• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe mobo: ASUS P6T SE, maar geen beeld?!

marksw

Member
hallo mede highflowers
ik heb vandaag een moederbord gekocht
een asus p6t se splinternieuw met intel core i7 960
alles aangesloten en nu start ik me pc op en krijg ik geen beeld te zien
beeld springt ook niet uit zijn standby modus
ik gebruik een nvidia geforce gtx 460 van palit
 
ze hadden mij verteld het geheugen in de zwarte stukken te doen van het mobo,blijkt dus in de oranje te moeten
mobo deed weer booten enzo dus meteen maar win7 64bit erop gedaan kreeg in begin dus al meteen foutmelding van instalatie
2de poging deed het windows starte ook al
toen ik sys classificati deed bijna bij einde bsod
en bij windows herinstalatie heb ik allebij partitie format gedaan en daarna stond dus ook dat alle partitie 232gb waren op een stond systeem dus daar ging windows op
op een ander stond iets van dat er iets niet beschikbaar was weet zo ook niet meer wat
dus wil eerst alles opgelost hebben voordat ik verder ga met me pc
 
question_mark_3d.png
 
Even kleine uitleg,je gaat klikt op deze computer met rechter muis knop op beheer je krijgt dan een scherm waar je een tab vind waar schijven staat daar klik je op, mijn probleem was dus dat ik een hd had met 2 partities en ik zag er dus maar 1 via de tab schijven kan je dus die partitie die je mist ook zien en staat er niet toegankelijke ruimte dan klik je dus op die partitie en dan kan je een nieuwe volume aanmaken en krijg je je partitie terug.

Zo en dat via een blackberry in de bioscoop haha via tapatalk XD
 
nou hier ben ik dan eindelijk weer haha inmiddels was me pc naar de winkel gegaan voor alles door te laten testen omdat ik dacht dat me vga kapot was bleek dus 100% in orde te zijn (inmiddels 1 week weg).
dus dan maar heel me syteem naar de winkel om te laten testen.kreeg na een week weer bericht dat me moederbord defect zou zijn,
zou vervangen worden als de factuur van computerland was dit was niet zo,dus systeem opgehaald naar paradigit gebracht,die moesten ook weer syteem helemaal testen,
weer week voorbij niets gehoord,tot vandaag rond half 10 belden paradigit op,
dat de pc klaar stond om op te halen te worden,
bleek dus gewoon me ram geheugen kapot te zijn.....

gr mark
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D advies nieuwe mobo+videokaart. Hardware & Software 29
K Nieuwe Rig wil watercooling, CPU + SLI GPU (MOBO) Advies Waterkoeling Setup 12
Hayato Nieuwe EVGA mobo's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Nieuwe mobo gezocht oude beetje dood Hardware & Software 10
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
U Nieuwe singularity computers catalog update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
W Nieuwe setup Waterkoeling 1
arwin74 De nieuwe huidige build šŸ˜€ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
P Nieuwe Rad eerst spoelen? Handleidingen en Installatie Tips 4
M Nieuwe Custom-Loop Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
mixedup nieuwe pc onderdelen Problemen & Oplossingen 5
HighFlow Nieuwe Singularity Computers Protium D5 Combo's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe DarkSide UV LED strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Nieuwe pc Hardware & Software 27
HighFlow Nieuwe EK-Vardar X3M 120ER Fans en Damper Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nieuwe Alphacool AIO coolers: Alphacool Eisbaer Aurora - Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe Lamptron ARGB, DRGB, RGB + PWM Splitters / Hubs en Displays HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
J Mayhems Pastel in nieuwe loop geeft problemen Waterkoeling 5
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
V Nieuwe pc, single loop met mogelijke uitbreiding Waterkoeling 3
F Nieuwe setup custom watercooling 1ste keer Advies Waterkoeling Setup 13
Freddy Nieuwe NZXT HUE2 producten, AER RGB 2 fans, Ambient Light, Cable Comb, Underglow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Freddy EKWB breidt complete kits portfolio uit met twee nieuwe RGB versies! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Computex 2018, nieuwe speeltjes Hardware & Software 8
H nieuwe pomp+res nodig Waterkoeling 2
Freddy Nieuwe EK-Supremacy sTR4 AMD Threadripper waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
DBRichard Nieuwe DBR website! Algemene Discussies 3
Heineken Nieuwe pomp maakt raar geluid Problemen & Oplossingen 4
Freddy Nieuwe Cablemod kabels en kits! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan