• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Casemod] GAME HARD, FOLD HARDER

Ik denk dat het tijd is "my precious" *Gollum stem* te tonen.

Ik heb lang en hard nagedacht of ik dit wel moest doen. Ik was eigenlijk 99% zeker dat ik een MSI Mpower ging halen. Ik bedoel die is toch wel een stuk goedkoper en zou de klus ook kunnen klaren. Maar uiteindelijk kon ik de verleiding niet weerstaan }:O Ik werd gebrainwashed door een paar bekenden van mij die ook veel mods doen, ze bleven me bestoken met foto's ervan. En SIN0822 bleef maar goede verhalen ervan plaatsen. En uiteraard zijn de specs gewoon geweldig en past het kleurenschema perfect in mijn bouw. Dus zonder er nog erg veel woorden aan vuil te maken show ik hier.... :icon_twisted:

Hmmmmm vreemde vorm heeft deze doos.

dscn1145b.jpg


Weapon of choice om te openen.

dscn1148w.jpg


Het is een... het is een.. :031:

dscn1152i.jpg


:gek :041: :woot :icon_super:

dscn1153v.jpg


dscn1154e.jpg


dscn1155v.jpg


dscn1156t.jpg


dscn1161s.jpg


dscn1160e.jpg


Ik wil graag Ben van Salland onwijs bedanken (en Salland zelf uiteraard). Ze hebben dit project een mooie korting gegeven. Echt helemaal top! En jullie mogen hem ook dankbaar zijn :038: Want hij heeft met dit moederbord twee mooie shirts mee gegeven. Een ervan ga ik nu hier weggeven op Hiflow. Het is het Thermaltake shirt, de maat is XL. En hij is nieuw, dus geen vreemde vlekken van mij erin :eusa_sick:

Nogmaals SUPERBEDANKT BEN EN SALLAND :eusa_clap:

--------------------------------------

Het shirt wordt op de volgende manier weggegeven: plaats een reactie op deze bouw hier in het buildlog. Iets dat daadwerkelijk over de bouw gaat. Mag positief of opbouwend kritisch zijn ;) Geen reacties zovan "ik doe mee" :eusa_snooty: We willen graag echt een reactie op de bouw zien. De reacties vanaf dit punt gelden. De looptijd is tot en met 20 januari 2012. En eindigt dus als het de 21e wordt :icon_cool:
Kort erna zeg ik al de namen van de reactie in Excel en laat Excel er random een naam uit halen.

Iedereen die graag dat shirt wil hebben; veel succes! :icon_pidu:

AANPASSING: omdat er geen interesse in het shirt hier blijkt te zijn beïndig ik hierbij de competitie voor het shirt. (tenzij mensen dit jammer vinden). Ik geef het liever weg op een ander forum waar mensen dat wel leuk zouden vinden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is inderdaad een mooi bordje wat je hier hebt. Wat overklokken of zuinigheid betreft moet ik geen gigabyte meer hebben, maar zolang je stock draait zijn het gewoon oerdegelijke bordjes waar je jaren verder mee kan.

Ook ik pas voor de T-shirt :p
 
die T-shirt heb ik geen belang bij :D maar ben benieuwd naat de foto,s van het moederbord :p

Komen er echt aan, dat beloof ik. In de volgende update. Ik heb zelf al foto's gemaakt, maar ik heb zo'n klotecamera en 's avonds altijd klotelicht. Ik hoop dat mijn buurman wat foto's maakt met zijn SLR.

Whaaaahahaha
Dacht het zelfde.

Geen probleem. :)

Dat is inderdaad een mooi bordje wat je hier hebt. Wat overklokken of zuinigheid betreft moet ik geen gigabyte meer hebben, maar zolang je stock draait zijn het gewoon oerdegelijke bordjes waar je jaren verder mee kan.

Ook ik pas voor de T-shirt :p

OI dit het is HET overclockersbord. Door een bekende moederborden reviewer in Amerika is deze voor weken getest en hij is er helemaal weg van. Ook alle andere UP4, UP5 en UD5 borden zijn hele goede overclockers. Maar goed, ieder heeft zo zijn voorkeuren in merken :)

Maar zuinigheid....ik ga deze cpu zo hoog laten draaien als hij wil / kan. Met twee overclockte 670s. Zuinigheid staat niet zo hoog in het vaandel bij deze bouw :D
 
Van dat overklokken moet ik je toch tegenspreken. Ik heb hier een GA-Z68X-UD5 en OC'en hierop gaat helemaal zo vlot niet als het op andere bordjes gaat. Op zich is er met het bord zelf niet zozeer iets mis, maar je moet massa's veel Vcore en dergelijke geven om iets stabiel te krijgen, wat bij een ander bord nog bijna met de stock waarden lukt. Sterker zelfs, het probleem is zelfs zo bekend dat toen ik op een paar forums mijn probleem uitlegde (zonder er merk of type moederbord bij te zeggen) de eerste reply steevast was: 'is het een gigabyte bordje? Dan is het een gekend fenomeen, anders heb je een probleem'.

Ik blijf dus bij mijn mening, zeer goede bordjes, maar wil je OC'en dan verkies ik toch iets anders. Maar zoals je zelf zegt, meningen verschillen, en hopelijk draait het voor jouw beter uit, ik gun het je alvast ;)
 
Oh ik spreek je zeker niet tegen wat betreft je bord. Jij hebt het geprobeerd, ik niet. Ik spreek zoveel mogelijk testers (die er niet voor betaald krijgen door de fabrikanten of websites). Degene die ik het meeste vertrouw gaven aan dat Gigabyte nogal een dip heeft gehad bij de P67 en Z68 reeks. Zoals bijvoorbeeld EVGA dat nu enorm heeft gehad met de huidige X79 reeks. Gigabyte heeft er alles aan gedaan om de huidige Z77 en X79 reeksen beter te krijgen. Ze hebben voor diverse borden ook meerdere BIOS updates gedaan op basis van testers en reviewers etc. Met een huidig UP4/UD4 en hoger kun je niet mis gaan. Ook hun Vdroop probleem hebben ze inmiddels gecorrigeerd met een BIOS update.

LOL En ik heb dit bord niet eens gekregen van Gigabyte, waarom ben ik ze aan het verdedigen? :hmm

Nou ja. Het zou volgens de testers echt een goed moederbord moeten zijn. Nu maar hopen dat ook de i7 een goede uit de siliconen loterij is. Anders moet ik hem verkopen en een andere gaan halen. xD
 
Het zou idd zo kunnen dat de Z77 en X79 weer een stuk beter zijn dan de Z68 bordjes... de X58 bordjes van ze waren ook top oc bordjes..
De Z68UD7 is mijn grootste miskoop ooit geweest... de vdroop was dramatisch... echt dramatisch :sarc:
 
Het zou idd zo kunnen dat de Z77 en X79 weer een stuk beter zijn dan de Z68 bordjes... de X58 bordjes van ze waren ook top oc bordjes..
De Z68UD7 is mijn grootste miskoop ooit geweest... de vdroop was dramatisch... echt dramatisch :sarc:

Kijk kijk, zo leren we weer bij :p

Ik durf niet te zeggen of dit het probleem was met de Z68, maar de eerste Z77 en X79 borden hadden er volgens de testers last van en dus werden de borden meteen van een label voorzien. Gigabyte heeft dit vervolgens verholpen met een BIOS update. Alleen lees je hier niet van.

Mocht iemand interesse hebben in een breakdown van dit UP7 bord:

Z77X-UP7 Preview

Hij legt hier vooral uit welke onderdelen gebruikt worden en hoe wat werkt. Erg interessant.
 
Sorry voor de bedroevende kwaliteit van de foto's. Mijn buurman heeft het te druk met zichzelf om me te helpen met een paar foto's voor het tweede weekend op rij. Dus; geelachtig licht in de woonkamer en een huis-tuin-en-keuken camera levert dit op. Niet slaan :( :075:

En als ik geen flitser gebruik wordt het oranje een soort van roze :eusa_doh:





























Volgende update; de cpu en het waterblok erop.

PS volgens mij is er hier gewoon 0 interesse in zo'n shirt is het wel? Want indien niet geef ik hem liever aan iemand dat het wel leuk vindt :)
 
mooi bordje, past perfect bij je colorscheme.
ben benieuwd hoe het eruit zit als de mobo erin zit samen met de hardware.

ga je ook plexi gebruiken?

Bedankt.

Hoe bedoel je precies plexi? Er zit al best wel wat plexi in deze bouw (grills en SSD behuizing). Het is de bedoeling dat er nog wat achterpanels komen, een backplate, twee windows en een nog niet te onthullen item :D
 
Komt vast goed.
zonder al te veel volt deed mijn 3770k al makkelijk 4,6.
Daarna word de temps wat te gortig voor lucht koeling.

Het kan zoveel schelen. Ik heb deze cpu samen met een maat uit Amerika besteld. De zijne krijgt hij niet stabiel op 4.6. De mijne is wel uit een andere batch. Maar je weet nooit. En ik wil eigenlijk toch wel wat meer dan 4.5 Ghz. Dan verkoop ik liever deze voor iets minder en koop een andere die hopelijk beter reageert op voltage. Temps ben ik niet zo bang voor. In het uiterste geval haal ik de ihs eraf en ga bare die.
 
Wow, dat is een mooie bordje :O kben benieuwd hoe het eruit gaat zien wanneer het project af is! Ga zo door!

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het eruit ziet (en werkt) als alles bij elkaar is. Hopelijk net zoals nu in mijn hoofd :D

Ahh non de ju wat een mooi bordje :) en salland is een top winkel, heb er al voor honderden euro's uitgegeven.
Succes met de build ben benieuwd.

Thanks man. Ja ik zou het bord bijna in de kast in een display zetten. Maar ik denk dat ik hem toch maar in mijn PC bouw ;)
Maar het is inderdaad echt een mooi moederbord. Als je zoals ik van zwart met oranje houdt ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
alain-s [VERKOCHT] Custom casemod watergekoelde game pc Verkocht 3
A [CaseMod] Copper Pyramid - Azza 804 - Designed by Vogd Gallery & Build Logs 7
foxbuster Beginner casemod en waterkoeling Waterkoeling 32
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
bunbun vraagje betreft koeling custom casemod Overige Koeling 9
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
L casemod vraag Cases en Modding 1
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
V Comsom 2 casemod Gallery & Build Logs 2
Freddy The Party 13: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 47
Freddy The Party 12: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 56
C Kleine casemod Coolermaster 430 Elite en Cyborg rat 5 pinksteun mod Cases en Modding 2
k.3nny ModWithMe: Nederlandse Casemod/Designing onderneming Algemene Discussies 8
NaabJ Casemod als profielwerkstuk Cases en Modding 28
kier Maximus VI Formula Show Casemod MbK Gallery & Build Logs 15
Cygnitr0n [Casemod] Raspberry Pi "Silent 4 Twin Cooler" Gallery & Build Logs 8
Sw333t [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower (gemod, casemod "siNAS" Verkocht 20
sireentje allerlei vragen ivm mijn komende casemod Cases en Modding 18
gerjanlubbers Casemod mini ITX kast, Iemand een leuk idee? Cases en Modding 4
Freddy TP11 HighFlow Casemod Compo Lan Party 5
k.3nny [VERKOCHT] LianLi PC-7HX Casemod INCL voeding + more Verkocht 11
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
S nieuw bureau voor smiley(casemod) Gallery & Build Logs 33
Freddy TP10: HighFlow Casemod Compo, jouw tips aub Lan Party 37
T1mmy Eerste casemod project, frame of niet? Cases en Modding 0
gerjanlubbers pc onderdelen voor mijn 1ste casemod Hardware & Software 4
gerjanlubbers mijn eerste casemod ideen. White and orange Cases en Modding 5
mierenking Xbox360 Casemod Saints Row theme Gallery & Build Logs 17
Freddy TP9 HighFlow Casemod Compo Lan Party 42
MrGiorgio Highflow'ers in de casemod compo van CM Cases en Modding 15
M Advies Watercooling voor Cosmos S casemod ( €250 - €300 ) Advies Waterkoeling Setup 13
focus08 First Casemod HAF932 Gallery & Build Logs 28
G Welk moederbord voor mijn casemod; Ipple I5 Hardware & Software 2
G Apples G5 casemod: Ipple i5 Gallery & Build Logs 116
Celly M'n nieuwste awesome casemod Cases en Modding 7
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
E even better then the tubberware casemod Cases en Modding 1
vincent leuke antec 900 casemod Waterkoeling 6
G Guardian's casemod log Cases en Modding 64
D ward0 casemod log Gallery & Build Logs 69
Rammstation Gratis AMD Game - Horizon Zero Dawn : The Complete Edition Overige 3
HighFlow PlayStation VR-game Iron Man VR verschijnt op 3 juli Gaming 3
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
Hightower Arozzi game chairs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
iSP [VERKOCHT Assassin's Creed Syndicate game key Verkocht 1
iSP [TKA] Game Bundle; Just Cause 3 - Counter Strike: Global Defense - World of Warships Verkocht 1
P Advies game pc Hardware & Software 2
ProAce The Party 14: The game is on! Lan Party 269
J Joery - joery Coppe - Game PC (betty) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan