Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vraagje over Sunbeam Meteor Light Multicolor ME-MU
ik heb zelf deze caselight maar ik heb nu de controller er van voor mijn behuizing zitten maar het ziet er niet uit maar ik heb wel van deze gatten om de in te bouwen maar is het mogelijk om dit te doen ?
ik heb zelf deze caselight maar ik heb nu de controller er van voor mijn behuizing zitten maar het ziet er niet uit maar ik heb wel van deze gatten om de in te bouwen maar is het mogelijk
Verder.. ik heb dat en dit topic meerdere malen doorgelezen.. maar snap nog steeds niet wat je nu precies bedoeld. Graag meer info en het liefst met foto's om het zo duidelijk mogelijk te maken.
Mijn glazen bol is op vakantie, dus heb de bovenstaande informatie echt nodig om je te kunnen helpen.
snap ook niet goed wat hij nu juist bedoeld volgens mij vraagt hij of hij de schakelaar kan inbouwen in daarvoor al voorziene gaten in zijn case?
Greetz B0B0
op dit moment is het zo,n switch Sunbeam Meteor Light 30cm - Red (12 LEDs, 8 Speed Settings) - modDIY
maar ik wil het graag laten vervangen door een
zo dingtje maar is dat wel mogelijk dat is mijn vraag want de eerste switch is voor de standen dus snel langzaam ect
en de andere voor aan en uit
kunnen jullie hier verder mee
and btw sry voor tweede post dacht dat ik het verkeerd gepost had xD
welk wil je vervangen de groene knop of de schuifschakelaar? of beide? want beide hebben een andere functie en de 1 is een schakelaar (schuif) de ander is een drukknop (groene knop)
Het hangt er vanaf wat je met die schakelaar nu precies doet. De plaatjes op die site zijn net iets te klein om te zien wat die nu precies schakelen. Kan je hiervan zelf een foto maken, van hoe het in jouw pc zit.
wwwicked die groene drukknop is om te wisselen tussen verschillende modussen van de controller, de schuifschakelaar is voor aan/uit te doen
Greetz B0B0
die groene kan wel vervangen worden door een drukknop van dat type...
je moet gewoon zien voor de schuifschakelaar heb je een knop nodig met LATCH en voor de groene drukknop een knop met MOMENTARY
succes verder nog hiermee
wat bedoel je met welke het makkelijkste is? je kan niet maar 1 nemen voor zo'n meteor light heb je nu eenmaal 2 knoppen nodig om te bedienen... of je zou hem altijd aan moeten laten...
Greetz B0B0
die groene kan wel vervangen worden door een drukknop van dat type...
je moet gewoon zien voor de schuifschakelaar heb je een knop nodig met LATCH en voor de groene drukknop een knop met MOMENTARY
succes verder nog hiermee
moet ik ze ook nog komen plaatsen misschien?
een beetje moeite mag ook wel hé...
je kan perfect er in de webshop van highflow vinden als je een beetje moeite doet
Greetz B0B0
moet ik ze ook nog komen plaatsen misschien?
een beetje moeite mag ook wel hé...
je kan perfect er in de webshop van highflow vinden als je een beetje moeite doet
Greetz B0B0