• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wil je eindelijk je WC spullen bestellen.....

Kadett

Junior Member
Krijg je van moeders te horen dat er fanmail van het CJIB is gekomen. 35km/h te hard :033: Alleen het bedrag wat erbij hoorde was :'( Kan ik er wat een doen dat mijn auto zo snel accelereert :icon_madu:

Even een maand uitstel van mijn WC systeem.
 
35 te hard!! lol zal idd een paar honderd zijn ;)

maar je hoort een bepaalde eigenschap te hebben naast die zware rechtervoet anders gaat het niet werken...
dat is een stel goede ogen (voor camera's) :D
ik heb nog nooit een boete gehad (snel afkloppen)
 
Bij 200+ helpen goede ogen niet meer hoor :D En het was om 's avonds. Totaal heb ik wel aardig wat fanmail van het CJIB mogen ontvangen sinds mijn rijbewijs. Denk iets van 10 boetes waarvan nu 2 30+ en de rest eigenlijk 3-15km/h. Ik noem het hard-mogen-rijden-belasting. De openbare weg is mijn 'circuit' (waar mogelijk natuurlijk, geen lompe boer die 250 gaat rijden met mensen op de weg) en bespaart me een dagje zandvoort/assen :p
 
komt vooral omdat het al niet de eerste keer is (dit is de 4e keer 30+ te hard) dus de boetes worden steeds hoger, bepaling Officier van Justitie wat betreft de hoogte van de boete gezien eerdere boetes/geschiedenis
 
Ik ben maar 1 x staande gehouden en dat was in mijn Opel Kadett ongeveer 8 jaar terug. Reed volgens hun 87km/h waar je 50 mag in Den Haag, ik nog heel droog. "Hoe kan dat nou! Dit is een 1.3 3-traps automaat met misschien 35-40pk op de wielen, zo hard gaat ie niet!" :040:Moest de agent wel om lachen en aangezien het mijn 1ste boete was had ie hem verlaagd naar 27km/h.

Toen waren de boetes nog 'leuk' kostte me iets van 105 euro. Die betaal je nu zowat al als je 15km/h te hard rijd.
 
Het zijn gekke bedragen!!
Ik krijg helaas ook af en toe boetes binnen.
Ik reken dan altijd om wat ik ervoor had kunnen kopen (maar niet gedaan heb om te bezuinigen), dan zit ik echt een hoekje te janken.

En dan vriendin of iemand anders:
"Ik zei toch dat je rustig moest rijden" of
"Ik zei toch dat je altijd gewoon een parkeerkaart moet kopen"

Ja ja.. gooi maar schepje bovenop :p
 
Laatst bewerkt:
De boetes slaan vaak nergens op. staat er op een weg langs een weiland waar bijna niemand rijd een flitspaal. Zet agenten in op asociaal inhalen, bumper kleven en mensen die beschonken achter het stuur zitten. Dat heeft nut.
 
Het zijn gekke bedragen!!
Ik krijg helaas ook af en toe boetes binnen.
Ik reken dan altijd om wat ik ervoor had kunnen kopen (maar niet gedaan heb om te bezuinigen), dan zit ik echt een hoekje te janken.

En dan vriendin of iemand anders:
"Ik zei toch dat je rustig moest rijden" of
"Ik zei toch dat je altijd gewoon een parkeerkaart moet kopen"

Ja ja.. gooi maar schepje bovenop :p

Jah sneu geld :p
Daag staafmixer (quote Bertje Visscher)
 
Ik heb ook weleens een boete gehad, op men fiets.:003:
Klinkt stom maarja.. ik ook, omdat ik te snel ging?
Word het rally-rijden genoemd ofzo.

Echt wtf ik ben dan een vlotte fietser maar ik ging dusdanig snel door het centrum dattie dat nie vond kunnen :105:

De most epic boete voor mij... daarom ook ingelijst XD
 
Laatst bewerkt:
Ja wist ik dus ook niet... ergens ook wel logisch :p

In het centrum mag je fietsen, maarja nergens staat dat vlotte fietsers er niet mogen rijden.
Al zou ik op een voetganger inrijden ligt ie zwaargewond in het ziekenhuis XD Moet je ook niet hebben.
Aangezien die knuppels ook niet kijken voor ze oversteken, of breeduit op de rijbaan lopen...zijn ze heel vaak de lul bij mij :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
Flexi-Cook Hi guys, Ik wil mij graag even voorstellen, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Bas9466 Wil mij even voorstellen. Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
M Yeey ik ben jarig :D nu wil ik aandacht xD Felicitaties 13
radmiraal vraag/mening over nieuwe setup die ik wil gaan bouwen Hardware & Software 3
tomasvanderpijl [CLOSED]Waarde onderdelen die ik wil gaan kopen Gesloten 2
CDA441 [CLOSED]Waarde van computer die ik wil kopen Gesloten 9
D Wil mogelijk overstappen op watercooling, wie o wie helpt:) Advies Waterkoeling Setup 9
P [IN-ACTIVE] Modder die een LED strip kan/wil solderen. Gevonden 3
K Nieuwe Rig wil watercooling, CPU + SLI GPU (MOBO) Advies Waterkoeling Setup 12
Cygnitr0n Wil een nieuwe icon in het leven roepen HighFlow Forum 3
R Ik wil graag waterkoeling in de toekomst Waterkoeling 4
S Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
olympus [REFUSED] Persoon wie 18+ is en zich wil identificeren Gevonden 11
Rico Systeem wil niet opstarten!... Problemen & Oplossingen 43
D fujitsu siemens scaleo p wil niet meer opstarten? Problemen & Oplossingen 1
D oqo e2 umpc wil geen verbinding maken met wifi. Problemen & Oplossingen 0
D moederbord wil niet aan? Hardware & Software 1
boefmans laatste check: wil volgende week bestellen :-) Advies Waterkoeling Setup 7
Ludwig Ik wil de boel koeler hebben Advies Waterkoeling Setup 26
maomanna Wat is je hobby en welke zou je wil je nog wel willen hebben? Algemene Discussies 67
Fryslanboy PC wil niet opstarten/dingen branden door/rook Hardware & Software 2
D Noob wil starten met wc voor 1366 met mogelijkheid tot uitbreiden Advies Waterkoeling Setup 1
Xtrafresh Een Glaciator die ik wél wil kopen ziet er zó uit: Overige Koeling 17
J wie wil mij helpen?? Advies Waterkoeling Setup 12
B Bestelling al geplaatst, maar wil nog iets bij bestellen en laten mee verzenden HighFlow Computer Cooling Shop 3
Fedmas Fedde wil ook wat! - Geweldig HF! HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
Wouter Nieuwe mods. Welke wil jij er op hebben? HighFlow Forum 21
B Ik wil een kernreactor bouwen Waterkoeling 27
Sanders RAID0 Instellingen wil niet: SATA schijven met Asus Maximus II Formula P45 Problemen & Oplossingen 18
H EVGA Classified E760 wil niet meer booten Hardware & Software 23
B Wil aan waterkoeling beginnen, wat n00b vragen! Waterkoeling 11
S Lucht wil er niet uit Waterkoeling 6
C wil overstappen naar waterkoeling Waterkoeling 6
stravinski 1,5tb schijf Samsung wil niet Formateren Hardware & Software 37
Don_Holio De lucht in de loop zit niet waar ik het wil Waterkoeling 2
meneer peer ik wil mijn Q9450 waterkoelen, hoe? Advies Waterkoeling Setup 21
Sw333t Wil gaan kijken naar een WC setup, maar snap er weinig van wat ik allemaal nodig heb. Advies Waterkoeling Setup 5
stravinski [windows probleem] wil niet inloggen Hardware & Software 2
B Nieuwkomer wil geen lucht Waterkoeling 29
R Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 29
S Wil vandaag voor 13:30 bestellen. Advies graag! Advies Waterkoeling Setup 16
stravinski www.DeBestePagina.nl wil Highflow.nl toevoegen... HighFlow Computer Cooling Shop 2
Freddy Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :) Algemene Discussies 1836
987Overlord Eindelijk begonnen aan de loop! Gallery & Build Logs 0
DBRichard Eindelijk 20!!! :D Felicitaties 16
J waterkoeling droom eindelijk dichtbij, help Waterkoeling 11
4 Eindelijk Af!! Gallery & Build Logs 20

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan