Ziet er weer goed uit! Lekker knutselen en prutsen
Dank je wel!
-----------------
Laatst weer lekker aan het werk geslagen. Ik realiseerde me ineens dat ik de loop niet kan vullen als de voorkant helemaal dicht zit. Niet ideaal. Moet ik wat aan doen. Want ik moet de voorkant helemaal dicht doen om de loop te vullen.
PARADOX!!!
Ik wilde de prachtige buitenkant van de kast aantasten met een fillport aan de bovenkant. Dus ik wilde er een aan de binnenkant maken. Aan de andere zijkant van de 5,25 bays.
Ik heb bij Aquacomputer het juiste gereedschap besteld. Ik heb een klein gaatje geboord met een gewone staalboor en toen de getapte boor van Aquacomputer.
Ging er doorheen als een warm mes door boter.
Alleen de metalen deeltjes vlogen door de hele kamer, zelfs toen ik de stofzuiger erbij had op volle sterkte. Ik moest de hele kast aan de binnenkant stofzuigen achteraf
Ik sluit de fillport af met een Aquacomputer overdruk fitting.
Ik ben ook langzaam begonnen met de loop. Eerst de voorkant in de bay area. Ik heb inmiddels nog een aantal fittingen onderweg van Hiflow om overal de juiste bochten te maken en zo minder slangenbende te creeëren.
Ik heb van de stoffen dopjes onder de flowmeter geplakt voor onder stoelen enzo. Alleen ze waren nogal oud dus plakten ze voor geen meter :/
Ik heb wederom iets irritants gevonden van een XSPC product. Ze hebben als enige in de hele wereld een speciale M20 maat bovenop hun reservoirs in gebruik. En de enige die daar een fillport voor verkoopt is... XSPC natuurlijk. En niemand heeft die op voorraad in Nederland. Dus maar weer uit de UK besteld. Is er inmiddels nog steeds niet uurrghh. Waarom niet gewoon een normale 1/4 maat ofzo? Moeilijk gedoe.
AAARRGGHHHHHHHHHHH
Nou ja, ook bezig geweest met wat kabel management. Lekker draden wegwerken dmv cableclips. Krijg je weer overzicht.