nou ... je hebt nu 12mm id en 16mm od
je zou
highflow ff kunnen mailen om te vragen of ze voor dat formaat een kit kunnen leveren (zie die zo snel niet staan)
om Je loop leeg te laten lopen is het het slimst om zo laag mogelijk te zitten (zie:
http://forum.highflow.nl/f6/drain-aftappunt-leegloop-ideeen-847/)
alleen rechte buizen kan lastig zijn
zoek op youtube maar eens naar SingularityComputers Hij doet heel veel met
Acrylic Tube (en geeft ook veel uitleg)
en dan zul je zien dat met rechte stukken soms nog heel lastig blijkt te zijn
Om eerlijk te zijn ben ik zelf ook nog aan mijn eerste loop bezig
heb hiervoor heel veel dingen opgezocht en heb aardig wat theorie er aan over gehouden
Het vullen van een loop is iets wat op veel manieren kan maar de meeste raden toch een
trechter aan
maar ik zie er ook veel met een
Syringe werken en heb zelfs er een paar met een spuit fles
helaas heb ik de pech dat in mijn mijn loop een trechter niet gaat werken (top van mijn res zit te hoog om die er tussen te plaatsen)
dus ik ga zelf met een
Syringe aan de slag aangezien ik ook een filmpje heb gezien waarbij een spuitfles word gebruikt
en de dame die hem gebruikt geeft zelf toe soms water terug de spuitfles in te zuigen (Is een Youtube filmpje van TastyPC over een Alpha cool Kit)
Het is natuurlijk ook mogelijk om een Fillport te maken om zo je loop te kunnen vullen
ik zou zeggen kijk eens op youtube naar wat video's van hoe diverse mensen het aanpakken en wat die als tips mee geven
een van de betere tips die ik er uit heb weten te halen is
"Koop eerst de grote onderdelen en plaats deze in je kast om te kunnen zien of je idee gaat werken ... en kijk dan wat je aan fittingen ect nodig hebt"
(zie: )
en van dat punt uit ben ik al heel ver gekomen
ik Moet alleen nog een pomp aanschaffen en die op mijn top monteren en dan kan ik gaan vullen en leak testing gaan doen