Ik heb dus nog een ongebruikte 8gb Corsair Vengeance kit liggen...
Ik dacht laat ik een kleine contest opzetten
Eerst had ik geen idee hoe of wat, zelfs gedacht aan een cijfer onder de 500
Toch nog iets leuks kunnen bedenken.
Degene die het mooiste maar simpelste logo kan maken van de letters/cijfer "L3p".
Krijg geheel gratis met track&trace deze geheugen kit opgestuurd.
Wat richtlijnen voor het logo.
- Een simpel 'bedrijfslogo'-achtig iets
- Het moet een logo zijn dat niet aan een bepaalde kleur vast zit.
- Het logo moet bijvoorbeeld ook te gebruiken zijn als watermerk in foto's
- Het logo moet bijvoorbeeld ook te gebruiken zijn in casemods, dus uit te laseren/zagen zijn.
Hier wat voorbeelden van bedrijfs logo's.
Deze logo's zijn mooi, krachtig maar toch ook simpel en bijv makkelijk te laseren/zagen.
Je mag een logo maken met paint, photoshop, papier en pen ...van mijn part met klei
Je mag ook meerdere logo's plaatsen, je hebt dus meerdere kansen.
Als je bang bent dat iemand anders je idee gebruikt of verbeterd mag je ze ook op de allerlaaste dag net voor de deadline plaatsen.
De deadline is Zaterdag 14 januari om 12:00.
Goodluck!!
Deze contest geld alleen voor Highflow members woonachtig in Nederland of Belgie.
Het is niet gezegd dat ik dit logo ook daadwerkelijk ga gebruiken.
Degenen die hier aan meedoen en een logo hier plaatsen geven mij wel het recht het eventueel wel te gaan gebruiken voor mijn casemods, foto's of website.
Volgend weekend wil ik de kit weggeven aan diegene die het meest bruikbaarst logo gemaakt heeft.
Voor de rest om problemen te voorkomen.... Het is mijn eerste contest dus ik zal gerust wel iets vergeten. Ik maak de regels en ze kunnen zomaar veranderen
Ik dacht laat ik een kleine contest opzetten
Eerst had ik geen idee hoe of wat, zelfs gedacht aan een cijfer onder de 500
Toch nog iets leuks kunnen bedenken.
Degene die het mooiste maar simpelste logo kan maken van de letters/cijfer "L3p".
Krijg geheel gratis met track&trace deze geheugen kit opgestuurd.
Wat richtlijnen voor het logo.
- Een simpel 'bedrijfslogo'-achtig iets
- Het moet een logo zijn dat niet aan een bepaalde kleur vast zit.
- Het logo moet bijvoorbeeld ook te gebruiken zijn als watermerk in foto's
- Het logo moet bijvoorbeeld ook te gebruiken zijn in casemods, dus uit te laseren/zagen zijn.
Hier wat voorbeelden van bedrijfs logo's.
Deze logo's zijn mooi, krachtig maar toch ook simpel en bijv makkelijk te laseren/zagen.
Je mag een logo maken met paint, photoshop, papier en pen ...van mijn part met klei
Je mag ook meerdere logo's plaatsen, je hebt dus meerdere kansen.
Als je bang bent dat iemand anders je idee gebruikt of verbeterd mag je ze ook op de allerlaaste dag net voor de deadline plaatsen.
De deadline is Zaterdag 14 januari om 12:00.
Goodluck!!
Deze contest geld alleen voor Highflow members woonachtig in Nederland of Belgie.
Het is niet gezegd dat ik dit logo ook daadwerkelijk ga gebruiken.
Degenen die hier aan meedoen en een logo hier plaatsen geven mij wel het recht het eventueel wel te gaan gebruiken voor mijn casemods, foto's of website.
Volgend weekend wil ik de kit weggeven aan diegene die het meest bruikbaarst logo gemaakt heeft.
Voor de rest om problemen te voorkomen.... Het is mijn eerste contest dus ik zal gerust wel iets vergeten. Ik maak de regels en ze kunnen zomaar veranderen
Laatst bewerkt door een moderator: