Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die komt eind volgende week ergens, ik ben met spoed al opzoek naar een Black Ice GT Stealth 360 black - XFlow om de loop rond te krijgen, zodra ik die heb kan ik door
Omdat ik m'n nieuwe mod begonnen ben blijft deze case over!
Ik ben van plan deze weg te geven aan iemand die hem heel graag zou willen om zijn pc erin/op te bouwen (dus niet om te verkopen).
Dus iemand die in de buurt van Enschede woont en de kast wil hebben let me know ( ik wil het niet versturen)
Wat ik ervoor terug vraag is een paar foto's hieronder met jou pc er in of een linkje naar je buildlog?
Mag dus gratis afgehaald worden of ik kan hem langsbrengen in en om Enschede vanavond (moet straks nog naar Borne)
@noob welke pc erin komt maakt me niet uit, als de case maar goed terecht komt
@chiel ik was niet van plan om naar Doetichem (of waar woon je alweer) te rijden vandaag.. dus zou je hem moeten halen en open is hij ja lol zoals je kan zien in deze buildlog.
eey, ik heb een rog_room en mijn pc staat nu los op mijn dozen omdat ik mijn pc uit elkaar heb gehaald voor een build waar ik nog aan ga beginnen ik heb wel interesse!