• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies

marcelmaria

New member
Beste forumliefhebbers.

Eergisteren was het zo ver dat ik afstand gedaan heb van me lian Li PC-O8. Gister met volle trots me nieuwe behuizing uit de doos gehaald (Corsair 570X RGB) OMG wat mis ik me Lian Li nu. Mijn oude Lian Li was veel mooier GRRRR spijt spijt en nog eens maar helaas.

Nu zit ik te twijfelen om dezelfde case terug te gaan halen of de Lian Li PC-O11 Rog. Inwin Infinitie sla ik over vind ik te rommelig en waterkoeling opties zijn minimaal zeker de temps die gehaald worden in die case.

Persoonlijk gaat me voorkeur uit naar de PC-O11 ROG. Deze lijkt me meer geschikt voor custom loop dan de PC-O8 laten we het niet eens over de inwin hebben.

Ik heb even een zelf in elkaar gebouwde bouwtekening gemaakt (Lian Li PC-O11 ROG)

Wkz4oG2.png


Persoonlijk vind ik het reservoir boven wel erg gaaf eruit zien. Zie foto hieronder hoe dit er uit zou komen te zien

GWmKVfe.jpg


Dit zou dan ongeveer zo eruit komen te zien alleen moet het reservoir dan boven gemonteerd worden zoals je hierboven kan zien. Of zeggen jullie toch van je kan het reservoir beter staand hebben ? De bovenste Fans komen wel te vervallen.

euJIYZ8.jpg


Of toch maar de Lian Li PC-O8 weer kopen en me oude built weer opbouwen (Zie Youtube hieronder)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
A oude dvd brander aansluiten op usb 2.0 of 3.0 Handleidingen en Installatie Tips 4
Freddy Oude Nintendo (GameCube) op nieuwe TV: onduidelijk/ruis Gaming 3
kenshinyuo Fotos van een oude HDD Hardware & Software 2
A ssd in oude laptop Handleidingen en Installatie Tips 3
C [REFUSED] Oude game pc. Verkocht 9
olympus [IN-ACTIVE] Oude telefoon Gevonden 1
cederieck crosfire bridge een oude ek blok met een nieuwe ek blok verbinden ? Waterkoeling 14
N Rebuild oude (2001) Waterchill PC... Gallery & Build Logs 39
G Oude PC Boot weer! Problemen & Oplossingen 2
Besje [IN-ACTIVE] Oude zooi Verkocht 6
S Met wat verwijderen jullie oude koelpasta van de CPU ? Handleidingen en Installatie Tips 46
D Waterkoelen van oude Dell Dimension 9200 bak Advies Waterkoeling Setup 7
X-Tripiot [CANCELLED] Grote opruiming (oude moederborden , geheugen, vga) old skool Verkocht 10
pulse [GEVONDEN] Back Plate of Oude ATX case Gevonden 4
O [IN-ACTIVE] Oude EK Supreme HF Plexi top Gevonden 0
T Oude waterkoeling set ... Waterkoeling 4
Impulse [IN-ACTIVE] oude type EK supreme HF Gevonden 2
vincent [IN-ACTIVE] oude beige case Gevonden 14
Colossus Sony roept gebruikers op oude PS3's niet te gebruiken na datum-bug Nieuws en Sport 2
Fedmas Fedmas - Fedde - Oude Dell Bak :( Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
R Nieuwe mobo gezocht oude beetje dood Hardware & Software 10
P oude tijden - 4x xeon 700mhz 3gb 6x hotswap scsi 3x swap voeding Gallery & Build Logs 8
Foxdelta-Mods mijn oude brak en ik :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 18
S Intro movie oude netgamez rond 2004 Gaming 2
Freddy Waterkoel uw 'oude' hardware: Super aanbiedingen! HighFlow Computer Cooling Shop 14
arwin74 Plexi of alu behuizing voor een enkel 5.25" apparaat Gezocht 0
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Singularity Computers Wraith Mini-ITX Case/ Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
the_cyberspace Streacom F7C Alpha behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy Singularity Computers Spectre 2.0 case / behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Sw333t [GEZOCHT] Gigabyte MIB T5140 behuizing Gevonden 1
H Cooltek W2 behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
M Micro-ATX in Mini-ITX behuizing? Cases en Modding 2
Freddy Vector Desk / Bureau behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
X Fans veranderen van mijn behuizing. Hardware & Software 7
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
P Nieuwe midi / full behuizing. Cases en Modding 4
M GTX 780 CPU Fractal XL R2 behuizing Advies Waterkoeling Setup 7
Sw333t [CANCELLED] OCZ Vertex 2 (zonder behuizing :sarc:) Verkocht 3
Sw333t [IN-ACTIVE] mATX behuizing voor parts Gevonden 18
k.3nny LianLi PC-7H Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
Robin Triple radiator in CM Storm Trooper behuizing. Waterkoeling 31
M Advies gevraagd: stille behuizing voor huidige waterkoeling Waterkoeling 4
animal baars [VERKOCHT] Zalman HD160 HTPC behuizing Verkocht 11
Xtrafresh Silverstone FT03T Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Waterkoeling advies Behuizing Cooler Master CM 690 II Advanced Advies Waterkoeling Setup 16
M [VERKOCHT] Sitecom MD-217 (Esata HDD behuizing) Verkocht 4
M [VERKOCHT] USB 2.0 harde schijf behuizing Verkocht 2
M [VERKOCHT] Originele sidepanel CM690 II Advanced behuizing Verkocht 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan