• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

computer start op maar geef geen beeld

santing

Member
ik gebruik de msi k9acf
4 gig van geil 1066
amd athlon 6000+ 3.0 mhz
ati hd4670 1024 2 x in crossfire
thermalthake bigwater 760i
ik was lekker een nieuw spelletje aan het spelen toen ik ff ging roken spel op pauzen kom ik trug spel vast gelopen en ik liet de pc overnieuw starten en toen gaf ie zwart beeld aan heb geprobeert met 2 kaarten allebij de kaarten apart de geheuge gewisseld om te kijke gekeeke na losse kabels ik weet het echt niet meer wie helpt me uit de brand
 
dat zou wel raar zijn want ook al had je een rpm sensor van je pomp die je in de cpu fan header voor je cpu had zitten dan zou hij zoizo wel beeld moeten geven (met de cpu fan error melding)
probeer eens wat onderdelen heen en weer met een andere pc ;)
 
Al eens een ander scherm geprobeert? Vorige week gaf mijn scherm ook zonder reden geen beeld meer bij het opstarten, pas na 5 minuten had hij eindelijk zun keuze gemaakt tussen analogue/digital en kon ik et ding gebruiken... Nieuwe gekocht en alles werkt weer :)

Dan ga ik er trouwens wel van uit dat de rest wel doorboot... Zoals Freddy al zei, hoor je een piepje of hoor je je HDDs seeken etc?
 
ik heb de bios al gereset en ook al op een tv geprobeerd en op een ander scherm nog niet gaak strax eens kijken de hdd die doen ut je hoort ze werke en de pc maak gewoon het geluid van het opstarten:)
 
ik zit te denken aan energie besparende zaken
als je op pauze zat is mischien iets uitgegeschakled na een tijdje
maar niet in staat om weer in te schakelen
kijk eens of "hardware mag worden uitgeschakeld.." aangevinkt staat
in devicemanager
ik denk niet dat t wissellen van slots helpt voor ram en kaarten
aangezien t toch allemaal heeft gewerkt ?
 
Ik neem aan dat hij daar niet in komt, wanneer hij geen beeld krijgt ;)

OT:
Probeer eens 1 videokaart, CF ertussen uit dus.

Denk videokaart.
Als je moederbord kapot is doet hij niets meer, starten HDD's niet meer op en hoor je ook geen bieb, hooguit PIEP PIEP PIEP .... PIEP PIEP PIEP .... PIEP PIEP PIEP
In het geval van MSI.

Is je videokaart ook watergekoeld? Misschien te heet geworden en overleden als je pomp echt kapot is.
~Alhoewel dat ding daar tegen beveiligd moet zijn .. En op IDLE nou niet zo heet wordt lijkt me.

Probeer ook eens een andere voeding of kijk kabels na, heb zelf meegemaakt dat er een knik in de PCI-E kabel zat waardoor me videokaart niet opstarten, daargelaten dat hij wel piepte.
 
ik heb al een andere moederbord gekocht lag duzz wel daar aan waarschijnlijk dat toen met die warme weer een paar weerstandjes aan de achterkant van het bord doorgebrand mja hij doet ut weer bedankt voor jullie hulp:033::033:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
L Computer crashed s'morgens en start moeilijk op Hardware & Software 1
L Computer start smorgens moeilijk/niet op Problemen & Oplossingen 8
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
P Gezocht iemand die hard tubes kan buigen voor custom made computer Cases en Modding 1
M aqua computer high flow next en andere zaken Waterkoeling 0
Bl4ckj4ck666 Aqua Computer fittingen,fans,radiator etc... Handleidingen en Installatie Tips 5
Jason Aqua-Computer Aquaero 5 PRO USB fan controller, graphic LCD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Aqua-Computer VISION RGBpx connection terminal for kryographics HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S Mijn computer water gekoeld maken(CPU/ GPU,Waterblock) Advies Waterkoeling Setup 5
Jason Metro Vacuum MDV-1BA DataVac Pro 4.5-AMP Computer Vac/Blower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
C Aqua Computer Ultitube D5 Pro 100 RGBpx ring werkt niet Handleidingen en Installatie Tips 1
Jason Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Aqua-Computer Ultitube D5 - elegant and quiet HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Aqua-Computer OCTO fan controller for PWM fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Aqua-Computer Farbwerk 360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Aqua Computer D5 NEXT, Pump with integrated fan and LED controller HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy Aqua-Computer QUADRO fan controller for PWM fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
U Aqua computer airplex radiatoren *Modularity system 360mm *Radical 240mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Hightower Aqua computer res Waterkoeling 1
XenoMorpH Aqua Computer RGB-LED-Strips, zzwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
djghostogb Hoe Aqua-Computer Aqualis Base 450ml monteren op de Aqualis Pump adapter for D5? Waterkoeling 8
J Nieuw leven inblazen van een oudere watergekoelde computer. Waterkoeling 5
O Aqua-Computer Connector for RGB LED strips, 70 cm (Zwart) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
R Problemen met waterkoeling en Aqua-computer Waterkoeling 29
W Pomp voor Aqua-Computer Aquaero 6 XT Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Aqua-Computer Farbwerk RGB controllers en ledstrips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Pharlap [CANCELLED] Aqua Computer AquaTube rev. 1.1 (Reservoir, Zilver) Verkocht 6
G [IN-ACTIVE] Computer, watergekoeld Verkocht 6
R Aqua-Computer Ramplex Copper Edition RAM Block op Dominator platinum? Waterkoeling 3
X Beeld bij opstarten computer. Hardware & Software 6
B Aqua-Computer Flow sensor high flow USB Waterkoeling 5
P Extra onderdelen voor Aqua-Computer Aquaero 6 PRO Cases en Modding 2
K Computer voor gaming Hardware & Software 27
CDA441 [CLOSED]Waarde van computer die ik wil kopen Gesloten 9
Sw333t Inbouw van een computer in een meubel, zijn er zaken waar ik echt op moet letten. Cases en Modding 26
JeanPaul [VERKOCHT] Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V + overige Aqua-computer accessoires Verkocht 1
J [CLOSED]Computer voor van alles. Gesloten 6
retrorick Mijn verandering naar een betere computer... Gallery & Build Logs 7
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
P [CLOSED] Div computer componenten Gesloten 15
H Aqua-Computer Tubemeter Waterkoeling 0
l3p [VERKOCHT] Aqua-Computer AMS Airplex Modularity System + veel extra's Verkocht 3
R Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml HighFlow Webshop 4
arwin74 nieuwe aqua computer goodies HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
arwin74 [IN-ACTIVE] Aqua-Computer Aquacover Dual DDC Top G1/4 Verkocht 4
PlayGamble Computer blijft piepen, na lekken van koelvloeistof Waterkoeling 33
l3p IN-ACTIVE] 2x Aqua-Computer Aquadrive Single + 2x Aqua-Computer Aquadrive Dual Verkocht 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan