• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Casemod] GAME HARD, FOLD HARDER

Berichten zijn verwijderd, weer erg jammer.
Heb alsjeblieft respect voor elkaar en gun elkaar ook eens wat..
Sommige berichten sloegen echt nergens op, vanaf nu ontopic :)
 
Je hebt als mod op dit forum best een relaxt leventje. Zit ook op een forum waar dit soort onnozele discussies dagelijkse kost zijn en de mods er dus een dagtaak aan hebben. :p

Maar zoals ik al zei in m'n verwijderde post; veel respect voor je netwerk-skills! Ben ook zeer benieuwd naar het eindresultaat.
 
@Hukkel,
Mooie build, voor een leuk doel ook. (wist eerst ff niet wat folden was, Google is my friend:p).
Kan je nog wat meer pica's van je GPU's poste, Ik zie de doosjes enzowel maar de kaart himself niet ^^, ik ben hier wel niewsgierig naar. kon op de website van KFA2. ook niet egt duidelijk vinden.

Misschien idee om ook wat meer Witte accenten te gebruiker naast het oranje omdat je Vkaartjes witte PCB hebben.

Greets peter
 
Je hebt als mod op dit forum best een relaxt leventje. Zit ook op een forum waar dit soort onnozele discussies dagelijkse kost zijn en de mods er dus een dagtaak aan hebben. :p

Maar zoals ik al zei in m'n verwijderde post; veel respect voor je netwerk-skills! Ben ook zeer benieuwd naar het eindresultaat.

Dank je wel. Het is zoals met eigenlijk iedere bouw van maakt niet uit wie, eerst moet je de spullen verzamelen voordat je kunt gaan bouwen. Ik heb gewoon geluk gehad en heb er heel erg veel tijd in gestoken. Ik kan nu eindelijk gaan opbouwen en daar heb ik onwijs veel zin in.

@Hukkel,
Mooie build, voor een leuk doel ook. (wist eerst ff niet wat folden was, Google is my friend:p).
Kan je nog wat meer pica's van je GPU's poste, Ik zie de doosjes enzowel maar de kaart himself niet ^^, ik ben hier wel niewsgierig naar. kon op de website van KFA2. ook niet egt duidelijk vinden.

Misschien idee om ook wat meer Witte accenten te gebruiker naast het oranje omdat je Vkaartjes witte PCB hebben.

Greets peter

Hoi Peter, nee helaas deze heeft geen witte PCB. Hun GTX680 heeft dat. Ik weet niet of ik de links mag plaatsen, moderator verwijder ze alsjeblieft als het niet mag.

KFA² GeForce GTX 680 LTD OC 2 GB Review | techPowerUp

Daarnaast hebben ze nu een LE 4GB uitgebracht die zowel een witte koeler als witte PCB heeft.

Ik heb echt een reference GTX670. Die heb ik gekozen omdat ze geen stock meer hadden van de reference 680 (die maken ze alleen aan het begin even van KFA2) en ik heb echt een reference nodig omdat op de anderen geen full cover waterblok past. En dat wilde ik erg graag. Ookal was ik ook blij geweest met een andere.

Ik ga zeker meer foto's posten van de kaart zelf. Dat doe ik als ik het waterblok en de backplate heb liggen. Dan haal ik hem uit zijn veilige antistatic bag en maak ik foto's vooraf, tijdens en achteraf.

T1mmy zei:
Mooi werk, vooral wat je met de fanfrills hebt gedaan vind ik erg knap !

Dank je wel. Ik had echt zo'n image op mijn netvlies staan van hoe ik het wilde. Ik wilde persé iets met de grills doen. Omdat bijna iedereen die links laat liggen of ze heel erg schreeuwerig maakt. Ik ben er zelf echt heel erg blij mee.
 
Deze radiator gaat er uiteindelijk in komen. De dikke variant van de 480 XSPC radiator. Heb ik van een andere Tweaker gekocht. Maar was toch gehoorlijk gekrast etc. DUS aftapen, schuren, schoonmaken en een vers laagje verf erop. Zo, zo goed als nieuw :)

dscn0919y.jpg


dscn0920f.jpg


dscn0922r.jpg


dscn0923b.jpg


dscn0924oq.jpg


dscn0925t.jpg
 
Mooie herstelling hoor. Keep 'em coming ;)

Dank je, nou omdat je zo aandringt :D

Zoals ik eerder vertelde had ik een verkeerde meting gedaan en was de radiatorstandaard te hoog. :021:

Maar nu heb ik wat tijd genomen om een betere meting te doen en gelukkig kon ik het probleem zelf verhelpen. En hoefde er gelukkig niet een nieuwe besteld te worden. Als ik een paar milimeter erfa haal moet het ....... net ....... passen.

Hier heb ik het randje eraf gehaald met de decoupeerzaag. Ik moest bijna huilen tijdens het zagen :(

dscn0930xm.jpg


Op deze foto heb ik de bovenkant net weer voorzien van een laagje zwarte verf. Ik weet dat niemand het kan zien als het ingebouwd is, maar toch wil ik dat nu eenmaal zo.

dscn0934v.jpg


Even test passen en nog een foto van de mooie moederbordplaat.

dscn1016m.jpg


dscn1017j.jpg


dscn1018f.jpg


dscn1019j.jpg


Nog wat metingen gedaan zodat ik precies wist waar ik hem moest vastmaken (en dus gaten zagen). Erg handig als je dochters witte kleurpotloden hebben als je aan een zwarte kast werkt ;)

dscn1020t.jpg


Kan iemand me vertellen wat er niet goed is gegaan in deze foto? :014:

dscn1021j.jpg


dscn1022q.jpg


Een grote berg zwarte 6-32 schroefjes besteld uit Amerika in diverse maten. In nederland nergens fatsoenlijk te krijgen. Althans, ik kan ze niet vinden en zeker niet voor een normale prijs. Als het goed is moet ik dit project er wel mee halen. Wel duur zo met verzending. Ik geloof dat ik iets van 60 euro kwijt was in totaal.

dscn1025l.jpg


Nadat ik hem had vastgezet (foto's komen een volgende keer) ben ik wat fans gaan sleeven. Want die gekleurde draadjes..... dat kan niet he? Hiervan komen er 4 op de voorkant als pushfans en twee op de achterkant als pull fans. Meer past denk ik niet ivm de voeding. Als ze achteraf wel blijken te passen gaan er ook 4 op de achterkant.

dscn1029rf.jpg


dscn1030f.jpg


dscn1033e.jpg


dscn1036he.jpg


De frontpanel kabels. Dit is om te laten zien wat ik voel voor de lezers van dit buildlog :058:
Ja Kenny, ook van jou.

dscn1037k.jpg


Dit is mijn oudste dochter. Ze wil altijd pappa helpen. Dit resulteert meestal in een bende en missende onderdelen 8)7 Omdat ze het oranje zo mooi vond heb ik haar een stuk gegeven om mee te spelen. Ze vond dat ze ook een paar meter heatshrink nodig had :D

dscn1038t.jpg


Pappa's mooie meid :058:
 
als je boor afbreekt, komt dat meestal omdat je de boormachine niet helemaal rechthoud vergeleken met de boorkop.
dan komt er een buiging is en daardoor kan hij breken. ook kan hij sneller breken als je er harder kracht opzet.

Greets peter
 
als je boor afbreekt, komt dat meestal omdat je de boormachine niet helemaal rechthoud vergeleken met de boorkop.
dan komt er een buiging is en daardoor kan hij breken. ook kan hij sneller breken als je er harder kracht opzet.

Greets peter

Het helpt ook als je boortjes kleiner als 5mm gebruik om het zover mogelijk in je kop te steken :)

Ja het was helemaal mijn eigen schuld. Vandaar ook de smilies. Aldoende leert men :D
 
Ja man mijn jongste vond van het weekend het "koffertje" van het moederbord dat ik hier nog moet laten zien. "kijk pappa, ik heb een tasje" (want er zit een handvat aan). Ik werd helemaal gek. Ze gooit nogal al eens iets van de trap voor de gein. NEEEEEEEEEEEEE xD
 
Nog eens een kleine update plaatsen. Omdat ik toch wel na veel gesprekken met anderen tot de conclusie ben gekomen dat het plaatsen van een radiator in top zonder fans niet gaat helpen in temperatuur ga ik er alleen fans in plaatsen. Er is waarschijnlijk gewoon te weinig ruimte voor beiden. Ik ben echt blij met deze fans. In het echt zien ze er zo gaaf uit. Ik wilde gaan kijken hoe het eruit zag en passen. Ik heb eerst de kabels voorzien van zwarte sleeving. Hierna ga ik verlengkabels maken die precies lang genoeg zijn voor deze fans (naar de fancontroller) en die zullen ook zwart gesleeved worden. Ik vind het zelf wel mooi staan eigenlijk. Ik hoop dat er uiteindelijk niet teveel oranje in komt. Maar goed, dat kan ik altijd nog aanpassen. Ik heb ook de midplate eruit gehad om er aanvullende gaten in te maken voor de kabels achter het moederbord en in de voorpilaar zodat er extra veel kabels en slangwerk in kwijt kan. Uiteraard daarna de randjes weer netjes zwart geverfd. Alleen....vergeten daar foto's van te nemen :icon_hang: De grills zien er nu aan de buitenkant ook zo goed als vlak uit met de kast nu de fans erop zitten. Precies zoals ik wilde. Er komt nog veel meer aan, alleen moet de lasersnijder tijd voor me hebben. Een 5,25 inch baycover, achterkant en nog wat dingetjes. Het begint al aardig ergens op te lijken. Ik heb ook het XSPC reservoir gepast om zien of het wordt wat ik in gedachten had. Het moet er nog weer uit voor sleeving en dergelijke. Trouwens het pakketje van MDPC-X is voornamelijk voor een voeding die ik ga sleeven voor een ander. Alleen had ik nog wat fan connectors nodig (mannetje en vrouwtje) en pins en ander klein rommel. Dus die heb ik meteen meebesteld. Ook Titaniumgrijs mee besteld. Ik weet het nog niet zeker, maar wellicht ga ik die ook gebruiken. Onduidelijk nog.

































 
Mooi werk hoor, een ding vind ik wel wat raar. Je doet je sleeve tot bijna helemaal over fan connector zodat enkel die twee blokjes nog uitsteken, maar als ik me correct herriner komt er een soort 'lipje' daartussen wat je connector op zijn plaats houd, gaat dat nog wel passen zo?
 
Mooi werk hoor, een ding vind ik wel wat raar. Je doet je sleeve tot bijna helemaal over fan connector zodat enkel die twee blokjes nog uitsteken, maar als ik me correct herriner komt er een soort 'lipje' daartussen wat je connector op zijn plaats houd, gaat dat nog wel passen zo?

Ja dat past perfect. De heatshrink die hiervoor gebruikt wordt is de SATA heatshrink van MDPC-X en die is erg dun. Dat lipje past er perfect overheen. Alleen kan het niet bij iedere connector. Sommige fan connectors hebben niet die puntjes aan het eind maar twee streepjes zeg maar. En dan wordt de shrink niet mooi. De sleeving zelf loopt echt maar tot aan de stekker en dus niet over de stekker. Ik smelt de sleeving een beetje waardoor je geen randjes ziet van het uiteinde van de sleeving die door de heatshrink naar buiten drukken.

Mooi mooi mooi

Dank u :)
 
Tijd voor weer een kleine update.

I had het volgende idee voor twee SSDs. Beiden Samsung 830 64 GBs, een de standaard kleuren (zwart en oranje duh) en de ander uit zijn jasje gehaald en in een nieuwe plexi behuizing gestopt met daarin de naam Samsung gegraveerd net als bij het origineel. En (indien mogelijk) aan de rechterkant 3 stuks 3mm gaatjes voor 3mm LEDs. Dat wanneer ze aan gaan de casing oplicht en de gegraveerde naam oplicht.

Hoe vinden jullie dat hij geworden is? Is het wat? Ze komen naast elkaar achter op de moederbord tray. Aan die kant van de kast kom ook een raam.

dscn1081n.jpg


dscn1082q.jpg


Ik wil graag Marcel van RoboCNC bedanken voor de hulp! Ik weet dat het je flink wat bloed, zweet en tranen gekost heeft om het te maken zoals ik het in mijn hoofd had. Top werk! ! _/-\o_

robocnc.jpg


RoboCNC Frees & Graveerwerk...

En na weken wachten heb ik gelukkig het pakketje gevonden van een Amerikaanse vriend. Bij Microcenter hadden ze een aanbieding. De 3770k was daar tijdelijk 219 dollar. En dat scheelt! En het verzenden valt reuze mee als je de heatsink maar niet mee stuurt. Echt super bedankt Tim! :)

Twee i7-3770ks en 2 pakjes van 2*4GB Samsung low voltage, low profile ram. Oftewel; HET overclocking ram. Een processor is voor mij en een is voor een bekende van me. Al het ram is voor mijn bouw.

dscn1077k.jpg
 
1 of 2 ledjes gaan genoeg zijn hoor :p 3 ledjes word het gewoon een blok met licht :p ik zal maaris testen :p

Ja de gaatjes moeten er nog in. Die waren vergeten. Maar ik denk; doe maar drie gaatjes dan heb ik er daar in ieder geval genoeg van xD Ik kan er altijd nog maar 1 of twee in doen.

Maar he, een leeslampje is nooit weg he :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
alain-s [VERKOCHT] Custom casemod watergekoelde game pc Verkocht 3
A [CaseMod] Copper Pyramid - Azza 804 - Designed by Vogd Gallery & Build Logs 7
foxbuster Beginner casemod en waterkoeling Waterkoeling 32
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
bunbun vraagje betreft koeling custom casemod Overige Koeling 9
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
L casemod vraag Cases en Modding 1
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
V Comsom 2 casemod Gallery & Build Logs 2
Freddy The Party 13: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 47
Freddy The Party 12: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 56
C Kleine casemod Coolermaster 430 Elite en Cyborg rat 5 pinksteun mod Cases en Modding 2
k.3nny ModWithMe: Nederlandse Casemod/Designing onderneming Algemene Discussies 8
NaabJ Casemod als profielwerkstuk Cases en Modding 28
kier Maximus VI Formula Show Casemod MbK Gallery & Build Logs 15
Cygnitr0n [Casemod] Raspberry Pi "Silent 4 Twin Cooler" Gallery & Build Logs 8
Sw333t [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower (gemod, casemod "siNAS" Verkocht 20
sireentje allerlei vragen ivm mijn komende casemod Cases en Modding 18
gerjanlubbers Casemod mini ITX kast, Iemand een leuk idee? Cases en Modding 4
Freddy TP11 HighFlow Casemod Compo Lan Party 5
k.3nny [VERKOCHT] LianLi PC-7HX Casemod INCL voeding + more Verkocht 11
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
S nieuw bureau voor smiley(casemod) Gallery & Build Logs 33
Freddy TP10: HighFlow Casemod Compo, jouw tips aub Lan Party 37
T1mmy Eerste casemod project, frame of niet? Cases en Modding 0
gerjanlubbers pc onderdelen voor mijn 1ste casemod Hardware & Software 4
gerjanlubbers mijn eerste casemod ideen. White and orange Cases en Modding 5
mierenking Xbox360 Casemod Saints Row theme Gallery & Build Logs 17
Freddy TP9 HighFlow Casemod Compo Lan Party 42
MrGiorgio Highflow'ers in de casemod compo van CM Cases en Modding 15
M Advies Watercooling voor Cosmos S casemod ( €250 - €300 ) Advies Waterkoeling Setup 13
focus08 First Casemod HAF932 Gallery & Build Logs 28
G Welk moederbord voor mijn casemod; Ipple I5 Hardware & Software 2
G Apples G5 casemod: Ipple i5 Gallery & Build Logs 116
Celly M'n nieuwste awesome casemod Cases en Modding 7
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
E even better then the tubberware casemod Cases en Modding 1
vincent leuke antec 900 casemod Waterkoeling 6
G Guardian's casemod log Cases en Modding 64
D ward0 casemod log Gallery & Build Logs 69
Rammstation Gratis AMD Game - Horizon Zero Dawn : The Complete Edition Overige 3
HighFlow PlayStation VR-game Iron Man VR verschijnt op 3 juli Gaming 3
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
Hightower Arozzi game chairs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
iSP [VERKOCHT Assassin's Creed Syndicate game key Verkocht 1
iSP [TKA] Game Bundle; Just Cause 3 - Counter Strike: Global Defense - World of Warships Verkocht 1
P Advies game pc Hardware & Software 2
ProAce The Party 14: The game is on! Lan Party 269
J Joery - joery Coppe - Game PC (betty) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan