• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Wedstrijd] Corsair Vengeance 8GB

l3p

Moderator
Forumleiding
Ik heb dus nog een ongebruikte 8gb Corsair Vengeance kit liggen...


1291122586.jpeg



Ik dacht laat ik een kleine contest opzetten :)
Eerst had ik geen idee hoe of wat, zelfs gedacht aan een cijfer onder de 500 :p

Toch nog iets leuks kunnen bedenken.

Degene die het mooiste maar simpelste logo kan maken van de letters/cijfer "L3p".
Krijg geheel gratis met track&trace deze geheugen kit opgestuurd.



Wat richtlijnen voor het logo.

- Een simpel 'bedrijfslogo'-achtig iets
- Het moet een logo zijn dat niet aan een bepaalde kleur vast zit.
- Het logo moet bijvoorbeeld ook te gebruiken zijn als watermerk in foto's
- Het logo moet bijvoorbeeld ook te gebruiken zijn in casemods, dus uit te laseren/zagen zijn.

Hier wat voorbeelden van bedrijfs logo's.
Deze logo's zijn mooi, krachtig maar toch ook simpel en bijv makkelijk te laseren/zagen.

3221-intel-intel-logo-icon-1.jpg

ea_logo.png

HP%20logo.jpg

asus.png

EKWB_logo.png

logo_cm.jpg




Je mag een logo maken met paint, photoshop, papier en pen ...van mijn part met klei :p
Je mag ook meerdere logo's plaatsen, je hebt dus meerdere kansen.
Als je bang bent dat iemand anders je idee gebruikt of verbeterd mag je ze ook op de allerlaaste dag net voor de deadline plaatsen.
De deadline is Zaterdag 14 januari om 12:00.

Goodluck!!


Deze contest geld alleen voor Highflow members woonachtig in Nederland of Belgie.
Het is niet gezegd dat ik dit logo ook daadwerkelijk ga gebruiken.
Degenen die hier aan meedoen en een logo hier plaatsen geven mij wel het recht het eventueel wel te gaan gebruiken voor mijn casemods, foto's of website.
Volgend weekend wil ik de kit weggeven aan diegene die het meest bruikbaarst logo gemaakt heeft.
Voor de rest om problemen te voorkomen.... Het is mijn eerste contest dus ik zal gerust wel iets vergeten. Ik maak de regels en ze kunnen zomaar veranderen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog niet af maar om een idee te geven wat ik eigenlijk wil hebben.
Soort vaan cartoon, een waterverf achtig vorm geven aan het onderstaande. En daarop dan L3p in dikke letters.

Dus in principe moet L3p duidelijk te lezen zijn, en dankzij L3p d3sk is peter al aardig bekend in de modwereld. Dus dat als achtergrond.

Ik zeg het nog even voor de duidelijkheid dit is iets wat ik heel snel heb geschetst. En laat gewoon even zien waar ik nu mee bezig ben. Misschien pakt iemand anders het op en kan mij idee uitwerken :)

1fjrm1.jpg
 
Inzending 1:



Inzending 2:



Inzending 3:


PSD's zijn aanwezig indien je die nodig hebt.

Inzending 4:

Demo%20L3p.png


Inzending 5:

L3p%20last%20one.png


Inzending 6:

Mooi%20maar%20simpel%2001.png


Inzending 7:

Mooi%20maar%20simpel%2002.png


Inzending 8:

Optie%208.png


Inzending 9:

Optie%209.png


Inzending 10:

10.png
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu even geen photoshop tot mijn beschikking anders had ik nu wel wat gedaan maar mischien zoiet: (gaat nu puur om het idee ;))
L³P


de echte uitwerking doe ik mischien als ik morgen photoshop weer kan gebruiken.

edit: even snel paint gebruikt :p :
l3p%20again.png
 
zo ook een duit in het zakje maar meteen wat variaties gemaakt. 1 in kleur om de mogelijkheden te tonen. transparante achtergrond en in illustrator zodat scaling no issue is.

inzending 1: (6 versies)
1z3qcut.png


inzending 2: (3 versies)
oihh5h.png
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p [Wedstrijd] Cooler Master Storm Scout 2 Full Midnight Black Algemene Discussies 57
Sw333t [Wedstrijd] Nieuwe variant ledstrip by wwwicked Algemene Discussies 53
X [Wedstrijd] Marshall Minor Earphones Algemene Discussies 90
ZwerverRoodbaard Intel Modding Wedstrijd Nieuws en Sport 8
Freddy Arcade Wedstrijd: Tetris! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Arcade Wedstrijd: Snake! HighFlow Computer Cooling Shop 41
Freddy Arcade Wedstrijd: Breakout HighFlow Computer Cooling Shop 11
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 Schroeven voor zijpanelen Corsair 570X Hardware & Software 4
Bl4ckj4ck666 Corsair icue Hardware & Software 0
D M3 schroefjes Corsair AIO? Zwart of evt wit met platte kop kruiskop Cases en Modding 1
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
K Corsair 900D The Savage Gallery & Build Logs 8
Hightower Corsair ql fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Corsair Hydro X HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan