• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

de 2 zijkanten van de pedestal24 :
afgewerkt :
2mg2jk7.jpg

bijna-afgewerkt 1fan te kort :
2mo89vl.jpg

een beetje plaats over in midden ? ;) :

2jdi1wm.jpg

Maar dat verandert snel door deze 2 :

2e37f6f.jpg
µ

Maar dat ben ik nog niet zeker want bovenaan in de kast ook nog plaats voor 2x 3x5"25 bays te hangen. Moet nog uitproberen als ik alle 4 mijn pompen heb.

Dit was het dan van updates, volgende update moet de pedestal24 helemaal afgewerkt zijn normaal. Wel zonder CCFL's want weet nog niet welk kleur enzo...

tot de volgende update, vragen of suggesties stel maar gerust :)

ah gewoon de binnenkant van de pedestal ga je toch nooit zien :D maar idd goeie suggestie...

nighthawk : stay tuned :D volgende week nieuwe bestelling bij freddy dan komen mijn pompen erin!!!

xela, bedankt. Ik beloof dat ik deze build zal afkrijgen :) kruipt gewoon veel tijd in. Het sleeven... Ik heb in mijn vorige buildlog ondervonden dat ik weinig geduld heb voor zo'n zaken. Ik zie dat jij mooie prestaties neerlegt met sleeven proficiat daarvoor maar ik ben niet echt de man voor sleeven ;). Die kabels heb ik eens van dichterbij bekeken en worden gesleeved tot aan de connector en de 30cm verlengkabel wordt ook nog eens gesleeved. Nu wel betere krimpkous vinden dan mijn vorige :mad: :mad:

Ik heb ook vanavond nog een paar foto's genomen van hoeveel plaats ik heb voor mijn 4 pompen als er intresse is naar die foto's wil ik die wel eens uploaden.

Ah zo, ja da's absoluut waar. Heb er dagen over gedaan. Bedoel je betere sleeves
of echt krimpkous?

ik heb gerageerd op je Te koop topic, maar bijde eigenlijk want ac ryan sleeving is echt niets waardt!!! en de krimpkous voor een gewone elektricien is ook niet echt dat ... :) wordt snel zwart enzo :(

ik zal morgen kijken voor die foto's online te zetten van mijn pompen binnen in de pedestal. Dan start ik ook mijn plattegrond voor de darmen. Ben nu ff bezig op papier

willen jullie dat ik al mijn foto's bovenaan in de post zet? Zo dat jullie gemakkelijker kunnen volgen? Want ik denk dat het nu niet leuk is voor mijn topic te volgen.

schetsen komen donderdag online vanavond en morgen avond gaan werken :(

Leuk, ja natuurlijk!!

En niet zeuren, 'werk heeft de bekostiging voor dit project mogelijk gemaakt,
als werk er niet zou zijn geweest zat ik nu nog steeds achter mijn Pentium I
in een kartonnen case-mod....' :110:

hehe xela, waar is de tijd van de casemods dat we curverboxen gebruikten als kast :D en idd die P1 ah man de goeie oude tijden... :)

@Nils : dankje hoor :) hopelijk heb ik je niet te geil gemaakt :D

haha té? dat kan niet jonge:XD mja dat doet mn meisje al:)

off
ben nu net aant overclocken:D zit nu op 3,7 gaat best lekker zo:)
alleen weet iemand waar speedstep uit kan worden gedaan? ik word er gek van!?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan