Wat grotere update.
Na vele weken van veel minder kunnen modden en in de hete zolder prutsen is dan uiteindelijk de zolderkamer klaar voor mijn jongste dochter. Ze gaat van de babykamer naar een eigen grote slaapkamer met een groot bed en veel oppervlak om te kunnen spelen. Mijn kleine meisjes worden veel te snel groot :')
Maar de positieve kant is...ik kan nu een of twee bureaus op die babykamer zetten en heb ik eindelijk fatsoenlijk plek om te sleeven en te modden en al mijn onderdelen te stallen. :icon_super:
Een mini mancave
My baby is home again :woot
Ik had inmiddels al wat dingen gedaan waar ik nog geen foto's van genomen had. Nog wat kleine dingen aanvullend gedaan. Heerlijk bezig geweest.
Laatst had ik die fan extensions gemaakt. Ik had ze inmiddels ook gesleeved en geplaatst. Hier komt het voordeel van de Murderbox stijl
radiator standaard naar voren. Geen enkele kabel meer in zicht. Helemaal clean. Top design muderbox!
Nu lopen de fankabels allemaal onder de
radiator door en komen vooraan naar boven om daar in de fancontroller te komen. Zowel de 6 onder als de 3 boven. Ik denk niet dat de twee achter daar ook in zullen gaan. Nu moet ik de kabelclips nog vinden, die moeten nog ergens in een doos zitten.
Ik ben ook lekker bezig geweest de route van de slangen en
fittings te bepalen. Wat proef
fittingen gedaan. En maar weer voor 60 euro meer
fittingen besteld pfffff waterkoelen is zo duur.
Ik heb helaas de prachtige
Bitspower fillports moeten vervangen door
Alphacool fillports. Die van
Bitspower zijn erg kort. Perfect voor door wandjes van ijzer, maar niet door een midplate heen. En die van
alphacool passen perfect. Geen enkel ander merk verkoopt zulke lange zwarte nette. Ik probeer zoveel mogelijk te kopen van
Alphacool. Nette
fittingen en veelal veel goedkoper dan een merk als
Bitspower.
Ik heb ook de 2 slot
XSPC SLI verbinding gemonteerd. Lekker stealthy. Nu maar hopen dat die o ringen niet gaan lekken.
Als laatste bezig geweest met het passen van een klein monitoring systeempje. Een
Aquacomputer flowmeter en temperatuursensor. Dit blokje gaat vervolgens via een stekker in de usb poort van je moederbord. Met behulp van de Aquasuite software voor Windows kun je zo deze twee monitoren, alarmen instellen en zelfs de pc uit laten zetten bij een probleem.
Aan de achterkant gaat daar de drainvalve komen om de loop weer leeg te maken. is het laagste punt en zelfs onder de
radiator. Ideaal dus.
Tot de volgende update!