Mooie herstelling hoor. Keep 'em coming
Dank je, nou omdat je zo aandringt
Zoals ik eerder vertelde had ik een verkeerde meting gedaan en was de radiatorstandaard te hoog. :021:
Maar nu heb ik wat tijd genomen om een betere meting te doen en gelukkig kon ik het probleem zelf verhelpen. En hoefde er gelukkig niet een nieuwe besteld te worden. Als ik een paar milimeter erfa haal moet het ....... net ....... passen.
Hier heb ik het randje eraf gehaald met de decoupeerzaag. Ik moest bijna huilen tijdens het zagen
Op deze foto heb ik de bovenkant net weer voorzien van een laagje zwarte verf. Ik weet dat niemand het kan zien als het ingebouwd is, maar toch wil ik dat nu eenmaal zo.
Even test passen en nog een foto van de mooie moederbordplaat.
Nog wat metingen gedaan zodat ik precies wist waar ik hem moest vastmaken (en dus gaten zagen). Erg handig als je dochters witte kleurpotloden hebben als je aan een zwarte kast werkt
Kan iemand me vertellen wat er niet goed is gegaan in deze foto? :014:
Een grote berg zwarte 6-32 schroefjes besteld uit Amerika in diverse maten. In nederland nergens fatsoenlijk te krijgen. Althans, ik kan ze niet vinden en zeker niet voor een normale prijs. Als het goed is moet ik dit project er wel mee halen. Wel duur zo met verzending. Ik geloof dat ik iets van 60 euro kwijt was in totaal.
Nadat ik hem had vastgezet (foto's komen een volgende keer) ben ik wat
fans gaan sleeven. Want die gekleurde draadjes..... dat kan niet he? Hiervan komen er 4 op de voorkant als pushfans en twee op de achterkant als pull
fans. Meer past denk ik niet ivm de voeding. Als ze achteraf wel blijken te passen gaan er ook 4 op de achterkant.
De frontpanel kabels. Dit is om te laten zien wat ik voel voor de lezers van dit buildlog :058:
Ja Kenny, ook van jou.
Dit is mijn oudste dochter. Ze wil altijd pappa helpen. Dit resulteert meestal in een bende en missende onderdelen 8)7 Omdat ze het oranje zo mooi vond heb ik haar een stuk gegeven om mee te spelen. Ze vond dat ze ook een paar meter heatshrink nodig had
Pappa's mooie meid :058: