• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

De bijnamen van de Politie:
Ballenjatter, Bromsnor, de Kit, Klabakken, Koperbout, de (platte) petten, Popo, Smeris, Smurfen, Sterke arm, Wouten, Motorkit ohja en Skowtu

Waar ik zo op kon komen tenminste :p

Ontopic:
Ik kijk vooruit naar voortgang ward0 :D

Laatst bewerkt:
haha zwerver mooie namen, ik heb gn problemen met de politie enkel met de flitspalen :D

update : bestelling wordt met een week uitgesteld , vooruit auto gebarsten en warmte regelaar-pomp kapot.

Dat krijg je door de kou en een te fanatieke verwarming :p

Wat voorn auto heb je eigenlijk ? Lijkt wel alsof er elke keer iets is met je auto als je wilt gaan updaten :S

Misschien moet je maar gaan fietsen jongeman, is nog gezond ook :p

OnT:

je neemt er wel lekker de tijd voor :)
ik blijf nog steeds nieuwsgierig voor het resultaat.

OffT:
in Nijmegen hebben ze geen flits meer, maar gaan ze tegenwoordig op infrarood :O dat zuigt hard :D

ik ook door rood gereden met gas bij, flitspaal stond er. ik was niet de lul ;) scheelde me weer 500,- ;) heb ooit begrepen van een collega dat beroepsmatig chauffie spelen de boetes 2x zo hoog zijn.

Door rood

* Door rood bij verkeerslicht rijden € 50,00
* Door rood licht/knipperlicht bij brug € 50,00
* Door rood knipperlicht bij overweg € 50,00

Boetes.nl - boete boetes verkeersovertredingen bekeuringen bekeuring trajectcontrole puntenrijbewijs alcohol apk

vriend, dit is door rood rijden met de fiets he :p knuppel :D hahahahahahahahaha

met de auto is het bij alle 3 150,-

geen voorrang verlenen :O

Geen voorrang verlenen

Aan bus bij bushalte € 90,00
als ik al die mensen op de bon mocht slingeren, dan hadden we er heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeel geld bij! Het schijnt dat 9 van de 10 (met name vrouwen) gewoon door rijden. en voornamelijk zijn ze ook nog blond :eusa_doh:

Aan een blinde met blindenstok € 150,00
Aan een tram € 150,00
Aan in/uitstappen passagiers openbaar vervoer € 240,00
Aan overig verkeer bij achteruitrijden € 150,00
Aan overig verkeer bij keren € 150,00
Aan overig verkeer bij wegrijden € 150,00
Aan overig verkeer bij wisselen van rijstrook € 150,00
Aan overig verkeer komende uit een uitrit € 150,00
Aan overig verkeer oprijden inrit € 150,00
Aan trein/overweg blokkeren € 150,00
Aan voetganger op/bij zebrapad € 150,00
Militaire kolonne doorsnijden € 60,00
Waar dat verplicht is € 150,00

Laatst bewerkt:
4 pagina's geen fotows WE WILLEN FOTOWS!

die kast is wel vet maar wel groot.. achja je kan ze ook altijd nog als bijzettafel gebruiken.

ik gebruik me huidige pc altijd als voetenbankje, is lekker warm aan de voeten :)

de kast staat nu momenteel naast mijn andere kast en die moet op het bureau staan omdat hij te klein is om echt tot waarde te komen naast mijn bureau... mijn nieuwe kast heeft dat niet :) komt er fier boven :D

kleine update mss :

morgen komt terug nieuw gerief binnen, wat allemaal in de doos zit is een grote suprise :) morgen komen de foto's wel.

UPDATE : 12/2/09

Net gedaan met het uitspoelen van mijn rads, vanavond komen de foto's nog online van de montage van mijn pedestal24 rads

bijna middernacht, net gedaan met het monteren van mijn rad :) het was ook wel me soms hele lange pauzes...

2el7b06.jpg

fruitella jummy ;)

2ls711g.jpg

als je ook niemand hebt voor te helpen :(
ervoor :
x5ns0p.jpg

erna :
91gkub.jpg

pron pics
166adf9.jpg

mjqwx1.jpg

bezigheid :