Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat heb je weer mooi gedaan! Ben benieuwd woensdag
Ga je er met een scheermesje langs? Dat deed ik vroeger altijd bij de auto om de ruiten te blinderen.
Dat heb je weer mooi gedaan! Ben benieuwd woensdag
Ga je er met een scheermesje langs? Dat deed ik vroeger altijd bij de auto om de ruiten te blinderen.
Kheb alles met een Heatgun en afbreekmesjes gedaan.
Was op sommige plekjes wel lastig omdat de vloertjes plexi en dus zacht zijn dus moest ik continu opletten dat ik er geen hakkels in maakte
Kheb alles met een Heatgun en afbreekmesjes gedaan.
Was op sommige plekjes wel lastig omdat de vloertjes plexi en dus zacht zijn dus moest ik continu opletten dat ik er geen hakkels in maakte
Was gezellig buurman, doen we een keer over
Thx voor de compliment..was ook best wel beetje rotwerk (wat de rest nog niet heeft gezien )
Update komt vanavond (als ik niet in slaap val )
Als eerste wil ik Highflow en Freddy even bedanken voor de snelheid waarmee mijn bestelling is gegaan! (Maandag 2 uur besteld, 4 uur T&T nummer en Dinsdag in huis!!).
Wat de bestelling was volgt in een volgende update ergens
Zoals jullie op de eerste foto zagen waren de vloeren doorzichtig en de poten zwart.
Maar dat zou erg somber worden met de zwarte carbon vloeren dus ben ik hiermee aan het werk gegaan!
Eerst de poten gemonteerd met plaatjes ertussen zodat ze na behandelen nog uit elkaar te halen zijn :
Vervolgens de omtrek afmeten (anders komen er dikke naden of komt het niet over)
Aftekenen en snijden zodat ik voor alle poten vellen Rood carbon heb.
Daarna een radiator gebruikt zodat het carbon recht op de poten kwam en om de poten gedraaid
Vervolgens de ringetjes weer opgezocht en doorgesneden
(hierdoor loopt het carbon mooi door op de totale poot)
Toen de pootdelen afgewerkt met heatgun en afbreekmesje.
(dit was best lastig bij de ringen die iedere poot heeft en ik moet 2 delen nog opnieuw doen)
Toen ik dit klaar had dacht ik als eerste : TNT!
En hier het eind resultaat!
L3p zei in een vorige post hier en daar een ledje en het was in eerste instantie mijn bedoeling om deze in de vloeren te doen maar dit werd me om eerlijk te zijn te ingewikkeld.
Opzich vond ik de kast zo mooi maar miste iets. RoG heeft de kleuren Zwart/Rood/Grijs en grijs had ik nog niet gebruikt.
Ik wist niet of het zou lukken maar toch geprobeerd en jullie mogen zeggen of het gelukt is ofniet
Ik hoop dat jullie het mooi vinden, ik vind het iig zeer geslaagd
Bedankt voor het kijken/lezen en tot de volgende update!
Volgende update: Hopelijk eind volgende week (ivm uitbouwen wc uit mn pc)
naar mijn mening zeg ik ledje gewoon een paar gaatjes boren in de plaat mooi strippie van wwwicked er tegen en gaan
Verder ziet het er wel toppie uit. kijk uit naar de volgende update :041: