Omdat er in dit forum weinig tot geen interesse in het shirt blijkt te zijn heb ik de competitie aangepast / beïndigd:
Niets negatiefs, alleen ik geef het gewoon liever aan iemand die er wel blij mee zou zijn. Mocht je het toch wel leuk vinden of het er niet mee eens zijn kun je me gerust een PM ofzo sturen. Het is niet dat ik hem hier niet weg wil geven. Alleen op andere plekken krijg ik er hele andere reacties op dan hier Dus dan doe ik de competitie liever daar.
AANPASSING: omdat er geen interesse in het shirt hier blijkt te zijn beïndig ik hierbij de competitie voor het shirt. (tenzij mensen dit jammer vinden). Ik geef het liever weg op een ander forum waar mensen dat wel leuk zouden vinden
Niets negatiefs, alleen ik geef het gewoon liever aan iemand die er wel blij mee zou zijn. Mocht je het toch wel leuk vinden of het er niet mee eens zijn kun je me gerust een PM ofzo sturen. Het is niet dat ik hem hier niet weg wil geven. Alleen op andere plekken krijg ik er hele andere reacties op dan hier Dus dan doe ik de competitie liever daar.