Ik heb een waterkoeld systeem met PETG tubing een jaartje geleden gebouwd , ik wil dus mijn loop drainen ik heb een EK Ball valve G1/4 (10mm) beneden zitten.
kan iemand mij een link geven voor een fitting voor soft tubing en de bijhorende slang zodat ik zeker het juiste bestel.
10MM (3/8) High Flow Fitting, schroefdraad G1/4 kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers
10MM (3/8) High Flow Fitting, schroefdraad G1/4 kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers
Thanks voor het snelle antwoord, bij de beschrijving van de fitting spreken ze over een clip is deze ook nodig?
''De aansluiting is compleet met een TFC Herbie Clip, die ook bij ons te koop is.
Middels de TFC Herbie Clip, wordt de slang perfect en waterdicht aangesloten aan deze aansluiting.
Deze twee vormen de perfecte combinatie''
Bij het leeglopen is dat niet nodig, de slang zal strak genoeg om de fitting zitten.
(voor de zekerheid kan je een tie wrap erom doen ipv een slangklem)
(een clip is wel nodig als je de fitting gaat gebruiken in het systeem zelf, door de pomp komt er dan druk op de slang te staan, waardoor de slang van de fitting los kan springen)