Oew.. mooie JCW bumpert, maakt hem gelijk een stuk dikker zeg.
Sw333t I Love my NUC 3 oktober 2010 #101 Oew.. mooie JCW bumpert, maakt hem gelijk een stuk dikker zeg.
Quadcore Low and Slow ... 3 oktober 2010 #102 wwwicked zei: Oew.. mooie JCW bumpert, maakt hem gelijk een stuk dikker zeg. Klik om te vergroten... T is echt dik nou ff doorzoeken naar de sideskirts en aero2 voorbumper met nieuwe airducts
wwwicked zei: Oew.. mooie JCW bumpert, maakt hem gelijk een stuk dikker zeg. Klik om te vergroten... T is echt dik nou ff doorzoeken naar de sideskirts en aero2 voorbumper met nieuwe airducts
V vincent Gouden member 6 oktober 2010 #106 ziet er allemaal erg mooi uit, ik wou dat ik jou was.:003: ben zelf niet zo auto tweaker, maar dit is wel erg mooi.
ziet er allemaal erg mooi uit, ik wou dat ik jou was.:003: ben zelf niet zo auto tweaker, maar dit is wel erg mooi.
Fedmas Hardware Enthuisiast 13 oktober 2010 #108 Netjes man! Ziet er echt ge-wel-dig uit! Ps. Vandaag je broertje ontmoet
TYPHOON Junior Member 13 oktober 2010 #109 Beetje zonde dat die Pioneer geen GPS heeft... tenzij je die als optie neemt natuurlijk Wij zijn alleszinds tevreden gebruikers van een Pioneer GPS is overigens wel duur, op moment van aankoop was dat zo'n 2500 EUR...
Beetje zonde dat die Pioneer geen GPS heeft... tenzij je die als optie neemt natuurlijk Wij zijn alleszinds tevreden gebruikers van een Pioneer GPS is overigens wel duur, op moment van aankoop was dat zo'n 2500 EUR...
Quadcore Low and Slow ... 13 oktober 2010 #110 TYPHOON zei: Beetje zonde dat die Pioneer geen GPS heeft... tenzij je die als optie neemt natuurlijk Wij zijn alleszinds tevreden gebruikers van een Pioneer GPS is overigens wel duur, op moment van aankoop was dat zo'n 2500 EUR... Klik om te vergroten... ik zie t wel wat dat gaat kosten voorlopig heb ik deze zo zitten foto is van t web geplukt
TYPHOON zei: Beetje zonde dat die Pioneer geen GPS heeft... tenzij je die als optie neemt natuurlijk Wij zijn alleszinds tevreden gebruikers van een Pioneer GPS is overigens wel duur, op moment van aankoop was dat zo'n 2500 EUR... Klik om te vergroten... ik zie t wel wat dat gaat kosten voorlopig heb ik deze zo zitten foto is van t web geplukt
Quadcore Low and Slow ... 23 oktober 2010 #111 gisteren naar enschede geweest en leuke deal kunnen maken voor een aero voorbumper moet nog wel wat aan gedaan worden maar daar was de prijs ook naar leuk projectje om de dagen door te komen met dit slechte weer
gisteren naar enschede geweest en leuke deal kunnen maken voor een aero voorbumper moet nog wel wat aan gedaan worden maar daar was de prijs ook naar leuk projectje om de dagen door te komen met dit slechte weer
Quadcore Low and Slow ... 24 oktober 2010 #115 vandaag weer lekker bezig Alles is weer zo glad als wat Zat te twijfelen of ik de bumper ga "shaven" (t gat van t sleepoog ook dicht zou smeren) .... Wat zal ik doen ?
vandaag weer lekker bezig Alles is weer zo glad als wat Zat te twijfelen of ik de bumper ga "shaven" (t gat van t sleepoog ook dicht zou smeren) .... Wat zal ik doen ?
dopestuff Moderator Forumleiding 24 oktober 2010 #116 nice! hoe heb je dat gedaan?? en jij bent de fotoshopper, ik zou zeggen shop de bumper erop en ook "shaved"
nice! hoe heb je dat gedaan?? en jij bent de fotoshopper, ik zou zeggen shop de bumper erop en ook "shaved"
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 24 oktober 2010 #117 Denk je ooit is afgesleept te moeten worden? Zo nee, meteen dicht smeren Laatst bewerkt: 24 oktober 2010
Quadcore Low and Slow ... 24 oktober 2010 #118 @dope: met polyester hars en matjes en daarna met polyester plamuur en dan flink schuren ... @Zwerver: Hij gaat vanavond dicht foto's volgen Thanx guys
@dope: met polyester hars en matjes en daarna met polyester plamuur en dan flink schuren ... @Zwerver: Hij gaat vanavond dicht foto's volgen Thanx guys
dopestuff Moderator Forumleiding 24 oktober 2010 #119 netjes hoor!! denk dat als hij gespoten is je er nooit meer iets van ziet/merkt
k.3nny Oldscool. 24 oktober 2010 #120 Toch maar polyesteren gedaan? Ik hoop dat je oog blijft zitten na wat drempels gekust te hebben.