halen en de SATA power kabels op maat maken.
Zoals ik al eerder aan had gegeven ben ik begonnen met sleeven. Omdat ik zelf zoveel sleeve voor anderen bleef ik maar twijfelen over de kleuren combinatie. Het valt niet mee hier een beetje mee op te schieten omdat we thuis in verbouwing zijn en daarom het project ergens anders staat waar geen bergen stof ronddwarrelen. Daardoor moet ik telkens ergens anders heen om maten op te meten en te passen enzo. En met twee kleine kindjes en een vrouw die 's avonds werkt is dat zeer lastig. Vandaag kon ik wel eventjes passen en meten met mijn reeds gesleevde 24 pins and dubbele 8 pins. Meteen de nog niet gesleevde gpu kabels gepast om te zien of het allemaal ging passen ofdat ik ze moest verlengen. Nu ik er toch was met daglicht heb ik meteen wat foto's gemaakt van de huidige stand van zaken.
Ik ben bezig met drie nieuwe panelen. Hiervan heb ik er twee echt nodig om de spullen definitief in te kunnen bouwen. Hier is de eerste render van de drie.