• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Wedstrijd] Nieuwe variant ledstrip by wwwicked

Sw333t

I Love my NUC
In navolging op L3p en Xelation zodoende weer een soortgelijke contest.

De prijs voor het winnende logo: Een nieuwe variant ledstrip naar keuze by yours truly ;).

Wederom dus een verzoek voor een logo, welke zowel op mijn website komt als op de facturen. Het huidige logo is namelijk een beetje out-dated (de grote leds gebruik ik niet meer):

fact_logo_big.jpg


De richtlijnen:

- de naam "wwwicked" moet erin verwerkt zijn,
- speels doch netjes,
- bij voorkeur als PNG,
- transparante achtergrond,
- moeten leds in verwerkt zijn (geen smd leds en huidige ledstrips aub),
- bedoeld voor website (in kleur) maar ook bijv. op de factuur (monochroom geprint).

De deadline is 18 februari 2012 om 23:59, de plaatser van de beste inzending wordt benaderd voor een kleur keuze van de ledstrip.

Net zoals bij L3p en Xelation: Deze contest geldt alleen voor Highflow members woonachtig in Nederland of Belgie.
Het is niet gezegd dat ik dit logo ook daadwerkelijk ga gebruiken. Degenen die hier aan meedoen en een logo hier plaatsen geven mij wel het recht het eventueel te gaan gebruiken voor mijn websites, facturen, etc.

Regels kunnen tussentijd veranderen, maar dit zal ik zoveel mogelijk proberen te beperken.

PS: L3p bedankt voor jouw contest idee en gebruik van lay-out en tekst!
 
Laatst bewerkt:
Omdat Wwwicked niet zo houd van SMD's, bij deze de laatste voor vandaag. Hopen dat ik geen copyright breuk maak, maar ik heb je eigen ledstrip - afbeelding gestolen Wwwicked :p Hoop dat je deze beter vind, ik vind hem persoonlijk een stuk mooier als de eerste.

En kijk aub op een zwarte achtergrond, want m'n witte border valt weg.

wwwicked1.png
 
Ben er mee bezig zit ff met een blok om wat moois e maken + wat andere dingetjes die afmoeten maarvoorde 18e heb je van mij een inzending :) opdracht is tot nu toe ook de lastigste denk ik zo
 
revisies :p de achtergrond is maar om even alle effecten te simuleren. elke gewenste achtergrond kun je er dus achter plakken. laatste is een transparante .png zodat je zelf andere kleuren even erachter kan zetten.

oazw5w.png


2dighi0.png


1zq7zw6.png


iejl9g.png
 
Ik vind het logo wel apart, echter is de naam voor mij belangrijker dan de afbeeldingen van de leds. Ik zou die meer naar de achtergrond verplaatsen. De naam mag bijvoorbeeld ook over de leds heen komen.
 
revisie:

Naam iets opvallender met de blauwe border (75% opacity) en groter gemaakt, leds even aangepast naar 70% opacity zodat ze wat minder opvallen als eerst. Als de opacity nog lager wordt dan missen ze wat helderheid en worden ze te tof wat naar mijn mening niet mooi staat, maar dat is natuurlijk aan wwwicked.

2hg70x1.png
 
Net even zin om wat in elkaar te flansen. Niet echt een logo, daar heb ik even geen inspiratie voor. Het is meer een banner geworden in een zwart wit foto bruine laarzen hip bruin cafƩ ongeschoren oude net geklede zeemannen stijl:

01.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p [Wedstrijd] Cooler Master Storm Scout 2 Full Midnight Black Algemene Discussies 57
X [Wedstrijd] Marshall Minor Earphones Algemene Discussies 90
l3p [Wedstrijd] Corsair Vengeance 8GB Algemene Discussies 72
ZwerverRoodbaard Intel Modding Wedstrijd Nieuws en Sport 8
Freddy Arcade Wedstrijd: Tetris! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Arcade Wedstrijd: Snake! HighFlow Computer Cooling Shop 41
Freddy Arcade Wedstrijd: Breakout HighFlow Computer Cooling Shop 11
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
U Nieuwe singularity computers catalog update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
W Nieuwe setup Waterkoeling 1
arwin74 De nieuwe huidige build šŸ˜€ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
P Nieuwe Rad eerst spoelen? Handleidingen en Installatie Tips 4
M Nieuwe Custom-Loop Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
mixedup nieuwe pc onderdelen Problemen & Oplossingen 5
HighFlow Nieuwe Singularity Computers Protium D5 Combo's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe DarkSide UV LED strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Nieuwe pc Hardware & Software 27
HighFlow Nieuwe EK-Vardar X3M 120ER Fans en Damper Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nieuwe Alphacool AIO coolers: Alphacool Eisbaer Aurora - Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe Lamptron ARGB, DRGB, RGB + PWM Splitters / Hubs en Displays HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
J Mayhems Pastel in nieuwe loop geeft problemen Waterkoeling 5
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
V Nieuwe pc, single loop met mogelijke uitbreiding Waterkoeling 3
F Nieuwe setup custom watercooling 1ste keer Advies Waterkoeling Setup 13
Freddy Nieuwe NZXT HUE2 producten, AER RGB 2 fans, Ambient Light, Cable Comb, Underglow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Freddy EKWB breidt complete kits portfolio uit met twee nieuwe RGB versies! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Computex 2018, nieuwe speeltjes Hardware & Software 8
H nieuwe pomp+res nodig Waterkoeling 2
Freddy Nieuwe EK-Supremacy sTR4 AMD Threadripper waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
DBRichard Nieuwe DBR website! Algemene Discussies 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan