Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En nog meer carbon . Ik denk dat ik zelf ook maar een keertje wat van dat spul gaat gebruiken ziet er geniaal goed uit .
Mooie hardware ook, RoG als altijd goed natuurlijk . Ik ga hem verder volgen, succes ermee!
Deze update staat in het teken van de radiatoren aansluiten en de pomp plaatsen en aansluiten.
Als eerste even de laatste foto's die nog bij de vorige update hoorde.
Mooie zwarte Fangrills met zwarte fanscrews :
Nu dit klaar is maar eens beginnen met afplakken en midden zoeken van de vloer :
Pomp even neerzetten om te kijken of het een beetje uitkomt:
Voor ik de pomp kan plaatsen moet ik eerst een aftappunt maken dit omdat ik dan kan zien waar ik de pomp later moet zetten zonder dat de fittingen elkaar raken :
(foto's zijn helaas beetje aan de donkere kant maar wel duidelijk genoeg denk ik )
Nu het aftappunt gemaakt is de pomp aftekenen, boren en plaatsen:
De gaten zitten niet mooi op de plaats maar dit komt omdat de vorige eigenaar van de pomp de gaten gewoon hier en daar erdoor heen heeft gejast (ik let dus zelf op of de pomp recht komt te staan)
Nu de houder op de vloer plaatsen en ik kan je vertellen dat dit nog niet zo makkelijk gaat in een krappe ruimte :
Zoals je ziet zijn de fittingen aan de bovenkant tussen de laatste foto en die ervoor anders, dit kwam doordat de slang bij minst reginge bochtje al begon te knikken (hopelijk heb ik hier verder weinig last van bij de rest van de mod)
En de laatste voor vandaag
De 90 graden fitting rechtsboven gaat rechtstreeks naar de cpu en de fitting in het midden is de aansluiting vanaf de reservoir.
Deze verdieping is zover klaar (op kabels aansluiten en wegwerken na) en de volgende update zal dus over de 2e verdieping gaan waar de voeding en de hdd's op komen.
Hopelijk vinden jullie het wat zo, was best nog een buttwerkje vooral door de slang. Ik hoor het wel aan jullie reacties
Volgende update : durf ik nog niet echt te zeggen omdat ik vrij veel moet voorbereiden daarvoor.
Ziet er zeker vet uit!!! Alleen zou ik er persoonlijk niet mee willen/kunnen draaien, met 2 rondrennende kids van 4 en 1,5 jaar... Die overal graag aanzitten....
Dank je Buurman, bij mn oude loop (in de raven 2) zat de res op een redelijk laag punt zodat ik die gewoon los trok om de loop leeg te maken maar die vlieger gaat hier niet op, vandaar deze oplossing
Ziet er zeker vet uit!!! Alleen zou ik er persoonlijk niet mee willen/kunnen draaien, met 2 rondrennende kids van 4 en 1,5 jaar... Die overal graag aanzitten....
Zoals jullie gemerkt hebben staat mn mod al eventjes stil.
Ik was vrij druk in privesfeer en toen ik met mn update bezig ging werd het allemaal niet zo mooi als ik wou (khad ruzie met de dremel en het te maken deel en de dremel heeft gewonnen haha ).
De oplossing hiervoor is dankzij WWWicked binnenkort geregeld en dan gaan we weer vrolijk verder met modden!
Eind volgende week hoop ik de onderdelen thuis te krijgen en dan komt er ook spoedig daarna weer een update!
Mijn pakje van Wwwicked Leds is binnen waardoor ik deze week weer lekker door kan modden.
Omdat mijn eerste avontuur met de dremel een beetje tegenviel en eigenlijk gewoon mislukt was! lol
Zocht ik naar een andere manier om dit mooi op te lossen en kwam ik bij Mark uit.
Hij had namelijk nog 2 HD rekken liggen met geleiders voor de hd's erbij.
Na wat meten en PM's zijn we tot een deal gekomen!
Ik had ook al een tijdje een ledstrip in de planning voor op een bepaald onderdeel van de pc maar wist niet goed of het felle of zwakke ledjes moest hebben.
Na een aantal voorbeelden te hebben bekeken die Mark me stuurde kwam ik op zwakke leds uit dus heb ik deze bij hem besteld!
Tot mijn grote verrassing zaten er gewoon 2 strips in het pakketje (1 zwak en 1 fel licht).
Meteen bekeken hoe ze het deden en nu ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de felle op de plaats ga gebruiken waar ik de zwakke wou! dus ik ben hier heel erg blij mee, dank je Mark!!
Binnenkort verwacht ik dus een grote update te kunnen doen so stay tuned!