• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ward0's 4 Loops Mountainmod buildlog

Ben ik nouw de enige die die dubbele en 3 dubbele kasten niet mooi vind ?
ze hadden van mij wel wat meer ronder gemogen en niet zoveel fans in het zicht.
maar iig kan begrijpen dat je het wel mooi vind veel plezier met je nieuwe project en hopen dat je alles snel binnen heb :)

haha goeie flythe, maar zoveel fans in het zicht heeft ook een voordeel altijd een fris briesje op je benen :D

normaal gezien volgende week mijn pompen binnen. Dan nog bestelling met fittings en darmen en sleeven :( ( sleeven wordt vakantie werk :D)

UPDATE : 19/2/09

Gisteren heb ik de tijd genomen voor mijn paint skills naar boven te halen :D Dit is het resultaat

5vaznl.jpg

Een XSPC-res top heb ik nog niet dus je moet je inbeelden dat de pomp er anders uitziet :)

zoals je ook kan zien , zal vanaf de bovenkant van de Quad-rad een darm lopen naar mijn 360 rads die in de CYO zitten. Tussen de pomp en de inlet van de rad moet een drainport komen zoals als freddy heeft van setup.

mensen die zelf een schets willen maken :

14nk6cn.jpg

hier heb je een idee van hoeveel plaats ik heb tussen mijn rads & aquadrives

14kdyjs.jpg

Hier ben ik momenteel aan bezig : een goede mounting methode zoeken voor mijn aquadrives aan 3x5"25 bays te monteren.
xanh1i.jpg

foto's :

2jedx6g.jpg

14436ok.jpg

xfspzt.jpg

Dit was alles voor deze week, volgende week hopelijk terug een pakket aan mijn deur :)

Laatst bewerkt door een moderator:
nog meer foto's? :D

mijn mobo daarin? lol neej man :) dat is mijn pedestal24 zoals je hier op de foto kan zien :

28lql9l.jpg

Ik heb nu dus enkel het onderste gedeelte afgewerkt. Of toch bijna...

Iets voor chiller heren? =
2cf40ax.jpg
:D :D :D :D :D :D

Iemand die goed engels kan je dit eens in duidelijk nederlands vertalen aub?

Hi Ward,
To assemble the frame you use the tapered screws supplied with the accessory pack.
These will go into the countersunk holes and sit flush with the flange of the case.

You can assemble the main case prior to putting it on the pedestal. Just make sure you leave enough clearance for fastening the smiley bottom to the struts of the pedestal (top). This might mean loosening the PSU to get to the screw ports below it.

best regards,

AltaVista --> babelfish vertalingen en hoppa!
Hallo Afdeling, Om het kader te assembleren gebruikt u de verminderde schroeven die van het bijkomende pak worden voorzien. Deze zullen in de verzonken gaten gaan en zullen gelijk met de flens van het geval zitten. U kunt het belangrijkste geval assembleren voorafgaand aan het zetten van het op het voetstuk. Zorg enkel ervoor u genoeg ontruiming voor het vastmaken van de smileybodem aan de stutten van het voetstuk (bovenkant) verlaat. Dit zou kunnen betekenen losmakend PSU om aan de schroefhavens onder het te krijgen.

bedankt hoor , maar ik zou het liever horen van een persoon zelf ipv robot, de persoon kan zeggen ze zien er zo of zo uit. die robot vertaald gewoon volgens zijn woordenboek.

er staat vertaald: om het frame in elkaar te zetten moet je de taps toe lopende schroeven gebruiken die in het accesoires paket zitten.
deze gaan in de verzonken gaatjes en zullen vlak zitten met de buitenkant van het frame.

je kunt de hoofdkast in elkaar zetten voordat je hem op de pedestal plaatst. maar zorg er wel voor dat je nog genoeg ruimte hebt om de smiley bodem op het frame van de bovenkant van de pedestal vast te maken. dit kan inhouden dat het nodig is de voeding even los te maken om bij de schroefgaatjes eronder bij te kunnen.

veel plezier met je vertaling ;)
en hij word al wel ERG vet toppie ward :)

top hoor dope :D Kan jij ff een paar foto's uploaden en hier plaatsen met jouw build? Dan heb ik zo een idee van hoe het juist eruit moet zien :D De buitenkant is namelijk hetzelfde he :) En welke vijzen heb jij gebruikt voor de wieltjes? Bout & moer? Ik heb er namelijk maar 15 ipv 16 ...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan