Fuwa Fuwa
New member
Hey;
Ik heb een probleem met het installeren van mijn videokaart.
Zodra ik mijn videokaart driver wil gaan installeren geeft die de volgende error aan:
The NVIDIA Setup program has detected that one or more Microsoft hardware installation wizards are active. Do you want to continue with Setup?
Click Yes to minimize Setup until you complete or cancel the other installation wizard(s). Click No to exit Setup.
Dit probleem is gekomen toen ik pas mijn oude drivers heb weggehaald, en nieuwe heb gedownload, van ForceWare.
Uiteraard na de verwijdering van mijn oude driver mijn systeem gerestart, toen wou ik die gedownloade driver installeren gaf die dus toen dat error aan.
Ik heb toen alles uit staan.
Zelfs de niet actieve programma's heb ik uitgezet.
Mijn beste vriend Google wilt me daar ook niet bij meehelpen.
Mijn videokaart is:
Nvidia GeForce 8600 GT.
Weet er iemand hier raad mee?
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Goeten. Perform.X
Ik heb een probleem met het installeren van mijn videokaart.
Zodra ik mijn videokaart driver wil gaan installeren geeft die de volgende error aan:
The NVIDIA Setup program has detected that one or more Microsoft hardware installation wizards are active. Do you want to continue with Setup?
Click Yes to minimize Setup until you complete or cancel the other installation wizard(s). Click No to exit Setup.
Dit probleem is gekomen toen ik pas mijn oude drivers heb weggehaald, en nieuwe heb gedownload, van ForceWare.
Uiteraard na de verwijdering van mijn oude driver mijn systeem gerestart, toen wou ik die gedownloade driver installeren gaf die dus toen dat error aan.
Ik heb toen alles uit staan.
Zelfs de niet actieve programma's heb ik uitgezet.
Mijn beste vriend Google wilt me daar ook niet bij meehelpen.
Mijn videokaart is:
Nvidia GeForce 8600 GT.
Weet er iemand hier raad mee?
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Goeten. Perform.X
Laatst bewerkt: