Hey gasten,
Ik heb even een nieuw topic hier over een vraag over de WC test.
Aangezien het kandalf topic zo gruwelijk vol zit en weinig mensen zijn die het constant volgen.
Ik heb dus eindelijk al mijn shit binnen en ga morgen (zaterdag) alles erin zetten en mijn loop installeren.
DE TEST:
Ik heb nog het water wat ik van Tt erbij heb gekregen. En ik heb nog een liter Fesser one staan, en die wil ik graag gebruiken uiteraard. Maar ik wil natuurlijk niet een lek test doen en dadelijk mijn dure Fesser one over de hele vloer!!!
Dus de vraag luidt:
Kan ik een test doen met Water Tt, en als alles goed zit mijn loop leeg laten lopen en dan voor het ecth doen met Fesser one?
DE LOOP:
Ik ga de loop als volgt aanpakken:
Res-pomp-360-nb-cpu-120-gpu-res
of
Res-pomp-360-cpu-nb-120-gpu-res
Zijn er nog aandachts punten? Zijn er nog dingen waar mensen met ervaring zeggen van DOE ZEKER DIT EVEN, om er gewoon zeker van te zijn...
Dus graag ALLES ON topic!!! En alleen maar belangrijke aandachtspunten graag...
Slap lullen over dit project kan ik het KANDALF LCS topic...
Tnx voor alle toekomende hulp en begrip
Ralphios
Ik heb even een nieuw topic hier over een vraag over de WC test.
Aangezien het kandalf topic zo gruwelijk vol zit en weinig mensen zijn die het constant volgen.
Ik heb dus eindelijk al mijn shit binnen en ga morgen (zaterdag) alles erin zetten en mijn loop installeren.
DE TEST:
Ik heb nog het water wat ik van Tt erbij heb gekregen. En ik heb nog een liter Fesser one staan, en die wil ik graag gebruiken uiteraard. Maar ik wil natuurlijk niet een lek test doen en dadelijk mijn dure Fesser one over de hele vloer!!!
Dus de vraag luidt:
Kan ik een test doen met Water Tt, en als alles goed zit mijn loop leeg laten lopen en dan voor het ecth doen met Fesser one?
DE LOOP:
Ik ga de loop als volgt aanpakken:
Res-pomp-360-nb-cpu-120-gpu-res
of
Res-pomp-360-cpu-nb-120-gpu-res
Zijn er nog aandachts punten? Zijn er nog dingen waar mensen met ervaring zeggen van DOE ZEKER DIT EVEN, om er gewoon zeker van te zijn...
Dus graag ALLES ON topic!!! En alleen maar belangrijke aandachtspunten graag...
Slap lullen over dit project kan ik het KANDALF LCS topic...
Tnx voor alle toekomende hulp en begrip
Ralphios