• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Casemod] GAME HARD, FOLD HARDER

Omdat er in dit forum weinig tot geen interesse in het shirt blijkt te zijn heb ik de competitie aangepast / beïndigd:

AANPASSING: omdat er geen interesse in het shirt hier blijkt te zijn beïndig ik hierbij de competitie voor het shirt. (tenzij mensen dit jammer vinden). Ik geef het liever weg op een ander forum waar mensen dat wel leuk zouden vinden

Niets negatiefs, alleen ik geef het gewoon liever aan iemand die er wel blij mee zou zijn. Mocht je het toch wel leuk vinden of het er niet mee eens zijn kun je me gerust een PM ofzo sturen. Het is niet dat ik hem hier niet weg wil geven. Alleen op andere plekken krijg ik er hele andere reacties op dan hier :) Dus dan doe ik de competitie liever daar.
 
Omdat er in dit forum weinig tot geen interesse in het shirt blijkt te zijn heb ik de competitie aangepast / beïndigd:



Niets negatiefs, alleen ik geef het gewoon liever aan iemand die er wel blij mee zou zijn. Mocht je het toch wel leuk vinden of het er niet mee eens zijn kun je me gerust een PM ofzo sturen. Het is niet dat ik hem hier niet weg wil geven. Alleen op andere plekken krijg ik er hele andere reacties op dan hier :) Dus dan doe ik de competitie liever daar.

Komt omdat we al wat zijn gewend hier :p Tweakers en HWI zijn meer mensen die zich nogal laten lekker maken door goodies (no offfense! vind het aleen maar leuk dat je wilt delen) Hier daarin tegen, we weten wat we aan elkaar hebben en delen :p als het nu een paar fans waren oid, had je meer input gehad,

Wel lief dat je het meld uiteraard :p en laat de opties gewoon open, wie weet komt er wel iemand met een mooie reactie :D!
 
Ja ik had al zo'n vermoeden. Wellicht in de toekomst wat hardware. Ik heb wel dingen om weg te geven, maar niets nieuws (althans niet wat ik zelf niet wil gebruiken ;) ). Ik kijk het even aan. Ik heb nog een of twee shirts om weg te geven dus als er alsnog een vraag naar blijkt te zijn kan ik er altijd hier nog een weggeven. Maar deze hevel ik dan even over naar een ander forum.

Ik vind het gewoon leuk om dingen weg te kunnen geven. Vooral als ik mensen die wel kijken maar niet reageren kan uitlokken toch een reactie te geven. Gewoon omdat ik graag hoor wat mensen willen weten (positief of opbouwende kritiek ;) ).
 
Omdat er in dit forum weinig tot geen interesse in het shirt blijkt te zijn heb ik de competitie aangepast / beïndigd:



Niets negatiefs, alleen ik geef het gewoon liever aan iemand die er wel blij mee zou zijn. Mocht je het toch wel leuk vinden of het er niet mee eens zijn kun je me gerust een PM ofzo sturen. Het is niet dat ik hem hier niet weg wil geven. Alleen op andere plekken krijg ik er hele andere reacties op dan hier :) Dus dan doe ik de competitie liever daar.

Ligt niet aan jou hoor.
Ligt aan het t-shirt. Thermaltake is nou niet het meest geliefde merk hier. Sterker nog, thermaltake is eigenlijk een schande voor het hele begrip waterkoeling. :p

Denk dat je het Nvidia t-shirt bijvoorbeeld wel snel kwijt bent hier.
Vergeet niet dat ook iedereen al 1-2-3 Highflow t-shirts in de kast heeft liggen hier haha.
 
Ligt niet aan jou hoor.
Ligt aan het t-shirt. Thermaltake is nou niet het meest geliefde merk hier. Sterker nog, thermaltake is eigenlijk een schande voor het hele begrip waterkoeling. :p

Denk dat je het Nvidia t-shirt bijvoorbeeld wel snel kwijt bent hier.
Vergeet niet dat ook iedereen al 1-2-3 Highflow t-shirts in de kast heeft liggen hier haha.

Maar het geeft ook niet :)

Ik pas me aan aan jullie interessen toch?
Ik heb voor mijn eigen PC kast een Thermaltake en daar ben ik erg blij mee. Geen waterkoeling. En deze was een XL dus ik denk ik vraag het hier waar wat meer volwassenen komen. :)
 
Mijn Sammy 1.35v 4*4 GB kit (tenmnste 2 kits van 2*4). Dit moederbord zou er heel goed mee om moeten kunnen gaan. Ik heb mijn oog op 2400mhz bij @ 1.65v. Ik ga er een XSPC RAM waterblok op zetten, maar ik moet eerst de heatsinks van XSPC ontvangen waardoor het blok vast kan op de ram zelf.



Een brand spanking new i7-3770k vanuit de United States of Verenigde Staten van Amerika.



EKWBs weapon of choice. Gelid Extreme. Dus als het goed genoeg is voor hen, is het vast ook goed genoeg voor mij. Het is niet geleidend dus ook goed bruikbaar voor de GPU.



De XSPC Raystorm :eusa_drool:
Sinds de eerste keer dat ik er zag wist ik dat ik er ooit een ging gebruiken. Ze zijn zo clean en strak.





Hij is tweedehands. Gekocht voor 20 euro omdat er een bevestigingsschroef miste. Ik heb bij Hiflow.nl een vervangende set Raystorm schroeven gekocht voor 8 euro. Dus is toch een redelijke deal geweest.

Zoals jullie kunnen zien op de voor en na foto's heeft de vorige mounting een soort donkere vlek achter gelaten.Hukky does not approve of that :011:



Nadat ik en mijn vriend meneer Brasso aan het poetsen geslagen zijn heeft hij het verdiend: the official Hukky seal of Approval! :026:



Open up and say AHHHHHHHHHHHHHHHH



Omnomnomnomnom



We gebruiken dit meestal om een gebruikte babythermometer schoon te maken na gebruik .... waar geen zonlicht schijnt. Maar ik gebruik het spul ook om mijn processor schoon te maken van enige vettigheid (en het koelblok).



Nadat ik een erwtje Gelid Extreme has aangebracht heb ik het waterblok erop gezet. Is ze niet prachtig? :055:

ps Niet op het potje letten helemaal rechts. Die is per ongeluk op de foto gekomen door het doorzichtige deksel. xD













Ik had een kleine order geplaatst voor het pakketje Raystorm schroeven , oranje O-ringen en wat Bitspower fittingen voor buizen. Ik weet dat je niks ziet van de oringen na gebruik, maar het gaat erom dat ik het weet dat ze er zijn. Ik heb er wat foto's van gemaakt. Grappig is dat de kleuren veel heftiger zijn met de flitser aan. In een van de foto's kun je duidelijk zien dat er twee rubber rungen in de fittingen zitten om de buizen vast te houden.



















EEEEEEEEEEEEEEEEEN terug in de doos :) De kast is momenteel ergens anders omdat we aan het verbouwen zijn. Dus terug in de doos voor transport. Waarschijnlijk wacht ik even tot ik ook het ram blok heb en dan ga ik naar de kast en installeer je boel. Kan ik daarna lekker de bedrading uitmeten enzo.

:)

 
Finally update time!

Ik heb een paar foto's gemaakt van wat onderdelen met daglicht. Wordt dan zoveel fatsoenlijker. Ondanks dezelfde camera.

Ik ga proberen dit weekend eens wat spullen hiervan te gaan gebruiken en inbouwen. Dan kan ik eindelijk met wat andere spullen verder.































 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik verveelde me en wilde deze jongens in elkaar zetten. Dus sorry voor teveel foto's voor slechts ram heatsinks :D





XSPC ik snap jullie niet. Jullie stoppen 2 ram heatsinks in een doosje, twee van alles, alleen de plexi opvullers doen jullie er maar een per pakket bij. Dat is toch onzin? Ik heb ze door 4en geknipt om het toch te laten werken.



















 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
alain-s [VERKOCHT] Custom casemod watergekoelde game pc Verkocht 3
A [CaseMod] Copper Pyramid - Azza 804 - Designed by Vogd Gallery & Build Logs 7
foxbuster Beginner casemod en waterkoeling Waterkoeling 32
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
bunbun vraagje betreft koeling custom casemod Overige Koeling 9
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
L casemod vraag Cases en Modding 1
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
V Comsom 2 casemod Gallery & Build Logs 2
Freddy The Party 13: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 47
Freddy The Party 12: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 56
C Kleine casemod Coolermaster 430 Elite en Cyborg rat 5 pinksteun mod Cases en Modding 2
k.3nny ModWithMe: Nederlandse Casemod/Designing onderneming Algemene Discussies 8
NaabJ Casemod als profielwerkstuk Cases en Modding 28
kier Maximus VI Formula Show Casemod MbK Gallery & Build Logs 15
Cygnitr0n [Casemod] Raspberry Pi "Silent 4 Twin Cooler" Gallery & Build Logs 8
Sw333t [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower (gemod, casemod "siNAS" Verkocht 20
sireentje allerlei vragen ivm mijn komende casemod Cases en Modding 18
gerjanlubbers Casemod mini ITX kast, Iemand een leuk idee? Cases en Modding 4
Freddy TP11 HighFlow Casemod Compo Lan Party 5
k.3nny [VERKOCHT] LianLi PC-7HX Casemod INCL voeding + more Verkocht 11
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
S nieuw bureau voor smiley(casemod) Gallery & Build Logs 33
Freddy TP10: HighFlow Casemod Compo, jouw tips aub Lan Party 37
T1mmy Eerste casemod project, frame of niet? Cases en Modding 0
gerjanlubbers pc onderdelen voor mijn 1ste casemod Hardware & Software 4
gerjanlubbers mijn eerste casemod ideen. White and orange Cases en Modding 5
mierenking Xbox360 Casemod Saints Row theme Gallery & Build Logs 17
Freddy TP9 HighFlow Casemod Compo Lan Party 42
MrGiorgio Highflow'ers in de casemod compo van CM Cases en Modding 15
M Advies Watercooling voor Cosmos S casemod ( €250 - €300 ) Advies Waterkoeling Setup 13
focus08 First Casemod HAF932 Gallery & Build Logs 28
G Welk moederbord voor mijn casemod; Ipple I5 Hardware & Software 2
G Apples G5 casemod: Ipple i5 Gallery & Build Logs 116
Celly M'n nieuwste awesome casemod Cases en Modding 7
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
E even better then the tubberware casemod Cases en Modding 1
vincent leuke antec 900 casemod Waterkoeling 6
G Guardian's casemod log Cases en Modding 64
D ward0 casemod log Gallery & Build Logs 69
Rammstation Gratis AMD Game - Horizon Zero Dawn : The Complete Edition Overige 3
HighFlow PlayStation VR-game Iron Man VR verschijnt op 3 juli Gaming 3
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
Hightower Arozzi game chairs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
iSP [VERKOCHT Assassin's Creed Syndicate game key Verkocht 1
iSP [TKA] Game Bundle; Just Cause 3 - Counter Strike: Global Defense - World of Warships Verkocht 1
P Advies game pc Hardware & Software 2
ProAce The Party 14: The game is on! Lan Party 269
J Joery - joery Coppe - Game PC (betty) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan