• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Levertijd Lian Li PC-11 WGX ROG

marcelmaria

New member
max 3 weken ? Ik meende me via mail te herinneren dat er een 2 tot 3 dagen voor stonden.

Added after 24 minutes:

We hebben die al in bestelling, moet over 2-3 weken bij ons binnen komen.
Dan kan ik rond me verjaardag me nieuwe case opbouwen :) 4 Januari hopelijk is me inwin 805I voor de tijd nog wel tot me bezit anders wordt het zo lastig het oude jaar door te komen :D

Laatst bewerkt:

Freddy

Administrator
Forumleiding
We hadden 1 of 2 weken terug nog een aantal binnen gekregen en dus op voorraad, maar die zijn inmiddels allemaal verkocht :(
We wachten nu weer op de volgende levering, vandaar weer een nieuwe levertijd.

marcelmaria

New member
We hadden 1 of 2 weken terug nog een aantal binnen gekregen en dus op voorraad, maar die zijn inmiddels allemaal verkocht :(
We wachten nu weer op de volgende levering, vandaar weer een nieuwe levertijd.
Aha vandaar dat klopt inderdaad rond die tijd had ik inderdaad al wat informatie gevraagd. Vandaag toch de case maar besteld omdat de inwin 805I niet echt geschikt is voor waterkoeling.

Onderwerp starter Vergelijkbare onderwerpen Forum Replies Datum
Hightower levertijd bitspower monoblock BP-MBASMXIE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Hightower mm bestelling levertijd HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
K Bestelling ineens langere levertijd ivm vakantie? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
Hightower bitfenix kabels levertijd? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M Vraagje m.b.t. levertijd EK DDC X-RES 100 CSQ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
T EK-FC 290X copper acetal levertijd HighFlow Webshop 1
H Levertijd Bitspower Black Freezer VG-NGTX690 ICE Black Acrylic Top BP-WBVGNGTX690ACIB HighFlow Computer Cooling Shop 3
R levertijd? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Lindenberger Indicatie levertijd van AMS 360 Triple met Reservoiren D5 Pump HighFlow Computer Cooling Shop 1
Robin Levertijd Auzentech X-Fi Forte 7.1 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
neoreload Levertijd XSPC RayStorm CPU Blok HighFlow Webshop 2
J Tvirus resevoir red, mips waterblock Rog4 levertijd? HighFlow Computer Cooling Shop 5
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
G EK-FC580 GTX - Acetal+Nickel levertijd HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Laing/Swiftech MCP355 pomp levertijd HighFlow Computer Cooling Shop 3
Caveman levertijd watercool heatkiler v3 775 HighFlow Webshop 1
Bulls EK-FC4870 CF Levertijd HighFlow Webshop 1
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 264
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 17
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
U Loop in Lian Li PC-O11 ROG - advies nodig Advies Waterkoeling Setup 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
U Lian Li PC-O11WGX ROG Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t Lian Li BZ-U08 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
BlackCurry Lian-Li TYR PC-X2000 I/O panel USB 3.0 upgrade??? Cases en Modding 2
T Advies beste waterloop setup Lian-Li PC08 budget tot 1000 euro Advies Waterkoeling Setup 3
Vissa Lian Li PC-08 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
A Lian Li case met tool-les PCI Cases en Modding 5
S Lian Li W-LF2AB-1 Side Panel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Sw333t [GEVONDEN] Lian Li ArmorSuit PC-P50WB Gevonden 2
Traxtorm Lian Li CD/DVD Bezel Silver Verkocht 0
NAVYVIPER Lian Li PC-D600 Cases en Modding 5
AzzKickr Lian-Li T1B "Black ITX Spider" HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sparky Lian Li V351 MicroATX Motherboard Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
WiSK NCase M1 (mini ITX, 12 liter, water koeling, fab Lian Li) Cases en Modding 20
alain-s [GEVONDEN] Lian Li V1020 Gevonden 5
reclamations Lian Li 7H-1 radiator expansion kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
alain-s [VERKOCHT] Case mod Lian Li PC-7HX Verkocht 1
Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan