Hai, sommige kennen mij nog wel op dit forum van een tijdje terug maar ik ben heel erg lang weggeweest.
Al meer dan een half jaar doet mijn pc het niet meer en ik heb er niet echt de tijd/zin voor gehad om er echt iets aan te gaan doen, ik had het eigenlijk al een beetje op gegeven.
Nu begin ik het eigenlijk weer een beetje zonde te vinden en op aanraden van Freddy maak ik nu dit topic aan.
Het probleem:
Als ik de computer start dan werkt alles normaal tot aan ongeveer 10-30 minuten, dan wordt het scherm wazig en dan valt hij of uit, of ik krijg een bluescreen waarna hij uitvalt.
Ik zou echt niet weten wat ik hieraan moet doen, ik heb al wat zitten rondneuzen in de bios maar van de bios snap ik sowieso niks.
De specs van het kastje zijn:
Asus Rampage 2 Extreme
Intel Core i7 920, geen d0 stepping ofzo maar een van de eerste.
6gb corsair 1600 mhz
xfx 9800gtx+
2x western digital black 640gb in raid 0, met het os (windows vista ultimate) erop.
nog een oude wd 250 gb schijf.
Corsair HX1000
En dit nog, maar dat lijkt me niet zo belangrijk:
Dit alles in een Cosmos S en de cpu en northbridge worden gewaterkoelt door een 360 rad en een 120 rad.
Verder zitten er 6 Noctua's in en een Laing D5 pomp.
Hier een foto:
Dus mijn vraag of jullie mij kunnen helpen om dit op te lossen!
Al meer dan een half jaar doet mijn pc het niet meer en ik heb er niet echt de tijd/zin voor gehad om er echt iets aan te gaan doen, ik had het eigenlijk al een beetje op gegeven.
Nu begin ik het eigenlijk weer een beetje zonde te vinden en op aanraden van Freddy maak ik nu dit topic aan.
Het probleem:
Als ik de computer start dan werkt alles normaal tot aan ongeveer 10-30 minuten, dan wordt het scherm wazig en dan valt hij of uit, of ik krijg een bluescreen waarna hij uitvalt.
Ik zou echt niet weten wat ik hieraan moet doen, ik heb al wat zitten rondneuzen in de bios maar van de bios snap ik sowieso niks.
De specs van het kastje zijn:
Asus Rampage 2 Extreme
Intel Core i7 920, geen d0 stepping ofzo maar een van de eerste.
6gb corsair 1600 mhz
xfx 9800gtx+
2x western digital black 640gb in raid 0, met het os (windows vista ultimate) erop.
nog een oude wd 250 gb schijf.
Corsair HX1000
En dit nog, maar dat lijkt me niet zo belangrijk:
Dit alles in een Cosmos S en de cpu en northbridge worden gewaterkoelt door een 360 rad en een 120 rad.
Verder zitten er 6 Noctua's in en een Laing D5 pomp.
Hier een foto:
Dus mijn vraag of jullie mij kunnen helpen om dit op te lossen!