• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Wedstrijd] Marshall Minor Earphones

Xelation

Off-topic Extraordinaire
Zag een leuk idee van l3p en zodoende een soortgelijke contest :p

Heb deze Marshall Minor Earphones nog nieuw in doos liggen, ongebruikt en met bon.
Zier hier voor spec: Minor Black » Products » Marshall Headphones

1753_35def88db8-original.jpg


marshall-head-17.jpg



Wederom een verzoek voor een logo, maar ook voor de naam: XD en Xelation Design.

De website is nog niet on-line, alleen even wat erop genknald: Xelation Design - Digital Design Solutions

De richtlijnen:

- in tweevoud, als letters en als woord;
- bij voorkeur als PNG;
- transparante achtergrond;
- zakelijk maar ook fris en fruitig;
- bedoeld voor website maar ook bijv. op de factuur.

De deadline is 1 februari 2012 om 21:00, de beste inzendig krijg dan de earphones op mijn kosten thuis bezorgd.

Net zoals bij l3p: Deze contest geldt alleen voor Highflow members woonachtig in Nederland of Belgie. Het is niet gezegd dat ik dit logo ook
daadwerkelijk ga gebruiken. Degenen die hier aan meedoen en een logo hier plaatsen geven mij wel het recht het eventueel te gaan gebruiken
voor mijn webistes, facturen, apps etc.
Over 2 weken wil ik de earphones weggeven aan diegene die de meest bruikbare logo gemaakt heeft. Voor de rest om problemen te voorkomen....
Het is mijn eerste contest dus ik zal gerust wel iets vergeten. En zoals l3p- aangaf, maak ik de regels en kunnen ze zomaar veranderen.

ps l3p bedankt voor jouw contest idee en gebruik van lay-out en tekst!
 
Laatst bewerkt:
Dat geloof ik best, daarom de contest hihi

Nee maar dat maakt het ook zo sneu, stel dat iemand met een betere komt jij er voor niets zoveel tijd in hebt gestoken. Maar dat maakt het een wedstrijd helaas. Erg mooi Mark!
 
Iemand moet de eerste zijn natuurlijk, hopelijk komen er dan nog velen ;).

Moet je ook eerlijk zeggen dat het ook in eigen belang is, niet vanwege de oortjes (daarvoor doe ik niet mee in ieder geval). Maar meer ook om beter te worden in Photoshop ;).
 
Met mijn logo neem ik je wel serieus hoor :p. Zal straks nog een variant erop maken, er borrelt al wat onder mn hersenpan.

Added after 29 minutes:

1 variant op de derde:

Xel4.png


Met een witte achtergrond
Met een zwarte achtergrond
PSD file

En dan jouw huidige banner aangepast:

Xel5.png


Met een witte achtergrond
Met een zwarte achtergrond
PSD file

Persoonlijk, vind ik die het strakst. Witte gloed zorgt voor een duidelijkere weergave op een zwarte achtergrond en de zwarte schaduw zorgt voor een duidelijkere weergave op een witte achtergrond.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan