Sw333t
I Love my NUC
Ik lees her en der op HighFlow over mensen die aan gevorderde fitness doen, wellicht dat diegene mij (ons) met onderstaande kunnen helpen.
Mijn vrouw doet werp onderdelen met atletiek en daarvoor doet ze veel aan boxen (op zolder) om zo de bovenzijde te trainen (armen, schouders, polsen en alles wat er verder boven zit).
Nu hebben we wel zo'n simpel Bristol dingetje hangen, maar die voldoet totaal niet. We zijn nu dus aan het rondneuzen voor een wat hogere kwaliteit, maar alsnog geschikt voor circa 90% "handwerk" en 10% voetenwerk (ik moet af en toe ook mijn ei kwijt).
Onderstaande heb ik bij elkaar gezocht:
- Bokszak / kick-bokszakken bizonyl, 100cm 08brsbo/ 046,
- Boksbal/ zakhandschoen bzhpu brsbo /060,
- Bokszak kettingset bzket,
- Bokszak ophang veer bzveer bo68.
Nu heb ik de ballen verstand van bokszakken, behalve dat je er tegen kunt meppen. Maar zijn er wellicht betere / goedkopere shops cq bokszakken?
Alvast bedankt voor jullie input.
Mijn vrouw doet werp onderdelen met atletiek en daarvoor doet ze veel aan boxen (op zolder) om zo de bovenzijde te trainen (armen, schouders, polsen en alles wat er verder boven zit).
Nu hebben we wel zo'n simpel Bristol dingetje hangen, maar die voldoet totaal niet. We zijn nu dus aan het rondneuzen voor een wat hogere kwaliteit, maar alsnog geschikt voor circa 90% "handwerk" en 10% voetenwerk (ik moet af en toe ook mijn ei kwijt).
Onderstaande heb ik bij elkaar gezocht:
- Bokszak / kick-bokszakken bizonyl, 100cm 08brsbo/ 046,
- Boksbal/ zakhandschoen bzhpu brsbo /060,
- Bokszak kettingset bzket,
- Bokszak ophang veer bzveer bo68.
Nu heb ik de ballen verstand van bokszakken, behalve dat je er tegen kunt meppen. Maar zijn er wellicht betere / goedkopere shops cq bokszakken?
Alvast bedankt voor jullie input.