• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

zwarte dag vandaag :

120MOTRAYB.jpg

mijn kast wordt standaart geleverd met EATX-moederbord trays zzz :( dom van me ...

dus 2x ATX besteld :D

normaal gezien kan ik de verzendkosten ontlopen. Want ik heb een fabrieks fout zoals freddy heeft gehad en dan moet de fabrikant normaal de kosten betalen. Ik wacht nu op antwoord. Als die ruil doorgaat zullen ze wel die trays bij de nieuwe stukken steken.

Mijn CYO zit nu wel eindelijk samen, ook ben ik tot conclusie gekomen dat ik een hoek mis voor ondersteuning van mijn tray. Dus dat moeten ze ook opsturen.

Hopelijk krijg ik alles binnen de 2 weken binnen ...

update :

Vandaag heb ik de tijd gevonden om mijn Kast in zijn geheel te zien, dan heb ik ook maar van gelegenheid gebruik gemaakt om zijn totale hoogte te meten... val niet achterover ofzo maar hij is namelijk 89cm hoog!!!!! dat is 1,29m !!!! Daar gaat mijn plan om deze kast mee te nemen naar een lan-party :( :( :( :( maar denk een oplossing te hebben dus mss valt dat nog te regelen.

foto's :
mobo tray dat er nu inzit is voor EATX , dus dat moet er nog uit
2qnd3pg.jpg

moet nog altijd 10 fans vinden :(
5tulis.jpg

foto van de zijkant getrokken :

33uyk93.jpg

Op de zijkanten komt 1x plexi aan de waterkoeling kant. De andere kant waar mijn file/backup server zich bevindt komt voor te beginnen een gewone plaat. Deze wordt dan gelasercut dat een 200mm fan erin past. Want de bedoeling is dat mijn server 100% passive wordt.

Ik weet dat jullie allemaal verlangen om foto's waar ik tubes plaats etc, maar dit zal zeker niet voor de eerste 2weken zijn. Dit door verschillende redenen. Mijn excuses daarvoor.

foto kwaliteit, check page1 ze zijn hetzelfde van behandeling :)

zwerver : haha idd , je moet er dan eens naast staan :D ik zoek nu al een plekje in mijn kamer voor hem te plaatsen :D Onder bureau geen optie , :D :D :D :D

haha genoeg :D ik wou er wel meer hoor :) :)

voor een kleine 15€ toeslag heb ik alles kunnen regelen met Mountainmods, volgende week verwacht ik mijn doos :D

Ik moet met spijt iets melden, door privé redenen en de huidige crisis die mij als student zwaar toeslaat. Moet ik meedelen dat het project voor zeker 1maand opgeschort wordt. In die maand zullen mss nog kleine updates vermeld worden en wordt de sleeving gedaan van sommige onderdelen die ik nu binnen heb.

mvg

bedankt nils, ik ben nu volop aan het sparen voor mijn volgende bestelling rond te krijgen... hopelijk is dit snel want ik krijg jeuk voor verder te doen ;)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan