Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik zit eraan te denken om t in de kleur vd auto te doen maar de spuiter begint er niet aan zegt ie om dat t niet te doen is om dat chrome spul te spuiten
In kleur van de auto lijkt mij eerlijk gezegd niet echt staan, dan lijken de koplampen optisch kleiner (mss dat je dat mooi lijkt). Vind die grote ogen toch wel wijs.
Overigens, Pandaberen kunnen ook agressief zijn . Ze zien er alleen lief uit vanaf de buitenkant.
Anderzijds zie ik de laatste tijd ook veel auto's waarvan de binnenzijde zwart gespoten is. Vooral golfjes, jonge gastjes. Maar het staat wel wijs.
En inderdaad, dan wel die chromen rand ook in black.
Het is veel werk, maar het lijkt me absoluut gruwelijk wijs staan. Zeker in combinatie met die zwarte grill, zwarte omlijsting van de wielkappen en natuurlijk die dikke velgen.
Als ik zo'n snoet achter me zie ga ik wel terug naar de rechterbaan (iets wat ik voor dikke X5/X6 achtigen niet doe, hoe dicht ze ook op mn bumper rijden) .