Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
met een tandenborstel van kunstof? haren en stof plukken?
even nadenken ?(A)
Hij heeft zijn blokje ook schoongemaakt met ketchup aangezien dat ZUUR houdend is wil ik wel is weten of hij zijn blokje ook gereinigt heeft met wasbenzine/thinner OID.
Hmm is maar wat je erin ziet hoor, lijkt me eerder 'stof' dat bestaat uit die gore zwarte drap dat onstaan is door het schuren tijdens het schoonmaken. Scheen dat dat spul hard is opgedroogt.
bij die foto schrijft 'ie: Here is what the base looked like after I rinsed it with water and scraped at it with a toothpick. everything you see there is a hard plaque-like substance. In the top right corner (where the injector barb is I presume) the "plaque" is almost a milimeter thick.
Waarom je er een waterkoelings fanaat voor moet zijn ontgaat me even...
Het lijken me nog eerder opgedroogde alg sliertjes.
heb zelf zo'n soort block met zo'n base plate gehad in het verleden en na een jaar draaien zaten er ook kleine sliertjes in tussen de fijne koperen pennetjes. En ik draai NIET met een open systeem.
Dat was trouwens toen ik nog draaide met demi-water + anti corrosie/alg + een kleur stof.
Sinds ik alleen met demi-water + anti corrose/alg draai hebt ik dat niet meer gezien
Waar haal jij zo zwart stof vandaan, dan zou het eerder grijs zijn...
het lijkt me aannemelijker dat dat spul in het midden is gekomen omdat 'ie zo heeft zitten schrapen
Ik heb ook deze combi maar nog nergens last van. Ik draai nu pas een maand. Ik zal het nauwlettend in de gaten houden maar het lijkt me zowieso ook een raar verhaal!
Check realredraider.com en je zult zien dat meneer Snipe-Dogg zeker niet betrouwbaar is...
Helaas wordt er ook al onderzocht hoe onafhankelijk en betrouwbaar meneer Skinnee is, omdat het ook daar lijkt dat de fabricant die de spullen aan hem geeft het beste uit zn testen komt.
Martinlabs staat wat dat betreft buiten kijf als een onafhankelijk onderzoeker.
Die haren en troep kunnen overal vandaan komen, bijvoorbeeld je had je reservoir een half uurtje open ofzoiets. De aanslag op de blokken is vrij normaal met gekleurde vloeistoffen en idd bij de een soms wat erger als de ander.
Als je zulke dingen niet meer wilt moet je echt gaan voor demi-water.
Groetjes
PS: Martinlabs is naar mijn idee ook de beste (lees meest complete) die er is.
ik heb zelf ook waterkoeling , met een xspc delta V3 blokje. draai nu een half jaar en zie ook dat er donkere plekken veschijnen rond de inlet en dan richting de outlet. dus het lijkt mij dat het gewoon de inkt is die een beetje blijft plakken:023:
ik ken dat met Feser vloeistof, heb eens een supreme met een ddc van iemand overgenomen en in die supreme en ddc xspc restop zaten daar ook nog allemaal resten van en je ziet dat het ook een licht verharde substantie is ...
nu da's der allemaal al uitgespoeld met een demi waterloopje ...
Ja hij komt idd beetje negatief over wat Feser betreft. Aan de andere kant, SNiiPE_DoGG is een van de bekendere users op Xtreme een heeft een aardige reputatie opgebouwd. (btw, hij is niet de enige in het
Ik gebruik vanaf t begin al feser uv black en nou heb ik verleden week mn EK supreme uit elkaar gehaald om de copper top te monteren en die zat half dicht / verstopt met zwarte troep na t schoonmaken daalde mn temps gelijk met 7 graden ! Is dit normaal ? Is daar wat aan te doen ?
hij draait pas sinds 25 april dus dan mag zoiets toch niet , voor mij is t wel duidelijk ... feser is gewoon bagger en ik hoef t niet meer :eusa_naughty:
mmnnn.... ik heb het ook een paar maanden in me setup gehad.... heb sinds 2 weken primochill spul er in... ik zal binnenkort mijn cpu blok eens openschroeven om te kijken of ik het ook heb...